Auto byłoby dobre gdyby nie korozja pojawiająca się na nadwoziu. W czteroletnim samochodzie niedopuszczalne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Sprawdzona jednostka ,oszczędny.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów.
5,0
Układ jezdny
Poprawny.
3,0
Karoseria
Pomimo ,że auto garażowane, bez uszkodzeń to niestety po czterech latach zaczęła wychodzić na nadwoziu rdza spod lakieru i to w niejednym miejscu. Auto po gwarancji serwis umywa ręce, według nich rdza powierzchniowa nie podlega gwarancji.
Komfort
5,0
Widoczność
Do tyłu trochę gorzej .ale jest kamera cofania.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu. Fizyczne przyciski na plus.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą grzeje ,latem chłodzi ,bez uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie z przodu i z tyłu.
3,0
Wyciszenie
Słabe. Powyżej 70 km/h w środku robi się głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Typowe koszty przeglądów.
3,0
Stosunek jakość/cena
Dałbym 5 gdyby nie korozja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mechanicznie bez zarzutu.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po czterech latach auto musi być naprawione w serwisie lakierniczym.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]