Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Vitara III SUV Facelifting 2024

kar882, 8 miesięcy temu
Silnik 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Suzuki Vitara III SUV Facelifting 2024 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW od 2024 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Układ hamulcowy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
4,0
Całokształt
Całokształt na 4. Ogólne wrażenia z jazdy tym samochodem od 2022 roku w tej konfiguracji (w AutoCentrum jest błąd, auto jest w ofercie z mild hybrid od 2022 r.) są dobre, natomiast z pewnością nie jest to samochód który mogę polecić każdemu. Na plus na pewno dynamika jazdy, bardzo dobrze się zbiera, wygląd ogólny, miejsca w środku jest naprawdę dużo. Dodatkowo jazda w niewymagającym terenie typu drogi ziemne w lesie, pola, ubity piach nawet z napędem na przednią oś dają niesamowitą frajdę i ciężko się zakopać tym autem ze względu na jego piórkową wręcz masę. Tutaj niestety można przejść od razu do minusów, wcześniej wspomniana lekkość konstrukcji powoduje, że na autostradzie ciężko jechać szybciej niż 130 km/h bo auto staje się niestabilne i trzeba często korygować tor jazdy. Przy bocznym wietrze i autostradowej prędkości jedzie się już bardzo ciężko. Kolejny minus to bagażnik, którego praktycznie nie ma. Skrzynia biegów po dotarciu (ok. 16000 km) zaczęła działać lepiej i 1 bieg wchodzi teraz już za każdym razem bez zgrzytów. Ostatnim minusem jest widoczna postępująca korozja, która zaczyna się rozwijać gdzieniegdzie. Będę musiał wkrótce go zabezpieczyć antykorozyjnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetnie się wkręca dzięki doładowaniu elektrycznego silnika, bardzo dynamiczny, ładnie pracuje i nie pobiera oleju.
2,0
Skrzynia biegów
Po dotarciu jest poprawnie, ale nadal zdarzają się sytuacje gdy na skrzyżowaniu nie chce wejść gładko jedynka.
2,0
Układ jezdny
Zależy gdzie. W terenie układ jezdny to bajka, auto zbudowane aby jeździć po nieasfaltowych drogach, po mieście również nie mam zastrzeżeń. Na autostradzie - katastrofa.
3,0
Karoseria
Wygląda to póki co średnio. Trzeba inwestować w zabezpieczenie antykorozyjne, jakiś Mike Sanders albo coś podobnego.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest dobrze, widoczność do przodu i na boki jest super. Trochę gorzej do tyłu, ale dramatu nie ma.
5,0
Ergonomia
Pod względem ergonomii jest naprawdę fajnie i auto spełnia moje oczekiwania.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest bardzo dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tak niewielką w zasadzie bryłę, miejsca jest naprawdę dużo.
4,0
Wyciszenie
Silnik ma miły dla ucha dźwięk, ale w trakcie jazdy pow. 100 km/h robi się głośno w kabinie. Nie ma co się dziwić, w końću auto ma aerodynamikę cegły :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam go od 2022 roku i jeszcze nie było żadnej awarii.
4,0
Stosunek jakość/cena
Na minus jedynie plastiki w boczkach drzwi, które uginają się gdy silniczek od elektrycznej szyby pracuje.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie zepsuło póki co.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie zepsuło póki co.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki Vitara III SUV Facelifting 2024 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki Vitara III SUV Facelifting 2024

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów