Ocena kierowcy - Tesla Model 3 Sedan Facelifting 2023
Domix,
2 miesiące temu
Silnik 60kWh 283KM 208kW
Rok produkcji 2024
Przebieg:
22 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
4,93
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Mam Highlanda z baterią LFP. Wykonanie, komfort i przyjemność z jazdy stoi na wysokim poziomie. System auta jest bardzo intuicyjny i w zupełności nie ma potrzeby aby obsługiwać auto tradycyjnymi przyciskami. Podstawowa wersja ma ok 280 KM i przyspiesza lepiej niż 90% aut dookoła, a zużycie w mieście wynosi tylko 13 kWh. Brak manetki kierunkowskazów to wymyślony problem - po tygodniu o tym się zapomina. Funkcja której najbardziej brakuje gdy przesiadam się do innego auta: Tesla Vision - system kamer jest genialny do manewrowania w ciasnych i ciemnych miejscach, oraz do zwykłego poruszania się po mieście. Dzięki niemu można idealnie ocenić sytuację na drodze jednym spojrzeniem bez konieczności rozglądania się dookoła czy patrzenia w lusterka. W połączeniu z natychmiastową mocą można "skakać" między autami, a to wszystko w zupełnej ciszy. Zasięg w podstawowej wersji jest wystarczający aby wygodnie jeździć na trasach 250-300 km, a w mieście ponad 400. Zdecydowanie polecam auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
szatan
5,0
Skrzynia biegów
nie ma ale daję 5/5
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
spasowanie gdzieniegdzie mogłoby być lepsze
Komfort
5,0
Widoczność
Tesla Vision i wszystko jasne.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zużycie prądu dla silnika 60kWh 283KM 208kW
Średni zasięg
300km
Średni maksymalny zasięg
300km
Średni minimalny zasięg
220km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
380km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
9,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
5,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania