kupując te auto miało juz 9 lat na karku i 164 tys km. Rozglądając sie po rynku szukałem wersji pelitowej. Niestety mój brak wiedzy o tych autach sprawił ze zakup udał sie bardzo ... ale niedosyt pozostał. Ale nie uprzedzajmy faktów i wyliczmy wszystko co mi sie przytrafiło z autem
Rozdział 1 zakup
Postawilem sobie 2 cele
A. Darmowe ladowanie SC01 ( przypisane do auta nie wlasciciela )
B. Wersja polift
Udało mi sie kupić odpowiednie auto z usterka BMS bezpiecznika ( wymiana wyniosła 425 eu).
Rozdział 2 użytkowanie i upgrady.
I tu przyszlo rozczarowanie bo ...
Choć auto spełniało moje wymagania jest to wersja z czerwca 2016 w której nie można zrobić wszystkich upgradow jakie bym chciał. Ten rocznik i miesiąc ma tylko obsługę AP1.0 o wersji 2.0 zapomnij
brak modułu ccs ale można to dołożyć ( 300 eu)
tak wiec jesli ktos chce kupic taki model to tylko wersja pazdziernik/listopad 2016 -2017
Czy kupilbym to auto jeszcze raz . No nie inaczej bo to doskonały samochód.
Opcja zasięg dotyczy naładowania baterii w zakresie 5%-80%
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od początku problem z domykaniem schowków. Czasami sie zacinają
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak jakichkolwiek awarii
Zużycie prądu dla silnika 90D Dual Motor 417KM 307kW
Średni zasięg
346km
Średni maksymalny zasięg
350km
Średni minimalny zasięg
280km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
407km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
24,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
10,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania