Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Carina V Sedan

roki, 16 lat temu
Silnik 1.8 i 16V 107KM 79kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Carina V Sedan 1.8 i 16V 107KM 79kW 1993-1998 - Oceń swoje auto
4,92
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Spalanie
5,0
Całokształt
Carinka to nasze pierwsze autko i jest super !!! Zamierzamy nią jeżdzić ile się da :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest bardzo elastyczny i bardzo fajnie ciągnie od najniższych obrotów, chociaż najbardziej wgniata w fotel powyżej 3,5 tyś obrotów. Bardzo równa praca silnika.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wskakują praktycznie same. Wystarczy delikatnie naprowadzić drążek na odpowiedni bieg a później reszta dzieje się sama. Bardzo fajny dźwięk pracy skrzyni biegów.
5,0
Układ jezdny
Toyotka jest bardzo komfortowa. Bardzo fajnie tłumi nierówności, chociaż na kostce brukowej wydaje się trochę twardawe.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu i na boki jest super, jedynie przy cofaniu trzeba wyczuć odległość od przeszkody ale nie zajmuje to zbyt wiele czasu.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest tam gdzie ma być czyli po japońsku :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
We wnętrzu szybko się nagrzewa. Klimatyzacji jeszcze nie sprawdzaliśmy bo trzeba ją troche dobić. Bardzo fajne są nadmuchy na nogi pasażerów tylnej kanapy znajdujące się pod przednimi fotelami.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest bardzo dużo zarówno z przodu jak i z tyłu. Potęzny bagażnik 545 litrów.
5,0
Wyciszenie
Jak dla mnie jest idealnie. Na wolnych obrotach silnika wogóle nie słychać ani nie czuć. Przy 100 km/h jest 2,5 tyś obrotów, przy 120 km/h jest 3 tyś natomiast przy 150 km/h około 3,8 tyś obrotów. Szybciej narazie nie jechaliśmy. Na wyższych obrotach rasowy dźwięk silnika:)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze tak ekonomicznym autem nie jeździłem. Przy ostatniej jeździe do poznania (z narzeczoną oczywiście, a już niedługo żoną hura !!!) zatankowaliśmy pełny zbiornik (aż do cpyknięcia pistoletu). Po przejechaniu 93 kilometrów dolaliśmy do pełna (tzn też do cpyknięcia pistoletu) i weszło 1,8 litra benzyny!!!. Coś nie wierzyłwm za bardzo i dolaliśmy pod sam korek to wtedy weszło 4 litry :). Dodam że jechaliśmy do 100 km/h. Po mieście wychodzi około 7 litrów (zima).
5,0
Stosunek jakość/cena
Najwyższa jakość za 12 tyś zł !!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po kupnie wymieniliśmy cały rozrząd łącznie z pompą wody (bez robocizny 180 zł), olej do silnika Castrol Magnatec 10w40, filtry powietrza i oleju (wszystko łącznie 180zł), prawy sworzeń wahacza (stary był jeszcze oryginalny) i wszystkie paski napędzające (klimatyzacja, wspomaganie, alternator). I to na tyle:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 107KM 79kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Toyota Carina V

Liczba wpisów: 12

Toyota Carina V – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota Carina V Sedan