Szukaj

Najnowsze oceny Toyota

3,1
~Sly
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Auto używane 2 tyg jako zastępcze. Niestety mimo mojego szacunku dla bezawaryjności tych aut muszę stwierdzić, że Toyota dalej uparcie robi auta: trzeszczące i plastikowe, niewygłuszone z cienkimi jak papier drzwiami, dziwacznym tandetnym wyglądem jak z Korei 25 lat temu, a tutaj dochodzi wibrujący warkoczący silnik, który jest nie do zniesienia dla ludzi wrażliwych na dźwięki. Auto w takim designie i wykonaniu nie powinno kosztować 120 ale...
3,9
~japan75
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Hybrid Dynamic Force 116KM 85kW
Auto idealne do miasta oraz do pracy do 50 km od domu. Jest w miarę ciche w warunkach miejskich, zwinne, łatwo nim parkować i ma bagażnik odpowiedni na zakupy. Silnik charakteryzuje się wysoką dynamiką przyspieszenia do około 80-90 km/h. Niestety, potem robi się głośno, szczególnie przy prędkościach autostradowych, między 100-140 km/h. Na plus zasługuje przede wszystkim niskie zużycie paliwa, oscylujące między 2,8 l - 5,8 l, przy założeniu...
3,1
~Marcin
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Auto ze słynną niezawodnością Toyoty nie ma już zbyt wiele wspólnego. Wystarczy poczytać na forach posty użytkowników samochodu. Ja się z nimi zapoznałem, oczywiście nie uwierzyłem. Kupiłem auto od pierwszego właściciela, salon PL, serwis ASO do końca przebieg 140.000 km. Bezwypadkowy. Wydawało się ideał. W okresie 6 miesięcy awaria klimy, katalizatora, potem sondy, a teraz wisienka na torcie- Valvematic, nowy z wymianą 5000 zł. Ręce opadają....
3,2
~Łukasz_78
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Poza silnikiem nic się nie zepsuło. Jeszcze przed przekroczeniem 100 tyś. km silnik zaczął stopniowo brać olej, ostatecznie przebijając 1l na 1000 km. Konieczny był remont. Wybór w tym roczniku modelowym był między silnikiem 1.33, który zdycha od nagaru, albo 1.0 - trzęsącym na wolnych obrotach całym autem z tendencją do pożerania oleju... Wspaniała alternatywa! Auto kupiłem 3-letnie z przebiegiem ok. 60 tyś, olej zmieniałem regularnie co 10...
4,3
~Nicram
Toyota Corolla XII
Sedan Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Pod względem napędu jego dynamiki i ekonomii to auto spełnią moje oczekiwania. To nie jest auto do upalania. Super sprawdza się jako codzienny środek transportu. Opinie o "wyciu" silnika moim zdaniem są przesadzone. Owszem jak wciskasz gaz przy wyprzedzaniu silnik wkręca się na obroty ale jak jedziesz równo, a zwłaszcza na tempomacie jest cicho i komfortowo. Wspaniałym dodatkiem jest aktywny tempomat, który odciąża kierowcę i pozwala na...
4,9
~Spike
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Temat świeży, przebieg niewielki, wybrałem ten model ponieważ użytkuję szczęśliwie poprzednią generację i mam zaufanie do marki i serwisu. Tutaj można powiedzieć, że nastąpił przeskok do innego wymiaru zarówno jeżeli chodzi o komfort jak i pewność prowadzenia oraz przyjemność z jazdy. Znałem opinie na temat głośności pojazdu i już miałem upatrzony zakład specjalizujący się w wygłuszeniach, będąc gotowym na wydanie do 10 tys. na ten cel, a tu...
2,5
~Jack
Toyota Proace City
Verso Long 1.5 D-4D 131KM 96kW
Po pół roku użytkowania tego auta dalej zadaje sobie pytanie jak można w 2024 wyprodukować taki badziew. Naprawdę można popaść w depresję jeżdżąc tylko tym autem. Mam wersję 131km - zbiera się jak by miał 80km - uwaga!, to nie przesada. Bardzo niewygodne fotele, niestety po każdej trasie jestem na lekach przeciwbólowych z powodu bólu pleców. Moja żona postawiła ultimatum że nie wsiądzie na dłużej niż 100km jako pasażer. Kolejna bardzo poważna...
3,4
~Martinez
Toyota Corolla XII
Sedan Facelifting 1.5 VVT-i 125KM 92kW
Wykonanie samochodu od spodu zasługuje na 0 gwiazdek, samochód osłony plastikowe cienkie i nie zabezpieczony antykorozyjnie. System łączności aplikacja w telefonie MyToyota z samochodem duże opóźnienia, nawigacja beznadziejna, zamontowany oryginalnie ekran 10,5 cala jest za duży i zasłania widoczność do przodu przy niskim ustawieniu fotela kierowcy. System rozpoznawania znaków jest beznadziejny, łapie znaki z ciężarówek i bocznych dróg,...
2,7
~IdI
Toyota Avensis III
Wagon 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Auto dość ładne i w zasadzie to tyle z zalet. Moja opinia dotyczy wersji ze skrzynią CVT. Toyota skończyła się gdy pojawiły się w niej kluczyki „Valeło”. Silnik 1,8 z Cvt to jakaś kpina. Koszty jakie potrafią wygenerować jego dwie potężne wady fabryczne przyprawiają o zawrót głowy. Skrzynia to osobny temat do ponurych żartów. To jest cichy i wcale nie oszczędny paliwożerny silnik dla starego dziadka co jeździ tylko do kościoła i do domu....
2,7
~IdI
Toyota Avensis III
Wagon 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Auto dość ładne i w zasadzie to tyle z zalet. Moja opinia dotyczy wersji ze skrzynią CVT. Toyota skończyła się gdy pojawiły się w niej kluczyki „Valeło”. Silnik 1,8 z Cvt to jakaś kpina. Koszty jakie potrafią wygenerować jego dwie potężne wady fabryczne przyprawiają o zawrót głowy. Skrzynia to osobny temat do ponurych żartów. To jest cichy i wcale nie oszczędny paliwożerny silnik dla starego dziadka co jeździ tylko do kościoła i do domu....