Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Celica VI Cabrio

sniker, 16 lat temu
Silnik 2.2 i GT 136KM 100kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 16 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Celica VI Cabrio 2.2 i GT 136KM 100kW 1994-1999 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Mimo ze to tylko 4 cylindry to jezdzic jak więksi koledzy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Rdewieje niestety
Układ elektryczny : No troche Śfiruje mi podswietlenie sk.biegów
5,0
Całokształt
Radość z jazdy tym autem eliminuje wszystkie nie dociągnięcia. Nawet ta rdza to pikus z poruwnaniu z frajda za kółkiem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik super tylko szkoda ze ma r4 a nie v6.
4,0
Skrzynia biegów
Mam automata :( niestety nie zmienia biegów kiedy ja bym chciał, jak dla mnie kreci sie troche za wysoko 5100/m, ale jest rewelacyjny tryb sportowy. Przy kazdej zmianie biegów odrzuca głowe :)
5,0
Układ jezdny
Jezdzi jak po szynach. "wjedz z predkoscia 150km/h w ostry zakręt...SER YES SER" :D cytat z topgear test Focus-a
Komfort
3,0
Widoczność
No mogło byc lepiej tył jeszcze mozna wyczuc ale przód to juz gorzej. zwłaszcza przy parkowaniu.
5,0
Ergonomia
Mam kremowo-czarna skórke wiec jest super nie tak ponuro jak w innych modelach. Tylko zielone podświetlanie zmieniłbym na białe.Brakuje uchwytu na napoje to jest jeden minus w upalne letnie dni.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie moge nażekać. Bez klimy szybko sie chłodzi i nagrzeba z klimą też.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera cud miód i malina, co do pasażerów z tyłu....no coment tylko osoby do 160-165 cm wzrostu inni głową szoruja o podsufitke lub szybe.
4,0
Wyciszenie
jak pszystko pozamykane: szyby szyberdach i nie kreci sie go powyzej 4000 to nie jest zle ale jak przekroczy sie barierę 4500 i jeszcze szyber otwarty to głowa boli
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
yyy bez trybu sportowego (automat) bez ciskania go powyżej 4500 to jeszcze nie jest zle. W końcu to 2.2. Poza miastem super dynamicznie jadąć nie pali dużo. Ceny no jak to Toyota nie za niske ale autko warte swojej ceny.
4,0
Stosunek jakość/cena
No szału nie ma. A warto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszczelka pod deklem mi sie przepalila. ale to napewno wina poprzedniego wlasciciela.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niestety korozja atakuje drzwi i pod tylnimi chlapaczami. Poza tym nic jeszcze mnie nie spotkało pfu pfu pfu.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i GT 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Celica VI Cabrio