Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Celica VII

wojtek<>, 14 lat temu
Silnik 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Celica VII 1.8 16V VT-i 143KM 105kW 1999-2006 - Oceń swoje auto
3,92
7% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Bardzo dobre hamulce z abs.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : głośny,hałaśliwy,słaby na niskich obrotach
Inne : skrzynia biegów krótka i niedopracowana
Karoseria : czasem plastyki piszczą i tylna klapa hałasuje
3,0
Całokształt
Auto z wyglądu ładne,przyzwoicie wyposażone,ale troche niedopracowane.Silnik bez sportowych wrażeń,ospały i wolny na niskich obrotach,skrzynia biegów bardzo przeciętna,zawieszenie typowo sportowe,polecam osobom ceniącym oszczędność i wygląd a odradzam szukającym adrenaliny,Celicą można sie pokazać,ale sportowe osiągi to nie ten model i nie ten silnik.
Wrażenia
3,0
Silnik
Ekonomiczny,ale słaby na niskich obrotach,dla oszczędnych kierowców OK,dla szukających mocy po wciśnięciu pedału gazu - nie polecam,trzeba te autko mocno rozkręcić żeby szło jak sportowiec.Minusem strasznie słabe wyciszenie,silnik powyżej 120 głośny i ciężko rozmawiać.
2,0
Skrzynia biegów
Najsłabszy punkt Celicy,żle dobrane przełożenia,biegi czasem nie chcą wejść,a jak wchodzą to z oporem,jedna z gorszych skrzyni biegów jakie miałem
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie dobre na autostrady i expresówki,jest przyklejona do drogi,ale w codziennej jeżdzie po mieście i dziurach komfort słaby,bardzo wyczuwalne wszelkie nierówności.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na sportowe auto widoczność OK,siedzi się nisko,ale w końcu to coupe.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką,łatwo od razu opanować przyciski i przełączniki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko nagrzewa,wersja z klimatronikiem OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Uważam,jak na sportowe auto idealnie,kierowca i pasażer z przodu wygodne fotele,dobre trzymanie boczne,komfort na trasy a tył jak na coupe też nieżle.
2,0
Wyciszenie
Obok skrzyni biegów to największy minus.Auto słabo wyciszone,powyżej 120 lepiej nie rozmawiać a podkręcić radio.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczność super jak na sportowe auto,silnik dla oszczędnych kierowców,w mieście do 10, w trasie ok.7/100,jest ok.
3,0
Stosunek jakość/cena
Wysoka cena zakupu przy przeciętnym samochodzie i troche niedopracowanym.Łatwa dostępność części i umiarkowane ceny zamienników.Wykończenie auta na średnim poziomie.Bardzo solidne zabezpieczenie antykorozyjne.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przednie lampy parują i ta skrzynia biegów niedopracowana.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych awari.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Toyota Celica VII

Liczba wpisów: 7

Toyota Celica VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota Celica VII