Na polskie drogi polecam HDJ100 4,2td z automatem. Duży wygodny i niezawodny. Extra zawieszenie aktywne w połączeniu z ogromnymi kołami i stałym napędem 4x4 dają poczucie komfortu i bezpieczeństwa. A poza tym, to dosyć rzadko spotykana wersja w Polsce chyba ze względu na cenę nowego.
Wrażenia
5,0
Silnik
204 KM na trsie miło pomrukuje
4,0
Skrzynia biegów
automat 4-biegowy
4,0
Układ jezdny
zawieszenie hydroaktywne z regulacją twardości i wysokości
Komfort
4,0
Widoczność
duże auto, ale dobra widoczność
5,0
Ergonomia
duży, cięzki, ale po naszych drogach płynie, fajne zawieszenie i duże koła
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
parkuję "pod chmurką", w zimie po 6 km jest ciepło, duży silnik i diesel
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca nie brakuje, wszystko elektr. ster. i podgrzewane
4,0
Wyciszenie
diesla słychać, szum opon też, ale to terenówka
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali 10 - 15l ON, ale jest przyjemność z jazdy warta tych pieniędzy
4,0
Stosunek jakość/cena
Tutaj tylko 4, bo nowa gablota kosztuje 3 duże paczki, ale używka ... trochę mniej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie narzekam
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic się nie zdarzyło
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Land Cruiser IV 4.2 TD 204KM 150kW 2002-2010