Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Sienna I

marek@poldrew.pl, 12 lat temu
Silnik 3.0 V6 24V 197KM 145kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 220 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Sienna I 3.0 V6 24V 197KM 145kW 1997-2003 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 3.0 V6 197 koni, sprawdzona jednostka - i wszystko jasne
4,0
Całokształt
Udane auto
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to doskonała jednostka stosowana również w Camry. Silnik bez żadnego problemu chodzi w gazie. Sienna waży ok 1800 kg i z tym silnikiem robi setkę w 9 sekund. No i ten dźwięk!!!
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów działa poprawnie natomiast brakuje jeszcze jednego przełożenia \"5\" biegu(skrzynia automatyczna 4 biegowa)
4,0
Układ jezdny
Nie jest to auto do ekstremalnej jazdy. Samochód prowadzi się bardzo dobrze, zawieszenie zestrojone jest dosyć miękko, po prostu trzeba pamiętać ,ze to VAN.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra. Trzeba się tylko przyzwyczaić do gabarytów auta.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto rozgrzewa się w 5 minut dosłownie. Szyba pomimo swojej wielkości odmarza bardzo szybko. Klimatyzacja bardzo wydajna (2 chłodnice oddzielna na tył i na przód)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest naprawde dużo nawet w ostatnim rzędzie.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 120 km/h słychać już dosyć mocno szum powietrza opływającego nadwozie. Do 120 km/h cisza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przejechałem ok 2000 km na benzynie i średnie spalanie wychodziło ok 11 l/100km (70% trasa/30%miasto).Ostatnio przerobiłem auto na gaz (instalacja 4 generacji, sekwencja) i jestem bardzo zadowolony.Samochód średnio pali 12,5litra gazu/100 km. Nie zauważyłem żadnego spadku mocy, ani innych nieprawidłowści. Jest to moje 3 auto na gaz ale pierwsza V6. W aucie musiałem zregenerować maglownice i pompe wspomagania. Było to spowodowane zaniedbaniem poprzedniego właściciela który zaniedbał wyciek na maglownicy co spowodowało również uszkodzenie pompy. regeneracje + wymiany kosztowało ok 1300 zł. Po za tym musiałem wymienić tylko sworzeń wachacz (65 zł allegro) oraz gumy na belce stabilizatora (86 zł Toyota). Po za tym do tej pory nic więcej.Po zakupie sprawdziłem auto pod każdym względem i okazało się ze amortyzatory są jeszcze oryginalne i na razie nie wymagają jeszcze wymainy, na cylindrach ciśnienie jak w nowym, zawory nie wymagały żadnej korekty luzu. Oby tak dalej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto warte swojej ceny.Za zadbany model trzeba dać 20000 zł. Trzeba szukać dobrego stanu a nie młodego rocznika.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
sworzen wachacza oraz gumy na belce stabilizatora.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W aucie musiałem zregenerować maglownice i pompe wspomagania. Było to spowodowane zaniedbaniem poprzedniego właściciela który nie usunął wycieku na maglownicy co spowodowało również uszkodzenie pompy.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 197KM 145kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Sienna I