Ogólnie fajny gokart. Do miasta super. Na trasy potrafi zaskoczyć wielu kierowców,, bombowców ".
Wrażenia
5,0
Silnik
Serce, które daje radę w Avensis w Yarisie czyni z niego małego potwora
5,0
Skrzynia biegów
Czasem przyhaczy przy szybkiej zmianie biegów. 6 biegu chyba nie zamontowali ze względu na dobro kierowcy i jego ewentualnych spadkobierców
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny do bólu. Przy wysokich prędkościach na autostradach tych niemieckich trzeba uważać. Jak komar ugryzie w rękę to można znaleźć się na pasie do Świętego Piotra.
5,0
Karoseria
Jest ok . Jak na Japonie bardzo dobrze.
Podwozie wiadomo jak dbasz tak masz
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Sportowe fotele wygodne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
To pudełko od zapałek. Łatwo nagrzać. Łatwo schłodzić
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Cudów nie ma. Ale z przodu wygodnie.
5,0
Wyciszenie
Po mieście jest dobrze. Na autostradzie przy 1xx km/h masakra. Co ciekawe ciszej wydaje się przy 200 km/h jak przy 140 km/ h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Skuter mnie drożej w serwisach kosztuje.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ja kupiłem pelnoletnie auto. Jak za dwie wypłaty miałbym do wyboru skuter Honda Forza, a Toyotę TS Yaris to nie miałbym wyboru. Tylko TS
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic oprócz oleju na razie nie wymieniałem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Usterkę to ma tylko kierowca, bo się wysiadać nie chcę
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i VVT-i 133KM 98kW
[l/100km]