Szukaj

Ocena kierowcy - Trabant 1.1 N

Bombel, 19 lat temu
Silnik 1.1 41KM 30kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 150 tys. km
Trabant 1.1 N 1.1 41KM 30kW 1990-1991 - Oceń swoje auto
3,23
15% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
prosty, głośny, rzuca się w oczy. Koszty części wcale nie małe (np wahacz przód 250zl/szt...), naprawy w moim częste... przy przebiegu ok 120.000 do wymiany pół auta. Polskie zamienniki TRAGICZNE, brak oryginalnych części.
Wrażenia
4,0
Silnik
40 KM przy wadze 650 kg... nic dodać.. nic ująć... "zapytano silnik VW jak sie czuje po wsadzxeniu do trabanta.. ´jak rozrusznik seca u nieboszczyka...´"
3,0
Skrzynia biegów
lewarek jak w jelczu... przy swoim przebiegu biegi wchdza jak w jelczu...
4,0
Układ jezdny
na utwardzonym zawieszeniu trzyma się drogi... tył ma tendencje do uciekania (w zimie 2 razy 180 na skrzyzowaniu...)
Komfort
2,0
Widoczność
przednia szyba tragiczna!! Nie widać sygnalizacji nad jezdnią- jak jest lekko porysowana współczuje w nocy- nic nie widac, reszta ujdzie- tył bdb.
4,0
Ergonomia
plastik is fantastic... ;) Prostota, prostota i jeszcze raz prostota... ale za to do wszystkiego bardzo łatwo sie dostać. Bagażnik większy niż w niejednym aucie wyższej klasy!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie na 5+, nawiew tez w miare... ale do doskonałości dużo brakuje ;) 2 stopnie wentylatora.. troche mało
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu nie jest źle... z tyłu już gorzej,
2,0
Wyciszenie
do 100 km/h jest ok... powyżej tragedia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy maxymalnie ostrej jeździe po mieście spalił mi 7 litrów... dużo? :) Przy normalnej jeździe w zimie 6,5/100 po mieście, na trasie 5,5 (silnik z początku 80 lat...)
3,0
Stosunek jakość/cena
2 tys... olbrzymi bagażnik, jeśli kupiony od osoby starszej- powinien pojeździć
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pierwsze 20 tysięcy bez problemów, później pierścien (kosz nowego silnika 300zl:) ), remont zaweiszenia, sprzęgła itd- koszt ogólny 3.000zl (za auto dałem 2 tys...)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pęknięty pierścien, dwa razy bez sprzęła w centrum miasta, pęknięty (!!!) wahacz na szczęście przy 20 km/h (częsta pzypadłość trabantów- nie ma możliwości kupienia nowych, tylnych wahaczy...)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Trabant 1.1 N