Szukaj

Ocena kierowcy - Trabant 1.1 Universal

Robert "PREZESWLKP" Piątek bigolus@go2.pl lub catwlkp@go2.pl, 22 lat temu
Silnik 1.1 41KM 30kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 1 tys. km
Trabant 1.1 Universal 1.1 41KM 30kW 1990-1991 - Oceń swoje auto
4,46
18% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
jestem fanem trabantow Najpierw jezdzilem 601 a potem spelnilem swoje mazenia o 1,1 zapraaszam na strone milosnikow trabantow... www.cartoontrabant.wlkp.prv.pl trabant to nie tylko samochod to styl bycia
Wrażenia
5,0
Silnik
na bendzynie idzie jak pocisk, na gazie jest slabszy ale bierzre wszystko do 1100 pojemnosci...aha i jest na tyle mocny ze dwa worki ziemniakow w bagazniku nie robi roznicy
4,0
Skrzynia biegów
ze wzgledu na brak piattego biegu, przy 140 silnik wyje jak młuckarnia i spalanie by spadlo
4,0
Układ jezdny
dobry, nie narzekam polosie wytrzymuja dyrzo jak na tyle przesilen ile dostaja od skrzyni, miekki top dobre na nasze dziurawe drogi ale nie trzyma sie ciasno w zakretach
Komfort
5,0
Widoczność
akwarium rzeczywiscie ale nie ma problemu z parkowaniem i pozatym kat natarcia przedniej szyby ...mala szyba szybciej odtaje zima
4,0
Ergonomia
ja mam kombi wiec wloze nawet dwa monitory 17 cali... a po malych przeróbkach po rozłozeniu tylnich siedzen uzyskujemy 2,0x1,4 miejsca na lezenie np SPAC w aucie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w poruwnaniu do maluchow i innych aut to rewelacja 3 minuty ostrej jazdy i cieprlko bije po nogach...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
po zmianie fotyelina z peugota lub citroena nie przeskadza juz nadwozie 3 drzwiowe pozartym tak malego z zewnatrz i duzego w srodku auta nie kupi sie za te pieniadze
4,0
Wyciszenie
ja swojego stylizuje na 601 (wymiana maski) wiec wlaczjac wentylator slysze caly silni9k - klasyczna maska nie jest zle jesli nie przeciaga sie go na pbrotach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
m0owia ze duzo pali ale to silnik starej konstrukcji- benzyna 6 trasa /8,5 miasto/ 7,5 mieszany naq gazie trzeba doliczyc ze dwa litrzy co do napraw to wyposazenie pasuje z 601(szyby, poszycie) a silnik to jak kazdy VW drogo ...
5,0
Stosunek jakość/cena
1,1 do lekich poprawek mozna kupic za 1500-2000 zlotych a jakie uuto za ta kase inne .... nie ma innego tak TIP ECONOMO auta
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
te auta nie sa produkowane od 10 lat i tak jak kazde auto wiekowe co rusz sie cos popsuje...ale zadziej niz maluch lub stare skody
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tak male uto z tak mocnym silnikiem trudna zarznac (ze tak powiem) ale nieumiejetna jazda zniszczy kazdy silnik minusem jest to ze 1,1 sa gorzej zakonserwowane od 601 (podwozie) i szybka leca progi i nadkola
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Trabant 1.1 Universal