Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Caravelle T5 T5 Multivan

Max, 6 lat temu
Silnik 2.5 TDI 174KM 128kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 159 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Volkswagen Caravelle T5 T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW 2003-2010 - Oceń swoje auto
4,36
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Świetny silnik, bezobsługowy, doskonały na trasy, w mieście też dobrze się sprawdza. Nie ma problemu z ciezkim załadunkiem czy przyczepami, moc idealna do tego rozmiaru auta. Posiadam auto od nowosci, już 10lat, zrobilem niecale 160tys, serwis tylko ASO
Wrażenia
5,0
Silnik
Zaczne od jedynego minusa- hałas. Ale to bardziej wina praktycznie braku wyciszenia kabiny! (Multivan highline). Moc oddaje świetnie, elastyczny, ale lubi też wyzsze obroty, przez 160tys km bez problemów
5,0
Skrzynia biegów
Manual 6 biegów- strojenie skrzyni bardzo dobre, brak problemow z wybierakiem, piąty bieg mógłby być trochę dłuższy. Automatem jezdzilem przed zakupem- niestety nie zdawał egzaminu. Zbyt wolny, za mocno "gasi" moc silnika.
5,0
Układ jezdny
Mam wersję Highline Sport Plus. Sportowy układ hamulcowy, kierowniczy oraz zawieszenie. Prowadzi się perfekcyjnie(mowię o aucie ktore wazy niespelna 2500kg w moim wyposazeniu), na zakretach swietna trakcja, hamulce bardzo mocne- ale niestety zbyt słabe chłodzenie- przegrzewają się.
3,0
Karoseria
Korozja pojawila się po 4 latach na tylnej klapie- w okolicy ramki podswietlenia tablicy rejestracyjnej. Ewidentnie błąd producenta- zły sposób montazu tejze ramki powoduje iz krawedzie ramki z lampkami oswietlenia tablicy ocierają o klapę bagaznika, uszkadza lakier i wdaje się korozja.
Komfort
5,0
Widoczność
Ogromne szyby i lusterka. Swietna widocznosc
5,0
Ergonomia
Auto niezwykle pakowne- w 6 osob jezdzimy na narty z wlasnym sprzetem(bez boxow na dach) wszystko miesci sie do kabiny
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima mega wydajna, w najbradziej upalne dni potraf schlodzic kabinę do 17° w kilka minut. Webasto szybko rozgrzewa się i spala przy tym niewiele paliwa. Przydałyby się wentylowane fotele, bo skórzana tapicerka nie jest najlepszej jakosci i mimo przyjemnej temperatury w kabinie, mozna spocic się na plecach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 187cm wzrostu i niestety brakuje mi miejsca na nogi- jako kierowca potrzebuje trochę wiecej przestrzeni, po wlaczeniu tempomatu brakuje przestrzeni na odstawienie nogi i wyprostowanie jej. Ale to jest urok przednionapedowego auta. Pedały trochę zbyt blisko siebie. W grubych zimowych trepach jest ryzyko zahaczania o pedały sąsiednie.
1,0
Wyciszenie
To jest jakiś żart. Za ponad 200tys zł w wersji highline dostajemy zerowe wyciszenie. Karoseria niczym nie wygłuszona, tak samo tapicerki. Na gole blachy nalozone zostaly tylko plastiki, bez jakichkolwiek mat. Moje auto zostalo cale rozebrane wewnątrz i wyłozone matami wygluszajacymi(ponad 100kg wygłuszenia)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko serwis aso- wymiany oleju co 15tys km, na wlasne zyczenie zrezygnowałem z programu longlife. Po 120tys awaria uszczelek drzwi bocznych po obu stronach. Uszczelki maja w sobie czujniki przytrzasniecia, obie strony zepsuly sie w zblizonym czasie. Drzwi oczywiscie elektrycznie sterowane
4,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie brak jakiegokolwiek fabrycznego wyciszenia byłoby 5 gwiazdek. No i system multimedialny w 2008r powinien oferować lepsze funkcje, system audio też średni. Poza tym same plusy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 174KM 128kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Caravelle T5 T5 Multivan