Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Polo III Hatchback

Mirek Z. , 20 lat temu
Silnik 1.6 i 75KM 55kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 100 tys. km
Volkswagen Polo III Hatchback 1.6 i 75KM 55kW 1994-1999 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Serwisanci muszą się cały czas dokształcać, ponieważ ich wiedza nie idzie w parze z ceną wykonywanych usług i są niekompetentni, np. jeśli chodzi o wymianę paska rozrządu przy tym silniku (co innego instrukcja DTR, a co innego serwisant - proszę uzgodnić stanowisko). Poza tym pojazd sprawuje się niezawodnie, ma dobre osiągi. Niedawno założyłem instalację do spalania LPG i jestem bardzo zadowolony, ponieważ pojazd nie stracił na dynamice a mnie zakup instalacji zwraca się z dnia na dzień.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na ten silnik to bardzo dobra, jednak wtłumienie mogłoby być lepsze
5,0
Skrzynia biegów
bez zarzutów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Zbyt szeroki słupek po lewej stronie
4,0
Ergonomia
Niezbyt dobrze wyprofilowane siedzenia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą należy zasłonić chłodnicę, aby silnik szybciej się nagrzewał, zwłaszcza na krótkich odcinkach poruszania sie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera obok wystarczająca, natomiast z z tyłu mało miejsca
4,0
Wyciszenie
Jeśli chodzi o nasze drogi to słabe, na niemieckich drogach jest poprawne
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto-7,5/trasa nawet do 5l (z pasażerami), ceny przeglądów i napraw w serwisie stanowczo za wysokie. Nie będę więcej jeździł do serwisu, jeżeli robocizna nie stanieje, np. wymiana termostatu 200,- a termostat 80,-, to jest rozbój w biały dzień!
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena pojazdu bardzo wysoka w stosunku np. do Skody Fabii, bo mówią, że ten samochód wykonany jest na wszystkich częściach Volkswagena, co mi się wierzyć nie chce
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy 99 tys. trzeba było spawać tłumik (łącznik przed ostatnim tłumikiem), tłumiki jeszcze w dobrym stanie. Te śruby łączące wahacz i amortyzator proponuję fabrycznie włożyć od drugiej strony (zaoszczędzicie problemów przy wymianie tłumika). Przy 96 tys. zmieniłem Klocki hamulcowe, tarcze jeszcze zostawiłem (mam opracowaną, amatorską, technologię szlifowania i wyrównania tarcz hamulcowych).
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Polo III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Polo III Hatchback