Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Polo VI Hatchback 5d

Luki, 5 lat temu
Silnik 1.0 TSI 115KM 85kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Polo VI Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,93
24% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Naprawdę daje radę.
5,0
Całokształt
Duże jak na swoją klasę. Mam 1,90cm i mieszczę się sam za sobą mając pare centymetrów luzu za kolanami. Silnik fajny elastyczny i bardzo ekonomiczny szczególnie w mieście. Jak się wkręca na obroty to trochę słychać trzy cylindry, ale ja akurat lubię ten warkot. Warto dopłacić za active info display bo wygląda obłędnie. System info rozrywki wraz z android auto reaguje nadzwyczaj szybko bez jakiegokolwiek zamulania. Z systemu start stop zacząłem korzystać dopiero po 1500km załącza się kiedy kierowca chce nie wiem czemu tak gadają na tą funkcje. Bardzo przydatna funkcja precrash w standardzie - można się zagapić bez konsekwencji. Zostaje światło - ledy dają naprawdę rade szczególnie długie (to mnie naprawdę zaskoczyło). Minusy może cena ale porównując jakość materiałów, wielkość samochodu to różnica się zaciera na tle konkurencji. Jeszcze duży tunel środkowy i ten problem z środkowym pasem, którego vw nawet po roku od premiery nie naprawił czeka mnie z tego powodu jeszcze wezwanie serwisowe.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ekonomiczny. Szybko się nagrzewa. Elastyczny -4 bieg i nawet zagorzały tirowiec nie jest przeszkodą.
5,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia. Fajnie się miesza. Częściej trzeba jeździć na pierwszym biegu. Eco doradca proponuje wrzucić 6 już 70-ciu.
5,0
Układ jezdny
Dużej różnicy nie ma przy zmianie wielkości felg. Zmieniałem z 17 letnie profil 45 na zimowe 16 profil 55.
5,0
Karoseria
Dopłaciłem za pakiet R-line. Zmienia to wygląd znacząco. Jak ktoś chce żeby jego samochód się wyróżniał to polecam. Alufelgi 17 bardzo ładne, ale dopłata do nich bardzo przesadzona.
Komfort
5,0
Widoczność
co można powiedzieć - dobra. Czujniki dają rade wyczuwają nawet te niskie krawężniki.
5,0
Ergonomia
Jak we wszystkich vw wszystko w zasięgu reki. Duży plus, że wyświetlacz jest wyżej niż w przypadku np. golfa i że nie jest doklejony do deski rozdzielczej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje 4 z tego powodu, że za klimatronic musiałem dopłacić 3500zł (na niemieckiej stronie o połowę tańszy choć po skonfigurowaniu całości auto mi wyszło o 10000zl wiecej ) i że nie można dokupić ogrzewanej przedniej szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wielkość wnętrza porównywałem z golfem w salonie. Siadałem w obu samochodach sam za sobą. Różnica może 2cm na korzyść golfa - także niezauważalna. Dużo miejsca na nogi u kierowcy (prawe kolano nie uderza ani nie boli przy dłuższych trasach.
5,0
Wyciszenie
do 130 cichutko. Z zewnątrz słychać głównie opony.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało pali. Wymiana oleju co dwa lata - do tego na pewno nie będę się stosował. Mały silnik, segment B (choć bliżej mu do segmentu C ) co powoduje mniejsze składki ubezpieczenia. Zobaczymy jak z awaryjnością ale części będą tanie x samochodów ma te same podzespoły.
5,0
Stosunek jakość/cena
Pomijając zawyżoną dopłatę do klimatronica oraz felg i porównując cena/jakość do konkurencji jest ok. Ocene 5 gwiazdek daje ze wzgledu na warunki finansowania. Wziąłem w kredycie 50/50. Nikt nie daje takiego oprocentowania.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowy samochód. Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nowy samochód. Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Polo VI Hatchback 5d