Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Tayron SUV Plug-In

Konrad, 10 dni temu
Silnik 1.5 TSI eHybrid 204KM 150kW
Rok produkcji 2025
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Tayron SUV Plug-In 1.5 TSI eHybrid 204KM 150kW od 2024 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Moja pierwsza hybryda plugin, pierwszy VW i pierwszy raz automat. 2 miesiące użytkowania Na początek pozytywy: * ładny, wygodny dla 4 osób, żwawy jak na swoją masę Negatywy: * kontakt z VW to porażka, mistrzowie pingponga: to nie my, idź napisz do kogoś innego. * software jest to bani. Dodanie 2 użytkowników i przełączanie to masakra. Dodatkowo zawiesiło to auto i trzeba było czekać 30 min zanim się odwiesił. Żadne restarty nie pomogły. Akurat było to w trasie więc nawigacja musiała lecieć z telefonu * asystent głosowy, tzw AI to porażka. Ledwo się wysławia, sama z siebie nic nie potrafi, na "dziękuje" odpowiada "według ChatGPT: Nie ma za co". * Android auto czasem się zawiesza a asystent przestaje słuchać po sekundzie. Ten sam telefon w innym aucie bez problemu. * asystenty parkowania zatrzymują się w losowych momentach generując duży stres bo uczucie jest jak walnięcie w słup. Nawet czasesem podczas wyjazdu z posesji, droga jest centrymetr niżej niż podjazd. * tylny zagłówek zasłania centralnie widok. Nie wiadomo co się za autem dzieje. * trójka dzieci ledwo się mieści na tylnim siedzeniu. Komfort zdecydowanie gorszy niż w Kia Carens.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
środkowy zagłówek zasłania widok wsteczny
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przednia szyba odmarza w 2 sekundy, pozytywne zaskoczenie. Negatywne to że w tym samym momencie lusterka wsteczne z czystych robią się zaparowane.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód super, tył dla 5 osób nie do końca
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czujniki mogą być trefne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI eHybrid 204KM 150kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Tayron SUV Plug-In

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów