Po 50 000 km dziwne dźwięki podczas pracy silnika. Moc wystarczająca
2,0
Skrzynia biegów
Od nowości wytrzymała dokładnie 36 000 km. Zaczęły się dziwne dźwięki i konieczna wymiana całego sprzęgła z dociskiem. Koszt poza serwisem około 5 000 PLN
5,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
lakier cienki że rysuje się od samego patrzenia
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemy z łączeniem się z telefonem z niewiadomych przyczyn. Trzeba wyłączyć i włączyć silnik. Zaraz po zakupie przy otwieraniu osłonki przed słońcem przedniej szyby pasażera odpadła spadła na ziemie. W serwisie próbowali mi wmówić że to moja wina. Później próbowali mnie naciągnąć że tam jest oświetlenie i trzeba całe poszycie dachy zdjąć. Ostatecznie uznali 1 razowy gest handlowy i trwało to 10 minut. Po czym pytam gościa nie trzeba było ściagać podsufitki ? " Nie! Kto panu takich głupot nagadał" A no włąsnie Pan we własnej osobie. Głupio się chłopu zrobiło i poszedł. Ogólnie serwis VW w Polsce to jakaś Kpina.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
[l/100km]