Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V40 II Cross Country Facelifting

Greliximus, 9 miesięcy temu
Silnik 2.0 T5 245KM 180kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 97 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo V40 II Cross Country Facelifting 2.0 T5 245KM 180kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,93
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Silnik
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Klasa sama w sobie. Przyjemność podróżowania na wysokim poziomie. Bardzo dobra widoczność, moc i zwinność przeskłada się na jakość pokonywanych kilometrów. Czasem znajdzie się coś, co mogłoby być wykonane lepiej lub działać sprawniej, lecz w tym przypadku nie ma się co czepiać.
Wrażenia
5,0
Silnik
Diabeł pod maską. Moc silnika robi swoje i przy potrzebie przyśpieszenia silnik jak młody rumak daje radę. Brak wycieków, systematyczna wymiana oleju.
5,0
Skrzynia biegów
Dynamiczna i bezproblemowa. Biegi wskakują samoczynnie i nie wiadomo kiedy pojazd mknie jak strzała do przodu. Wystarczy obsługiwać się należycie, a nie przysporzy problemów.
5,0
Układ jezdny
Dokładny i czuły. Współpracuje z kierowcą. Do tego wspomagające układy pomagają w prowadzeniu i sterowaniu pojazdem.
5,0
Karoseria
Brak zużycia, korozja mija samochód z daleka szerokim łukiem. Troszkę wosku i polerka nadają połysk.
Komfort
5,0
Widoczność
Duża przednia szyba, widoczność rewelacyjna. Boczne szyby niczym nieograniczone. Pasażerowie z tyłu mają mniejszą widoczność, ale tam kierowca nie siedzi. Przyciemnione fabrycznie szybki dają przytulne wnętrze.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń, wszelka para od razu skrupulatnie i należycie odprowadzana. Wymiana filtra i dbanie o klimatyzację daje nieprzyzwoitą przyjemność podróżowania.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca na przyjemną podróż. Fotel kierowcy sterowany elektronicznie daje należytą możliwość dobrania najwygodniejszej pozycji do podróży. Dostęp do sterowania bardzo dobry. Przestrzeń dla kończyn wystarczająca nawet dla osoby wysokiej. Fotele przyjemne i pojemne, otulające podróżujących.
5,0
Wyciszenie
Przednie, nie ma co się czepiać. Czasem skrzypnie jakiś plastik, ale to sporadycznie. Idzie to przeżyć i przejść z tym do porządku dziennego.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Materiały serwisowe w przystępnych cenach, filtry, oleje klocki hamulcowe. Do przełknięcia
5,0
Stosunek jakość/cena
Wiadomo, co klasa premium, to widać i czuć na drodze. Nie ma się czego czepiać.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie stwierdzono żadnych usterek, może lekko skrzypiący pedał hamulca po puszczaniu z głębokiego wciśnięcia.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T5 245KM 180kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo V40 II Cross Country Facelifting 2.0 T5 245KM 180kW
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V40 II Cross Country Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów