Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V60 II Kombi Plug-in

spin, 4 miesiące temu
Silnik 2.0 T8 Twin Engine Plug-In Hybrid 390KM 287kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 182 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo V60 II  Kombi Plug-in 2.0 T8 Twin Engine Plug-In Hybrid 390KM 287kW 2019-2021 - Oceń swoje auto
4,64
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Jest OK. Fajne auto, dość pojemne, całkiem zrywne, pali niewiele, troszkę tylko szkoda, że brakuje pazura...
Wrażenia
4,0
Silnik
Stare 3.0 T6 to brzmiało... to nie brzmi zupełnie, a jak się już odezwie, to nie słucha się tego z zapartym tchem. No ale jest nadzwyczaj dynamiczny, całkiem oszczędny i to już chyba jednak jest silnik "nowej epoki". Po mieście należy śmigać na trybie Pure i jest cicho jak makiem zasiał, dopiero 120 km/h włącza się silnik spalinowy.
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam żadnych zastrzeżeń, pracuje bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
W porównaniu do poprzednich moich aut i suvów, to jeździ jak po sznurku. Układ kierowniczy dość precyzyjny.
5,0
Karoseria
Bardzo ładne kombi, jedno z najładniejszych na rynku. Jest dość niskie, ale trzeba się przyzwyczaić.
Komfort
4,0
Widoczność
Troszkę mała tylna szyba, ogólnie niby przeszklenia nie są zbyt duże powierzchniowo, ale nie ma co narzekać na problemy z tym związane.
4,0
Ergonomia
Multimedia do dopracowania, przeklikiwanie się między ekranami czasem irytuje, chcesz szybko odpalić przednią kamerę podczas parkowania ? Zapomnij. Trzeba klikać, ekran znika, bo czujniki pikają itp. Android Auto tylko na pół ekranu, resztę zasłaniają zupełnie niepotrzebne paski radia i nie używanej fabrycznej nawigacji. Schowki maleńkie i jest ich niewiele, no ale nie mieli gdzie upchać najwidoczniej. Jak dasz kubek z kawą do cupholdera, to telefon trzeba chować do siateczki po stronie pasażera...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zasadniczo OK. Ja używam wentylacji na 1 biegu, ale już na drugim wentylator jest dość głośny ! Plus że sprężarka klimy jest elektryczna, więc nie czuć obciążenia, nie słychać jej, auto można grzać i chłodzić zdalnie, ale tylko jeśli jest trochę energii w baterii.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla rodziny 2+2 jest zupełnie wystarczająco, można jechać na wakacje bez boxa (jeśli się nie wiezie wózka). Na nogi miejsca starcza wszędzie, jak ktoś wysoki 190 cm usiądzie z tyłu, to już może mieć dyskomfort za kierowcą, ale się zmieści :)
5,0
Wyciszenie
Przy 130-140 km/h jest bardzo w porządku nawet z panoramą, ale mam laminowane szyby, więc to na pewno trochę pomaga.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bateria pozwala na przejechanie max. 40 km, ładowanie z gniazdka w domu trwa ok. 3,5h, a kosztuje ok. 10-12 zł. Spalanie średnie: 5,8-6,2 l
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Siłowniki klapy i ramiona wycieraczek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
182 tys. km, a nadal fabryczne tarcze i klocki ! Żadnych poważnych usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T8 Twin Engine Plug-In Hybrid 390KM 287kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo V60 II  Kombi Plug-in

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów