Szukaj

BYD Seal U DM-i 218KM 2025 BYD Seal U DM-i BOOST 218KM Polski Salon Duzy Rabat Rok 2025 Od Reki

139 317 PLN
BYD
Seal U
2025
hybrydowy
217 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2025
Przebieg 1 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 217 KM
Pojemność silnika 1 500 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Skórzana kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Szyberdach, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

BYD Seal U DM-i BOOST 218KM Polski Salon Duzy Rabat Rok 2025 Od Reki

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
170 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,0 s
Długość
4 785 mm
Szerokość
1 890 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,9
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
8,9
BYD Seal U
SUV DM-i 218KM 160kW
To jest samochód do jazdy miejskiej , co najwyżej 100-200 km dopóki jest ''prąd''. Na dłuższe trasy, autostrady się po prostu NIE NADAJE. Nie chodzi tylko o bardzo wysokie spalanie ( 12 l /100 przy 140 km h, czy 9 l/100 przy 130 ) ale o dziwne odgłosy ( ''rycie'' ) pracy silnika ....kiedy jedziemy już tylko na benzynie. Hybryda Plug In -Spalanie autostrada po wyczerpaniu się elektryki (zostaje ca 20%)...wszystkie pomiary na dystansie ca 100 km - tempomat 145 km/h -spalanie ca 12 l/100km -tempomat 130 km/h -spalanie 9l/100 km -tempomat 125 km/h - spalanie 8.6 l/100 km Jazda b wolna ( avg niecałe 70 km/h ) , po zwykłej drodze nieliczny teren zabudowany , bez wyprzedzania -spalanie 6.7 l/100 m Ta sama trasa szybciej - tryb Elektryczny avg 17,7 kw/100 km
Dodane 5 miesięcy temu
8,9
BYD Seal U
SUV DM-i 218KM 160kW
To jest samochód do jazdy miejskiej , co najwyżej 100-200 km dopóki jest ''prąd''. Na dłuższe trasy, autostrady się po prostu NIE NADAJE. Nie chodzi tylko o bardzo wysokie spalanie ( 12 l /100 przy 140 km h, czy 9 l/100 przy 130 ) ale o dziwne odgłosy ( ''rycie'' ) pracy silnika ....kiedy jedziemy już tylko na benzynie. Hybryda Plug In -Spalanie autostrada po wyczerpaniu się elektryki (zostaje ca 20%)...wszystkie pomiary na dystansie ca 100 km - tempomat 145 km/h -spalanie ca 12 l/100km -tempomat 130 km/h -spalanie 9l/100 km -tempomat 125 km/h - spalanie 8.6 l/100 km Jazda b wolna ( avg niecałe 70 km/h ) , po zwykłej drodze nieliczny teren zabudowany , bez wyprzedzania -spalanie 6.7 l/100 m Ta sama trasa szybciej - tryb Elektryczny avg 17,7 kw/100 km
Dodane 5 miesięcy temu
6,0
BYD Seal U
SUV DM-i 218KM 160kW

Zalety

+ Całokształt + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BYD przeprowadzone przez Euro NCAP.
BYD Seal U

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów