Szukaj

Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 2025 Honda ZR-V eHEV Advance 2025 2.0 Hybryda 184KM

179 900 PLN
Honda
ZR-V
2025
hybrydowy
184 KM
+48
Poznań (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2025
Przebieg 2 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 184 KM
Pojemność silnika 1 993 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor niebieski
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy, Skórzana kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, Szyberdach, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Honda ZR-V eHEV Advance 2025 2.0 Hybryda 184KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
173 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,8 s
Średnie spalanie
4,5 l/100 km
Długość
4 568 mm
Szerokość
1 840 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,9
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
5,0
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Średnie spalanie po 9 tyś kilometrów = 5,3 litra na 100 km. Spokojna jazda wokół komina = okolice 4 litrów na 100 km. Jazda 110 km/h = 5,5 l na 100 km. 140 km/h = 8,5 l. na 100 km. W tej bardzo dobrej hybrydzie tryb EV włącza się nawet przy podjazdach w górach. Podczas trasy w okolicach 110 km/h tryb EV (jazda na tylko na prądzie) włącza się co 1500 metrów i na prądzie jedzie się max do 700 metrów. Następnie uruchamia się silnik spalinowy i ładuje się bateria przez dystans około 1500 metrów. I cykl się powtarza. Nie ma przy tym żadnych drgań czy szarpnięć. Honda zrobiła to na 5+. Obserwowałem ten cykl przez długi czas na trasie po płaskich kujawach. Silnik włącza się przy około 50% procent baterii. Jazda po mieście np. 50 km/h na płaskim terenie to maksymalnie 3,5 km. Więcej się nie udało do tej pory. ) Gdy wyczuje się pedał gazu można śmiało ruszać ze świateł i skrzyżowań itd. w trybie EV w bardzo szybki i płynny sposób paląc przy tym bardzo mało benzyny. Po 50 tyś km napiszę kolejne wrażenia . Pozdrawiam :D
Dodane ponad rok temu
8,4
Liczba komentarzy: 1
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Trasa poza miejska prędkość 120-130 warunki nasze zimowe czyli przymrozki spalanie podnosi się nie zależnie czy (miasto-poza) o 1-1.5 l , wyniosło aż 9.7 średnie. Spalanie miejskie zima 6,5-7,5 l prędkości miejskie. Tyle pali to cudo techniki
Dodane 9 miesięcy temu
6,5
Liczba komentarzy: 4
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Podczas jazdy autostradowej 130-140 km/h auto pali dużo (9-10 litrów!). Trochę żałuję że nie kupiłem diesla.
Dodane 9 miesięcy temu

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda ZR-V

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów