Szukaj

Jaguar E-Pace SUV Facelifting 2.0D MHEV 163KM 2023 Jaguar E-Pace E-Pace MY24 2.0D I4 163 PS AWD Auto R-Dynamic S

229 900 PLN
Jaguar
E-Pace
2023
diesel
163 KM
+48
Wrocław / Długołęka (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2023
Przebieg 5 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM
Pojemność silnika 1 999 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor czarny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Skórzana kierownica, Bluetooth, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Łopatki zmiany biegów, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Jaguar E-Pace E-Pace MY24 2.0D I4 163 PS AWD Auto R-Dynamic S

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,8 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 395 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
67% 33%
4,9
~PJ
Jaguar E-Pace
SUV 2.0 i4P 200KM 147kW
Długo zastanawiałem się nad kupnem samochodu, koniecznie miał być SUV ale nie za duży, aby wybrać jeździłem kilkoma markami (wypożyczone na kilka dni), począwszy od Dacii Duster (nie ma tragedii ale plastikowa, a silniki to porażka, jako wozidło może być), Hyundai Tucson (wszytko niby ok ale w środku kompletnie mnie nie urzekł, silnikami też nie specjalnie), Kia Sportage (brat kupił a właściwie zmienił na kolejną generację, no cóż niby nie ma...
3,6
~Leszek Dąbrowski
Jaguar E-Pace
SUV 2.0 i4D 150KM 110kW
Problem jest dobrze znany przez koncern JLR! Wada jest konstrukcyjna! Wszystkie Jaguary i Land Rovery wyposażone w płytę podłogową D8 w konfiguracji z manualną skrzynią biegów, pozostawia mało miejsca na umieszczenie filtra cząstek stałych w pobliżu początku układu wydechowego. DPF zamontowany pod podwoziem łączy rura długości 60-70cm z dala od silnika. To sprawia, że gazy ze spalania ochładzają się i nie dochodzi do spalania cząstek stałych....
4,7
~Arek
Jaguar E-Pace
SUV 2.0 i4P 200KM 147kW
Samochód bardzo wygodny, cichy i przyjazny. Świetnie się prowadzi. Silnik ma 200KM co przy wadze 1.8 tony jest wystarczające. Skrzynia 9 biegowa załatwia sprawę. Niestety przy przyspieszaniu skrzynia czasami się gubi. Warto przełączyć w tryb sport i wówczas nie ma problemu. Do 180km/h można przyjemnie jechać i przyspieszać, powyżej czuć już wagę i brak mocy. Wyciąga ok 220 km/h ale nie ma sensu jeździć powyżej 150-160. Do tych prędkości jest...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Jaguar przeprowadzone przez Euro NCAP.
Jaguar E-Pace