Szukaj

Seat Alhambra II (7N) Van 2.0 TDI 150KM 2016 Seat Alhambra Seat Alhambra 2.0 TDI Reference DSG

58 990 PLN
Seat
Alhambra
2016
diesel
150 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2016
Przebieg 274 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia minivan
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Bluetooth, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Witam do sprzedania SEAT ALHANBRA sprowadzony ze Szwajcarii auto jest bezwypadkowe i w idealnym stania .Przebieg autostradowy auto firmowe serwisowane tylko w szwajcarskim aso nawet opony wymieniane były tylko w serwisie 2 klucze książki serwisowe itp

44FOX-ID: 1933

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,4 s
Średnie spalanie
5,2 l/100 km
Długość
4 854 mm
Szerokość
1 904 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
7,0
Seat Alhambra II (7N)
Van 2.0 TDI 150KM 110kW
Witam, moj silnik jest na common rejlu i ma 150 KM, skrzynia DSG 6 biegow. Jezdze tylko autostrada A4 DE-PL, co tydzien 400 km, kupilem rocznego z 20 000 km przebiegiem, teraz mam 65 000. Wymiany oleju co 15 000, bo chce tym autem troszke pojezdzic. Kupilem z malym przebiegiem z salonu w PL, bo widze ze niemcy nie dbaja o swoje auta i wymieniaja oleje co 30 000 km , co w perspektywie czasu nie wplywa dobrze na silnik i osprzet. Mam kumpla niemieckiego mechanika, ktory mowi, ze wymiana oleju max co 15000 nie wiecej, niestety nie jest to w DE popularne. Acha i dodal, ze silniki TSI, czyli benzyny Vaga to totalny szrot, chodzi o jakosc materialow z jakich silniki sa zrobione. Dla tych co malo jezdza poleca japonskie benzyny - obiektywnie. Ku mojemu zdziwieniu fura ciagnie olej, tak 0,5 L na 15 000, tylko moze ja jezdze szybka, stad to, bo na A4 cisne po 147 km/h (tempomat ustawiony na 150). Spalanie przy tej predkosci to 7,4 l/100 i powiem ze to jakas rewelacja, bo nie widzialem, zeby jakis SUV (to jest MPV) tak malo polil. Do tej pory jezdzilem tylko benzynami na gaz, ale dojrzalem do diesla. Teraz przy 150 km/h mam 2500 obrotow i w miare cisze w aucie. Wczesniej mialem Smaxa 2010 i on jak i zadne benzynowe auto mi oleju nie bralo, a seat bierze, no ale niby tak ma byc. Wymiana oleju w DSG na 60 000 , ale teraz juz bede robil na 50 000. Niestety jest twarde, wczesniej moj s max byl bardzo przyjemny i plynal po drodze, niestety padla pompa CR. Od tego momentu dolewam olej 2T , tak literek co drugie tankowanie. Smaruje to pompe CR jak i membrany wtryskiwaczy. Tajemna wiedza od regeneratorow pompy :):) Ato godne polecenia. Nie wymagajace duzych wkladow finansowych, etc.
7,4
Seat Alhambra II (7N)
Van 2.0 TDI 150KM 110kW
Trochę pali.
7,3
Seat Alhambra II (7N)
Van 2.0 TDI 150KM 110kW
ciezka noga , nawyki do jazdy motorem benzynowym.

Zalety

+ Całokształt + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Seat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Seat Alhambra