Szukaj

Skoda Karoq Crossover Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 2025 Skoda Karoq Edition 130 1.5 TSI DSG Auto z placu

135 900 PLN
Skoda
Karoq
2025
benzynowy
150 KM
+48
Stojadła (woj. mazowieckie)
Rocznik 2025
Przebieg 11 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 498 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Informacje o samochodzie

Skoda Karoq Edition 130 1.5 TSI DSG Auto z placu

6,2
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Wyniki dla skrzyni DSG po przejechaniu około 10tys. km od marca do lipca na fabrycznych letnich oponach. Krajówki: rozsądna jazda (przepisowo +/- 20km/h) to spalanie około 5,5-6.0l. Wyższe spalanie tylko w przypadku napotkanych znacznych utrudnień, lub gdy wyjątkowo się śpieszę. Autostrady: Trasa Wrocław - Warszawa (S8, A1, A2) cały czas tempomat aktywny na 140km/h odpowiednio 6.5l dla pustego auta i samego kierowcy oraz 7,1 dla czterech dorosłych z bagażnikiem zapakowanym po dach i torbami pod nogami, stała prędkość 140km/h na w miarę płaskich odcinkach przy dobrych warunkach to około 6.3l +/-0.2l. Miasto: tu nie bardzo mogę się wypowiedzieć, 'ale': bardzo krótkie trasy (2-5km) po małym mieście to około 8-9l. Z kilku dni w Warszawie wychodziło mi 6.5-7l ale nie trafiłem na jakieś ekstremalne korki. ŚREDNIO: 6.8-7.0l - auto używane na co dzień w małym mieście (bez korków, ale często na krótkich odcinkach na zimnym silniku); 1-2x w miesiącu ~800km tras szybkiego ruchu plus ~300km krajówek; do tego wyjazdy okazjonalne.
Dodane 2 lata temu
6,4
Liczba komentarzy: 1
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Autko mam od kwietnia 2023. Obecnie przejechane 27500km. W tym roku z rodzinka wybrałem się do Chorwacji łącznie przejechane w ciągu 12 dni 3500km średnie spalania na tej trasie 5.4l/100 km przy prędkości 110-140km/h więc całkiem dobrze.
Dodane ponad rok temu
6,9
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
W mieście od 7.5 do 10. W trasie przy oszczędnej jeździe na tzw dziadka myslę że dałobysie zejść poniżej 5 . Przy normalnej jeździe tzn równo ze wszystkimi uczestnikami ruchu około 6 do 6.5 (trasa warszawa Garwolin)
Dodane 2 lata temu

Zalety

+ Ergonomia + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Karoq

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów