Szukaj

Informacje o Skoda Karoq

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2017 kompaktowy crossover SUV (segment I). W gamie czeskiego producenta Karoq zastąpił model Yeti. Tak jak jego większa siostra - Skoda Kodiaq, model pod względem stylistycznym bazuje na rozwiązaniach przedstawionych w prototypie z roku 2016 o nazwie Vision S Concept. Skoda Karoq powstała także na tej samej platformie podłogowej Volkswagen Group MQB Platform (podobnie jak m.in. Volkswagen Tiguan drugiej generacji oraz Seat Ateca). Nazwa auta wywodzi się z zespolenia słów „kaar’raq” (samochód) oraz „ruq” (strzała) w języku ludu zamieszkującego wyspę Kodiak położoną u wybrzeży Alaski.

 

czytaj więcej
Powagosław

Karoq wygląda poprawnie, jest logicznie skomponowany w środku i na zewnątrz. Nie ma oczywistych słabych punktów, które dyskwalifikowałyby go w podbiciu rynku kompaktowych i subkompaktowych crossoverów. W Polsce raczej na pewno będzie bestsellerem.

~Powagosław
Luzacjusz

Pomijając naprawdę absurdalną nazwę (następnego SUV-a proponuję nazwać Netopereq, będzie jakoś raźniej), Karoq jest ok. Nie straszy, ale też nie uwodzi. Może po prostu się przyzwyczailiśmy. W segmencie kompaktowych SUV-ów nie ma ani jednoznacznie pięknych, ani brzydkich samochodów. Więc co się liczy? Nie wiem, może cena?

~Luzacjusz

Skoda Karoq – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Skoda Karoq

Liczba ocen: 24
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~Robert
Crossover 2.0 TDI 150KM 110kW
Skoda Karoq
15 tyś. km i można o aucie coś napisać. Minął okres początkowego zafascynowania samochodem i zacząłem dostrzegać wady. Wady to może za ostre słowo, bardziej rozwiązania, które z perspektywy czasu zaczynaja denerwować. jednak nie ma auta idealnego więc siłą rzeczy czekałem na ten moment. Pierwsza rzecz, która irytuje to system "start&stop".... Każdy użytkownik Skody (w Octavii działa tak samo) doświadczył już pewnie irytacji dojeżdżając do bramek na autostradzie. Nie raz rzuciłem kilka niecenzuralnych słów jak sterownik silnika uznał, że czas ograniczyć emisję CO2.
4,8
~pnicia
Crossover 2.0 TDI 150KM 110kW
Skoda Karoq
Sprytne, pojemne i w miarę obszerne auto - uniwersalne i nie męczące w trasie - na razie wszystko OK. Poprzednio jeździłem octaviami (I i II w dieslu) zrobiłem po około 350 tyś km i nic się nie działu Mam nadzieje że to będzie podobnie. Karoq jednak w porównaniu z octaviami (wersja I i ii)daje znacznie więcej komfortu, pewności prowadzenia no i bezpieczeństwa. MOIM ZDANIEM MOŻE NAWET PEWNIEJ SIĘ PROWADZI NIŻ UŻYTKOWANE PRZEZE MNIE DO TEJ PORY VOLVO V70. Może to zasługa napedu 4x4.... Spalanie - silnik TDI 150 KM z DSG: - po pierwszym tankowaniu 7,3, - pod drugim 6,7. Ważne jest to że na razie około 60% przebiegu w mieście. Z drugiej strony dosyć delikatnie obchodziłem się z nim ponieważ jest na dotarciu - sądzę że trzeba liczyć się za spalaniem średnim na poziomie około 6,5 do 7,5 litra. Komputer nie zaniża spalania - jak w innych markach. Sprawdzałem wskazania komputera - wyszło +/- 0,1 litra. Jak działają systemy wspomagające kierowcę - ktoś kto nie jeździł z nimi musi się trochę przyzwyczaić - dla mnie rewelacja to: - czujnik martwego pola, - adaptacyjny tempomat, - kamera cofania, czujniki manewrowania z przydu auta, - systemy wspomagające ruszanie, - SWIATŁA LED!!!! - super oświetlenie! - wybieranie głosowe połączenia - działa Jednak awaryjne hamowanie powinno być rozpoczęte chociaż troszkę wcześniej - hamuje i wykrywa pieszych ale naprawdę w ostatniej chwili - sprawdzałem na podwórku.... Generalnie - uniwersalne auto jestem zadowolony z wyboru - 9/ 10 pkt. Pewne mankamenty: - brak możliwości bezprzewodowego zrzutu ekranu z telefonu na ekran samochodu - można to zrobić za pomocą przewodu ale trzeba za każdym razem go podłączać.... - niby pierdoła ale... było by wygodniej. Napiszę coś więcej za 10 tyś km
4,9
~MK
Crossover 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Skoda Karoq
Skoda Karoq 2018r 1,5 TSI wersja Style. Auto zakupione w połowie marca 2018 roku. Obecnie przejechane 18 tys. km. Przy 16 tys. km wymieniłem olej (na własny koszt - 570 zł) pomimo posiadanego pakietu przeglądów 30 tkm lub 2 lata / 60 tkm lub 4 lata. Opinia nt użytkowania: + zawieszenie (jeździ się wygodnie, dobrze wybiera nierówności) + silnik (osiągi naprawde nie są złe - miło zaskoczony) + spalanie (5-6 trasa 7-8 miasto), potrafi też spalić 10 przy bardzo energicznej jeździe ;) + ergonomia (wszystko przemyślane tak aby ułatwić życie) + infotainment + bagażnik oraz wszystkie pomocnicze uchwyty siatki + przestronne okno dachowe + światła LED + asystenci - chromowane listwy zewnętrzne przy szybach (odbarwienia, nalot już po 2 miesiącach użytkowania - serwis twierdzi zbyt agresywna chemia na myjni) - roleta bagażnika na nierównościach słychać odgłosy Podsumowując: Auto godne polecenia. Bardzo wygodne, przestronne i przede wszystkim bardzo dobrze wyposażone. Przy tym wszystkim cena moim zdaniem okazyjna. Modele innych marek nie są tak wyposażone a potrafią kosztować podobne jak i większe pieniądze.

Raporty spalania Skoda Karoq

Liczba raportów: 65
Średnie spalanie dla Skoda Karoq
7,6 – 11,9
l/100 km
6,4 – 6,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,0
Scout 1.5 TSI 150KM 110kW
Skoda Karoq
Ten silnik bardzo lubi paliwo. Przy obecnych cenach paliw bezsensowne jest kupowanie tego samochodu z silnikiem 1.5 TSI. Najgorszy wybór. Auto ogólnie nie jest złe, chociaż tanie i brzydkie plastiki lubią trzeszczeć, silnik pracuje głośno. Z zewnątrz nie dali nawet żadnego chromu tylko plastikowe dokładki. Można powiedzieć że to plastikowy samochód z chińskimi bajerami. Po przejechaniu 50tys km turbina się poci. Silnik zaczął brać olej. Samochód sprzedałem i kupiłem Ford Kuga. W porównaniu ze skodą o niebo lepszy.
8,7
Scout 1.5 TSI 150KM 110kW
Skoda Karoq
W mieście poniżej 9,5 nie zejdzie. Na autostradzie 160-180 10-11 l / 100. Przy 140 to ok. 9-10. Jadąc maksymalnie eko po mieście (bez korków) można wyciągnąć 6/100. Średnie spalanie w tym samochodzie z 10 tyś km to 9,8 / 100 (60% miasto 40% trasa), przejechałem 25kkm. Samochód wygodny, dobrze przyspiesza, bardzo dobrze trzyma się drogi na zakrętach przy wysokich prędkościach. Przy rozkładaniu lusterka skrzypią. Skrzypią też drzwi. Po przesmarowaniu chwila poprawy, po tygodniu ponownie. Dobry lakier. Spory bagażnik. Siatki w bagażniku nie są trwałe (pękają). Bardzo wygodny zestaw multimedialny. Elektronika bez zarzutu. Świetne światła ledowe. Przednie czujniki parkowania uruchamiają się z opóźnieniem zwłaszcza jak przy parkowaniu. Długie światła - lux. Automatyczne przełączanie świateł bez zarzutu. Spoko. Silnik 150 KM 1.5 TSI DSG na takie auto daje radę. Skrzynia działa dobrze, aczkolwiek czasami może pojawić się kangur przy ruszaniu, zwłaszcza na zimnym silniku. Tempomat aktywny okej, raz mi nie zahamował w korku, ale zdążyłem wcisnąć hamulec.
6,3
Crossover 2.0 TDI 150KM 110kW
Skoda Karoq
SKODA KAROQ 2.0 TDI 150 KM 4x4 DSG (automat). Średnie spalanie wynosi około 7.0 L/100 km. Jazda ekonomiczna tylko na ustawieniu D na skrzyni i ECO w systemie. Przejechałem 20 tys. km. Połowa autostrada/ekspresówka, a połowa dystansu to miasto (poznań)/pozamiejski. Do pracy jak dojeżdżam 37 km rano bez korków spalanie 6.0 L/100 km. Powrót w korkach to spalanie 6,7 L/100 km. Autostrada 140 km/h + ekspresówka 120 km.h = spalanie około 7,2 L/100 km. Powyżej 140 km/h spalanie rośnie powyżej 8.0. przy 160 km/h spalanie 9.0 L. Komputer pokazuje dobrze spalanie bo sprawdzałem na około 20 tankowaniach do pełna. Czasami się myli o 0,1-0,2 L/100 km. Klimatyzacja włączona cały czas praktycznie. Spalanie AdBlue około 1l/1000 km
Skoda Karoq