Średnica zawracania
10,8 m
Szerokość z lusterkami bocznymi
2118 mm
Rozstaw kół - przód
1531 mm
Rozstaw kół - tył
1567 mm
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy
520 mm
Długość kolumny kierownicy
820 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika
824 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu
919 mm
Długość siedziska przedniego
480 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi
825 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu
897 mm
Długość siedziska tylnego
450 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu
1476 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu
1520 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu
1450 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu
1442 mm
Zakres przesuwania foteli przednich
190 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny
1650 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
912 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
679 l
Szerokość pomiędzy nadkolami
1170 mm
Wysokość bagażnika
550 mm
Szerokość bagażnika
1284 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy
1165 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą
2759 mm
Znacznie ładniejszy od swojego mniejszego brata (3008), ale to akurat żadna sztuka, bo 3008 nie jest pięknym autem. Sztuką w przypadku 5008 jest realne konkurowanie z naprawdę ciekawym Citroenem Grand C4 Picasso. Powiem więcej, w tej chwili to chyba jeden z ładniejszych Peugeotów na rynku
~PowagosławPowiedzenie „śmiech to zdrowie” średnio sprawdza się w przypadku Peugeota, który z uporem Jokera ozdabiał przód swoich kolejnych aut rozdziawioną morduchną. Na szczęście 5008 wyszedł raczej na rodzinnego Batmana z Francji. A Batman głupkowato się nie uśmiecha. I dobrze.
~Luzacjusz