Szukaj

Informacje o Peugeot 605 3.0 167KM 123kW 1989-2000

Lata produkcji: 1989 – 2000
Segment: Wyższa klasa średnia
Model należący do klasy wyższej (segment E) produkowany w latach 1989-1999. Następca Peugeota 604, który z powodu rozczarowujących wyników sprzedaży został wycofany kilka lat przed debiutem 605. Model 605 również nie podbił rynku aut luksusowych. Choć zaprojektowało go biuro Pininfarina, był zbyt podobny do mniejszego modelu 405. Krytykowano go również za jakość i usterki. Samochód znalazł ponad 255 tysięcy nabywców. W 1999 roku w jego miejscu w ofercie marki pojawił się Peugeot 607.
czytaj więcej
Produkowany od 1989 do 2000 roku
Pojemność skokowa 2963 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 167 KM (123 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 235 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 2
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,6
~Piotrek
Peugeot 605
Sedan 3.0 167KM 123kW
Polecam to auto. Nie musisz zarabiac wiecej niz 1.500zl miesiecznie aby utrzymac to auto. Musisz jedynie byc cierpliwy, opanowany i wiedziec, ze silnik bez oleju nie jezdzi dobrze a czarna plama pod autem swiadczy o tym,ze czas wjechac na kanal. Ogolnie rzecz biorac jest to idealne auto dla ludzi, ktorzy kochaja klase, wygode i maja swoja opinie wyrobiona na tzw. GOLFOWCOW. Kogo kreca pancerwageny tego kreca... ja mam nieco bardziej wysublimowany gust. Instrukcja obslugi tego pojazdu znajduje sie na forum tego auta w internecie. wpisz forum 605 a dowiesz sie wszystkiego. Pozdrawiam forumowiczow!
4,5
~big.kop@neostrada.pl
Peugeot 605
Sedan 3.0 167KM 123kW
w zasadzie winno być 4+ albo 5-. Ten samochód jest bardzo nowoczesny, ale jako kolejny w linii rozwojowej zachował również klasykę i niezawodność. Ja umiem jeździć oszczędnie, ale bez cudów - od auta też zależy. Więc na typowej polskiej trasie, z żoną która krzyczy w samochodzie, mam przeciętną 80 km/h i spalanie w granicach 7,5 l. Ale kiedyś pobawiłem się w "walkę o kropelkę" i było poniżej 7l (lato, pusto, płasko). W mieście gorzej, ale dzisiaj po mieście w godzinach szczytu nie jeździ się, tylko stoi. No i te 3l na jałowym wypala mi powyżej 13 litrów, bo jak już ruszę, to mi żyła w szyi puchnie i tak mu depczę, że na "chwilowym" pokazuje mi powyżej 30 l/100 km. komfort jazdy dla wszystkich wyjątkowo wysoki, cichutko, radia można słuchać na "1". Ten samochód rozbija mit samochodów niemieckich, chociaż miałem dwa Audi, które uważam za bardzo dobre samochody.
4,7
~mrbike124
Peugeot 605
Sedan 3.0 167KM 123kW
Miałem ten samochód mój znajomy wypadliśmy z łuku przy ponad 180 km/h z winy kierowcy skosiliśmy nim murowany przystanek i 7 metrów betonowego ogrodzenia wychodząc z tego wypadku z delikatnymi zadrapaniami może cie mi wierzyć albo i nie ale TO NAJBEZPIECZNIEJSZY SAMOCHÓD ŚWIATA I NIECH BĘDZIE JAKI CHCE ALE JEGO KONSTRUKCJA URATOWAŁA MI ŻYCIE I WIEM NA PEWNO ŻE MOIM NASTĘPNYM SAMOCHODEM BĘDZIE PEUGEOT 605 ALE MOŻE LEPIEJ W DIESLU;)
Peugeot 605