| G-1a | słupek wskaźnikowy z trzema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni | BT-3 | blokada zwrotnicy | ||
| G-1b | słupek wskaźnikowy z dwiema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni | BT-4 | stop - zwrotnica eksploatowana jednostronnie | ||
| G-1c | słupek wskaźnikowy z jedną kreską umieszczany po prawej stronie jezdni | R-1 | szlak rowerowy krajowy | ||
| G-1d | słupek wskaźnikowy z trzema kreskami umieszczany po lewej stronie jezdni | R-1a | początek (koniec) szlaku rowerowego krajowego | ||
| G-1e | słupek wskaźnikowy z dwiema kreskami umieszczany po lewej stronie jezdni | R1-b | zmiana kierunku szlaku rowerowego krajowego | ||
| G-1f | słupek wskaźnikowy z jedną kreską umieszczany po lewej stronie jezdni | R-2 | szlak rowerowy międzynarodowy | ||
| G-2 | sieć pod napięciem | R-2a | zmiana kierunku szlaku rowerowego międzynarodowego | ||
| G-3 | krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym jednotorowym | R-3 | tablica szlaku rowerowego | ||
| G-4 | krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym wielotorowym | W-1 | Klasa obciążenia mostu o ruchu jednokierunkowym | ||
| AT-1 | sygnalizacja świetlna | W-2 | klasa obciążenia mostu o ruchu dwukierunkowym | ||
| AT-2 | sygnalizacja świetlna wzbudzana | W-3 | klasa obciążenia mostu o ruchu jednokierunkowym dla pojazdów kołowych i gąsienicowych | ||
| AT-3 | niebezpieczny zjazd | W-4 | klasa obciążenia mostu o ruchu dwukierunkowym dla pojazdów kołowych | ||
| AT-4 | stromy podjazd | W-5 | klasa obciążenia mostu o ruchu dwukierunkowym dla pojazdów gąsienicowych | ||
| AT-5 | ruch kolizyjny | W-7 | szerokość mostu lub środka przeprawowego | ||
| BT-1 | ograniczenie prędkości | W-6 | wysokość skrajni pionowej na moście lub w tunelu | ||
| BT-2 | koniec ograniczenia prędkości |