Szukaj

Honda Civic 1.6 i-DTEC - żwawa i oszczędna

  • Zaktualizowane 01.02.2017 22:02
  • 7 minut

W 2003 roku Honda przedstawiła swój pierwszy silnik wysokoprężny. Jednostka 2.2 i-CTDi zachwycała parametrami, kulturą pracy i niewielkim spalaniem. Trzy lata później uruchomiono produkcję udoskonalonej jednostki 2.2 i-DTEC. Na mniejszego turbodiesla 1.6 i-DTEC przyszło czekać aż do 2013 roku. Było warto!

Łukasz Szewczyk

Redaktor

Data publikacji: 26.01.2013 00:00
Data aktualizacji: 01.02.2017 22:02
Udostępnij:
Zobacz również nasz wideotest
Ford Focus ST 2.0 EcoBlue - przychodzi czas na podjęcie decyzji
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Civic IX Hatchback 5d
Zobacz więcej filmów