Szukaj

Skoda Fabia RS - kapelusze z głów

Zgodnie z teorią Abrahama Maslowa istnieje określona piramida potrzeb człowieka. Najpierw muszą być zaspokojone podstawowe potrzeby niezbędne do przetrwania, dopiero później człowiek zaczyna odczuwać potrzeby wyższego rzędu. Producenci samochodów zdają się mieć podobną piramidę. Najpierw muszą zaprojektować dobry model, następnie go dobrze wykonać, wycenić i wreszcie sprzedać w odpowiedniej dla przeżycia ilości sztuk. Kiedy powyższe się uda, producent może zacząć się martwić o rzeczy mniej przyziemne - na przykład o nadawanie modelowi lepszego wizerunku czy poczucia ekskluzywności.

Dodano: 13 lat temu,
autor: Zachar Zawadzki
Zobacz również nasz wideotest
Renault Clio kontra Opel Corsa - starcie mieszczuchów
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Fabia II Kombi Facelifting