Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Renault 19 I Sedan 1.8 16V 140KM 103kW 1989-1992

Renault 19 I Sedan 1.8 16V 140KM 103kW 1989-1992
Lata produkcji: 1989 - 1992
Segment: Niższa klasa średnia

Oceny Renault 19 I Sedan 1.8 16V 140 KM 103 kW

Ogólna ocena
4,92
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(0%) NIE(100%)
ZALETY + Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów
WADY - Poważne usterki - Układ jezdny - Karoseria

Autodiagnoza Renault 19 I

Liczba wpisów: 12
Cykanie, tykanie stukanie w okolicach kolektora przy większych obrotach silnika.
dodał: swt, 8 lat temu
Podczas obrotów silnika na poziomie od 1700 w górę z pod maski dochodzi dźwięk cykania, dokładniej przy kolektorze. Dźwięki z czasem pojawiały się przy niższych obrotach. Jak się okazało cykanie było spowodowane brakiem uszczelki na kolektorze a silnikiem, a właściwie jej wydmuchaniem i wypaleniem. Po rozkręceniu kolektora i wstawieniu nowej uszczelki wszelkie odgłosy ustały, a do tego silnik zyskał na mocy. Koszt uszczelki 9 zł oraz łącznika kolektora z tłumikiem 12zł, robocizna we własnym zakresie więc dużo mnie nie kosztowało.
Falujące obroty
dodał: santoz, 7 lat temu
Mam pewien problem a mianowicie falujące obroty pierwszy objaw zazwyczaj przy pierwszym odpaleniu rano obroty na biegu jałowym szybko przeskakują z 200 do 3000 obrotów i z powrotem do 200 po czym znowu do góry auto nie reaguje na wciśniecie pedału gazu po jakiś 40 sekundach gasnie po ponownym odpaleniu obroty ostro do góry po czym sie normują drugi objaw to podczas jazdy obroty spadają też w oklice 200 auto sie dławi również nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu po jakimś czasie takiego dławienia obroty wskakują w okolice 4000 i tak sie utrzymują przez jakieś 20 do 40 sekund po czym...
nawet nie kreci
dodał: rafal, 8 lat temu
mam taki problem od pewnego czasu nie chcialo mi palic auto nie chcialo palic robilo tylko tyk tyk tyk i cisza po kilku probach odpalilo pare km i yo samo az w koncu nie odpalilo wogole rozrusznik wyjalem wyczyscilem skrecilem wsiadam i tyk tyk tyk i czisza nic nawet nie zakreci doslownie nic co to moze byc

Dane techniczne Renault 19 I Sedan 1.8 16V 140KM 103kW 1989-1992

Podstawowe parametry Renault 19 I Sedan 1.8 16V 140KM 103kW
Produkowany od 1989 do 1992 roku
Pojemność skokowa 1764 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 158 Nm przy 4250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Renault 19 I Sedan 1.8 16V 140KM 103kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Publikacje o Renault 19