Szukaj

Informacje o Rover 200 III 2.0 D 86KM 63kW 1995-2000

Lata produkcji: 1995 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od 1995 do 2000 roku
Pojemność skokowa 1994 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 86 KM (63 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 170 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Silnik + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie

Usterki Rover 200 III

Liczba wpisów: 29
Stukanie podczas powolnego ruszania do przodu...
  • Rover 200 III 2.0 SDi 105KM 77kW 1995-2000
  • zawieszenie
Witam wymieniałem ostatnio w moim Roverku wahacze, końcówki drążków, drążki, łączniki stabilizatorów i osłonę przegubu z lewej strony, ustawiłem zbieżność i teraz pojawił się następujący problem: Podczas powolnego ruszania z miejsca pojawia się stukanie (wydaje mi się) z okolic lewego koła które czuć na kierownicy i na pedałach. Nie jest to mocne lecz lekkie stukanie. Byłem na stacji diagnostycznej ale nic nie wykryli. A to dalej stuka. Podczas dynamicznego ruszania ten problem nie występuje. Może raz stuknie i to wszystko. Co to może być, bo nie chciałbym się znowu pakować w jakieś wielkie koszta? Dzięki z góry i pozdrawiam
Oczekuje na rozwiązanie
Brak mocy w moim dieselku.
  • Rover 200 III 2.0 SD 86KM 63kW 1995-2000
  • silnik
Właśnie wróciłem z pracy, a podczas tego powrotu, natknąłem się na zastanawiające zachowanie mojego auta, a raczej jego silnika. Jest mróz -20 stopni. W baku paliwa powyżej 10 litrów. Trasa 30km. Silnik prawidłowo uruchomiony: Trzy razy grzane świece, odczekanie paru chwil na jałowym biegu i zrównoważona jazda w pierwszych kilometrach. W połowie trasy, przy wyprzedzaniu na 4 biegu, przy obrotach 2700, silnik dziwnie przerwał (jakby brak mocy), ale nic wrzuciłem 5 i jadę dalej. Pare km dalej przy rozpędzaniu na trójce i czwórce przy obrotach 2200 to samo i tak do samego domu. Po tych przerwaniach nie zbliżałem się do tych obrotów po raz kolejny w obawie o silnik. Czy takie zachowanie silnika diesla jest normalne przy takich temperaturach? Mam się martwić? Coś z tym zrobić? Proszę o podpowiedź
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Nawiew.
  • Rover 200 III 1.4 Si 103KM 76kW 1995-2000
  • układ chłodzenia
Nawiew nie reaguje. Gdy włączam na pozycję 1,2... i kolejne, nic się nie dzieje. Dodatkowo nie działają dwa ostatnie ustawienia nawiewu(szyba i coś jeszcze), nie działają w sensie, że nie da się na nie włączyć.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Rover 200 III