Szukaj

Skoda Scala Hatchback Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Skoda Scala Hatchback Facelifting

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Scala to nowy rozdziaÅ‚ w historii Skody. Model ten powstaÅ‚ na bazie samochodu koncepcyjnego VISION RS. Nadwozie o dÅ‚ugoÅ›ci 4362 mm, szerokoÅ›ci wynoszÄ…cej 1793 mm i wysokie na 1471 mm potwierdza że auto najlepiej nada siÄ™ do miasta, jednak rozstaw osi wynoszÄ…cy aż 2649 mm zapewni komfort pasażerom nawet na dÅ‚ugich trasach. Scala zostaÅ‚a oparta na platformie MQB A0, tej samej, co Polo i Ibiza. Rozstaw osi Scali jest jednak o 1,2 cm wiÄ™kszy niż w siódmej generacji Golfa i o prawie 9 cm wiÄ™kszy niż w Polo.

czytaj więcej
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,3 m
Promień skrętu 5,15 m
Długość 4362 mm
Szerokość 1793 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1988 mm
Wysokość 1471 mm
Rozstaw osi 2649 mm
Rozstaw kół - przód 1531 mm
Rozstaw kół - tył 1516 mm
Zwis przedni 843 mm
Zwis tylny 870 mm
Prześwit 140 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1031 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 982 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1439 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1425 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1410 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 467 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1001 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 880 mm
KÄ…t natarcia 14,7 stopnie
Kąt zejścia 14,7 stopnie
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~Tadek
Skoda Scala
Hatchback Facelifting 1.5 TSI 150KM 110kW
Szukałem nowego auta dla rodziny 2+2, z nieco dynamicznym silnikiem i o możliwości wyboru elementów niezbędnych, wg mnie, w czasie jesienno - zimowym. Cena do 120 tys. zł. Wybór padł na Scalę 1.5 TSI z manualną skrzynią biegów. Jak do tej pory auto sprawuje się poprawnie, jedyny minus to gaśnięcie silnika podczas dojazdu do korka np. na zwężeniu drogi [przebudowa] pomimo wyłączonego systemu "start-stop"!!! Na razie zdarzyło się to jakieś 6 razy, ale sytuacja jest już zgłoszona do serwisu. Po prostu czasem jakby ten system mimo dezaktywacji zadziałał losowo. Taka sytuacja jest niedopuszczalna i niebezpieczna. Druga sprawa to niewłaściwa praca przy wrzucaniu biegu wstecz... Po kilku zgrzytach bardzo powoli wrzucam wsteczny przy parkowaniu i sprawdzam czy bieg rzeczywiście wskoczył na swoje miejsce.
Dodane 8 miesięcy temu
4,1
~Michał
Skoda Scala
Hatchback Facelifting 1.0 TSI 115KM 85kW
Samochód flotowy. Na razie nie sprawia żadnych problemów, oby tak było dalej. Przestronny jak na swój gabaryt, ciekawie zaprojektowana deska rozdzielcza, cyfrowe zegary i dość duży i funkcjonalny ekran, to może się podobać. Silnik 1.0 TSI w połączeniu z 7 stopniową skrzynią DSG, prócz ładnego pomruku zapewnia ponad przeciętne osiągi, co dopiero przy 1.5 TSI. Podróż ze stałą prędkością 140-160 km/h również nie powoduje zadyszki i odwdzięcza się średnim spalaniem na poziomie 7 litrów. Bardzo przyjemne auto. Jedyny mankament to deska rozdzielcza, pokryta jakąś gumą, nie wiem czym to czyścić, ścierka zostawia włosy, płyny zostawiają smugi... coś strasznego. Plusem jest możliwość konfiguracji dodatków pod siebie. Np. Aktywny tempomat jest, ale nie hamuje przed poprzedzającym pojazdem, co ja odbieram, tylko jako plus. Sam wiem, jaka odległość jest dla mnie optymalna. Przy dynamicznym cofaniu, sam hamuje przed przeszkodą.
Dodane ponad rok temu
4,7
~Mariusz
Skoda Scala
Hatchback Facelifting 1.0 TSI 115KM 85kW
Za niewiele ponad 100tyś zł to fajny samochód. Mało pali, przestronny, wnętrze przyzwoitej jakości, duży bagażnik. Nieźle wyciszony jak na ten segment. Irytujące systemy wspomagające kierowcę: Line assist i rozpoznawanie znaków mam zawsze wyłączone, a po ostatnich przygodach z Front assist też wyłączam - samochód samoczynnie bez powodu dał po hamulcach - wg. serwisu to się zdarza - odmówili podjęcia tematu, a problem nie jest odtwarzalny na zawołanie, póki co miał miejsce tylko raz.
Dodane 6 miesięcy temu

Usterki Skoda Scala

Liczba wpisów: 13
Awaria głośnika wysokotonowego na przednim prawym słupku
  • Skoda Scala Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW 2019-2020
  • instalacja elektryczna
  • 2 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 9
Witam. Po niespełna dwóch miesiącach eksploatacji samochodu ujawniła się usterka polegająca na trzeszczeniu głośnika wysokotonowego,usytuowanego w przedniej prawej części pojazdu. Wspomniana nieprawidłowość pojawia się podczas odsłuchu utworów muzycznych z każdego źródła, tj. mp3, radio, Spotify, YouTube , rozmowa przez zestaw głośnomówiący tp. Uwaga w tym miejscu, ponieważ panowie serwisanci w jednym z serwisów Skody w Rzeszowie niczego nieprawidłowego nie słyszeli, udałem się do innego serwisu i tu sprawa została rozpatrzona pozytywnie. Aktualnie jestem umówiony na wymianę głośnika. Pozdrawiam
Dodane 5 lat temu
Problem z uruchomieniem silnika
  • Skoda Scala Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW 2019-2020
  • silnik
  • 1 tys. km
Niestety od początku występuje pewien problem z uruchamianiem samochodu. Nie wiem jak w innych wersjach, ja posiadam system bezkluczykowy wiec silnik uruchamia się przyciskiem. Kiedy silnik jest zimny i wykonam bardzo krotki przejazd np. do sklepu 500-1000 metrów, wyłączę samochód, zrobię zakupy (10-15 min) to po powrocie (nadal na zimnym silniku) zdarza się problem z uruchomieniem auta za 1-wszym razem. Nigdy nie ma problemu z uruchomieniem za 2. razem. Jednak za pierwszym razem, w tak opisanych sytuacjach, się to zdarza. Rozrusznik pracuje przez parę sekund, ale silnik się nie uruchamia. W żadnych innych sytuacjach taki problem nie występuje. Tylko po krótkim przejeździe na zimnym silniku i ponownym uruchomieniu samochodu na zimnym silniku. Nigdy nie ma problemu z uruchomieniem pojazdu po nocy czy po innym dłuższym postoju (parę godzin). Póki co ASO nie potrafi zdiagnozować problemu. Próbowali parę razy jednak nic nie znaleźli. Kontaktowali się z producentem- ten odpowiedział iż otrzymał już sygnały o takiej usterce jednak, póki co nie są znane jej przyczyny.
Dodane 6 lat temu
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
Utrata mocy
  • Skoda Scala Hatchback 1.0 TSI 110KM 81kW 2020-2024
  • silnik
  • 15 tys. km
W moim egzemplarzu (z turbosprężarką) od dłuższego czasu pojawia się problem: podczas ruszania i redukcji biegów silnik nie gaśnie, ale traci na moment moc, jakby przestawał pracować lub ignorował pedał gazu. Serwis ASO twierdzi, że przyczyną jest tryb Eco, choć nigdy go świadomie nie włączam. Podejrzewam błąd w komputerze, który sam przełącza tryb jazdy lub ogranicza moment obrotowy. Serwis nie znalazł rozwiązania i zamknął sprawę. Może ktoś miał podobny problem i znalazł przyczynę?
Dodane 3 miesiÄ…ce temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Skoda Scala Hatchback Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów