AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Citroen
C-Elysee
C-Elysee
Zużycie paliwa Citroen C-Elysee
– wybierz generację
Pokaż generacje z silnikiem:
Benzynowym
Benzynowym LPG
Diesla
Elektrycznym
Hybrydowym
Hybrydowym Diesla
Hybrydowym Diesla plug-in
Hybrydowym plug-in
Citroen C-Elysee
II (2012 - 2021)
129 raportów
Pokaż 2 nadwozia
Citroen C-Elysee
I (2003 - 2012)
1 raport
Pokaż wersje silnika
Sprawdź najnowsze oferty Citroen
Zobacz 137 aut
od ręki
Najnowsze
raporty
Citroen C-Elysee
On
3,6
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.5 BlueHDi 102KM 75kW
Witam, zmiana taryfikatora jak i ceny paliw spowodowały u mnie znaczną zmianę stylu jazdy, na bardziej eko dravingu, trasa średnio u mnie 60km dojazd do pracy krajowa 12 z Kalisza na Jarocin, więc szału nie ma aby szybko jeździć, duże natężenie ruchu więc predkosc typowo 85. Do 100 max trasa 2 razy na tydzień, a po Kaliszu przynajmniej 3, 4 razy w tygodniu okolo 25km na dojazd i powrót. Udało mi się naprawdę uzyskać fajne spalanie bo średnie około 3.3( średnia z 960km), przypuszczam że trasa z autostradą to nawet koło 5 się zakręcił przy 140, ale wg mnie bardzo duże auto i ekonomiczne przy rozsądnej jeździe. Polecam
Dodane
3 lata temu
Pb
6,6
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
Auto bardzo komfortowe, wyglądem nie odstępuje od droższych samochodów. W środku mnóstwo miejsca dla osób +190cm nawet z tyłu. Pod nogami ogromna ilość miejsca mozna upchnąć dodatkowy bagaż bez zabierania pasażerowi z tyłu miejsca. Widoczność w lusterkach znakomita gorzej z szybą(tył trochę ogranicza widoczność), mało schowków czy chociażby miejsca na kubek (w wersji z podłokietnikiem) jakość plastików jest dobra, nie trzeszczą, są dobrze spasowane, nie uginają się ale szybko robią się zadrapania i otarcia zwłaszcza przy klamce. Auto ma przejechanie 5.5tys km na początku spalanie bylo w okolicach 6.4-6l w trasie przy 90km/h teraz po wymianie oleju i dotarciu auto zaczęło palić znacznie mniej. Największy wynik osiągnięty w 100% w mieście (8.75) na dojazdy do pracy w marcu gdzie bylo jeszcze chłodno wiec silnik nie był dobrze dogrzany, na odległość 4km w jedna stronę ciągle pod górkę i w druga 4 ciagle w korkach (4km - 40minut jazdy...) wiec jak na takie warunki to spalanie bardzo dobre. Od ponad 4tys km mam ustawioną trasę 1 w komputerze ktora pokazuje spalanie 6.2 spadło z 6.5. Obecna trasa pół na pół miasto trasa to 6.1 i maksymalnie pokazywało 6.8l wiec koło 7l przy spokojnej jeździe mozna osiągnąć przy małych korkach i płaskiej drodze. Rekordowo udało mi sie w trasie zejść do 4.9l/100km! Jazda stałe 80km/h w 3 dorosłe osoby i pełny po brzegi załadowany bagażnik. Komputer pokazywal 5.1 dystrybutor 4.9 w drodze powrotnej spalanie wynosiło juz 5.6 z uwagi na włączoną klimatyzację. Teraz jechałem 100/110km/h i spalanie nie przekraczało 6l wiec jak najbardziej to co deklaruje producent jest do zrobienia. Znajomy posiada bliźniaczego 301 w lgp I spalanie gazu w mieście 8-9l w trasie z pełnym obciążeniem 7l przy minimum 90km/h.
Dodane
6 lat temu
LPG
10,4
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
Auto budżetowe, nie da się tego ukryć. Mimo to zdążyłem się do niego przyzwyczaić i zdobył moje zaufanie za sprawą spalania. Jedyna słuszna opcja, to silnik 1.6 Vti + LPG. Jazda na samej benzynie jest kompletnie nieopłacalna. O ile dynamika jest na zadowalającym poziomie z racji niskiej masy pojazdu, to spalanie jest za wysokie. Na LPG średnia utrzymywała się na poziomie 10l/100km w trasie do 130/135 kmh. Powyżej tej prędkości jest zdecydowanie za głośno, auto się prowadzi dosyć nerwowo przy mocniejszym wietrze, a i spalanie wzrasta. Na drogach krajowych do prędkości 110 km/h można zejść do 8l/100km. Przy dziadkowej jeździe można jeszcze ten wynik poprawić. Zbiornik zwykle starczał na 340-370km, całkiem przyzwoicie. Podsumowując - oszczędne auto dla mniej wymagających, ogólnie niskie koszty eksploatacji.
Dodane
6 lat temu
Pb
6,7
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
Silnik fantastyczny do jazdy po mieście. Świetnie rusza spod świateł, jest zwinny, całkiem wygodny i duży w środku. Autem przejechałem jak dotąd 10.000 km i jestem zdumiony spalaniem. W mieście Wrocławiu nie ma szans na coś takiego jak Eco driving, dlatego średnie spalanie to ok. 8 l./100 km. Jest to dobry wynik, jeśli chodzi o krótkie dystanse na zimnym silniku i w korkach. W trasie bywa różnie. Optymalna prędkość dla tego auta to max. 90 km/h na drogach krajowych i max 110 km/h na ekspresowych i autostradach. Na autostradzie wyższa prędkość to duży wzrost spalania (wynika to m.in. z braku 6-ego biegu). Dla dróg krajowych spalanie to 5,3-6,3 l./100 km (bez szaleństw, 2 osoby i spory bagaż). Dla autostrad to wynik gorszy, bo 5,8-6,9 l./ 100 km (prędkość max 120 km). Zdecydowanie lepsze spalanie (5,3 l. i 5,8 l.) jest wynikiem jazdy na oponach o obniżonym oporze toczenia, które założyłem na zimę (u mnie klasa C) - nie każdy o tym wie, ale jak się okazuje w jeden sezon koszt opon może się całkowicie zwrócić, jeśli kupimy opony o niższym oporze toczenia (opony kupiłem za ok. 900 zł, a oszczędności na 1000 km to ok. 50-60 zł.). Na oponach, na których auto wyjechało z salonu zużycie paliwa było wyższe o ok. 1-1,1 l./100 km.
Dodane
6 lat temu
Pb
5,9
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
Na trasie poza miastem przy prędkości 80km/h + miasto, spalanie równe 5L/100km. Auto ma niewiele przejechane wiec sie jeszcze dociera ale oszczędna jazda miasto/poza miastem spalanie 5.6-6L. Tankowałem do pełna i wg komputera spaliłem 6.8 wg dystrybutora 7.1-bylo lato ciagle włączona klima wyjeżdżałem z garażu i auto chodziło przez 2, 3 min zanim wszystko zamknąłem więc większe spalanie jest usprawiedliwione + jeździłem tak jak pokazywała strzałka sugerująca zmianę biegu na wyższy, wtedy auto płynnie i szybko przyspiesza ale równie dobrze radzi sobie ze zmianą biegu przy 1500/1750obr/min i spalanie jest mniejsze a płynność przyspieszenia jest również znakomita. Idealnie dobrany silnik i skrzynia w tym aucie gwarantują przyjemna i oszczędna podróż.
Dodane
7 lat temu
LPG
6,7
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.2VTi 72KM 53kW
Jak dla mnie idealny na S3 i autostrady ,małe spalanie przy 160km/h 6,6 l gazu, wygodny ,klima super daje, ale trzeba olej ,wymieniać na czas ,można amorki wymienić na miękkie z jednym zwojem dodatkowym na sprężynie ...fajnie się trzyma drogi
Dodane
1 miesiąc temu
Dziennik kosztów dla
Citroen C-Elysee
Średni koszt
przejechania 100 km
31,67 zł
on
5,5
l/100km
pb
6,4
l/100km
lpg
9,4
l/100km
Zobacz
dzienniki
LPG
6,7
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.2VTi 72KM 53kW
Jak dla mnie idealny na S3 i autostrady ,małe spalanie przy 160km/h 6,6 l gazu, wygodny ,klima super daje, ale trzeba olej ,wymieniać na czas ,można amorki wymienić na miękkie z jednym zwojem dodatkowym na sprężynie ...fajnie się trzyma drogi
Dodane
1 miesiąc temu
Pb
6,3
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
Przeciętne spalanie oscyluje między 6 a 7 litrów gdzie przeważa jazda po mieście, a poza miastem to głównie obwodnice. Żeby przebić tę granicę trzeba naprawdę mocno się postarać i jeździć bardzo dynamicznie. Natomiast, żeby uzyskać wynik poniżej 6 litrów trzeba wybrać się w trasę bez jakichkolwiek miast i jechać między 100 a 120km/h. Bez większego znaczenia czy z pasażerami i bagażem czy bez.
Dodane
5 lat temu
LPG
7,3
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
Bardzo oszczędne auto jeżeli wyposażone jest w fabryczną instalację LPG. Spalanie 6.9-7.1 l/100km gazu. Codziennie auto robi ok 120km w ramach dojazdu do pracy ze srednią prędkością 55km/h, drogi wiejskie i miejscowości.
Dodane
6 lat temu
Pb
5,3
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Spalanie podane w cyklu mieszanym mniej więcej 35%miasto 35% międzywiejskie 30% autostrada. Ze względu na to, że auto było nowe starałem się nie przekraczać 3tys. obr/min, ale bez zamulania. Przy prędkości 90-105 potrafi spalać około 5l. Samochód bardzo lekki z miękkim zawieszeniem dlatego wygodnie jeździ się po dziurach łatach itp. ale ma to wadę przy gwałtownym hamowaniu z około 100km/h przód nurkuje co daje specyficzne wrażenie ale po kilku razach można się przyzwyczaić.
Dodane
6 lat temu
Citroen C-Elysee
3,5 (86 ocen)
Wybierz generacje
I
II
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Citroen C-Elysee w pigułce
Citroen C-Elysee
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Citroen C-Elysee
Dane techniczne
Citroen C-Elysee
Raporty zużycia paliwa
Citroen C-Elysee
Opinie
Citroen C-Elysee
Usterki
Citroen C-Elysee
Publikacje
Citroen C-Elysee
Newsy
Citroen C-Elysee
Galerie
Citroen C-Elysee
Nasze pomiary
Citroen C-Elysee
Filmy
Citroen C-Elysee
Ogłoszenia
Citroen C-Elysee
Ceny aut używanych
Citroen C-Elysee
Dziennik kosztów
Citroen C-Elysee
Opinie o instalacjach LPG
Citroen C-Elysee
Testy zderzeniowe
Citroen
Aktualnie przeglądasz
Citroen C-Elysee
Dane techniczne
86 opinii
użytkowników
36 ogłoszeń
używanych
8 zgłoszonych
usterek
4 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy