Szukaj

Zużycie paliwa Dodge Ram – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Dodge Ram

23,3
Dodge Ram III
Pick Up 5.7 345KM 254kW
W tej kategori zawsze biore wszystko pod uwagę, i na pewno nie będe porównywać Dodge np. do jakiegoś TDI, czy innego benzyniaka 2 litrowego. Tak więc jeżeli auto ma 2400kg na pusto, jego pojemnosc to 5.7 343km, 4x4 nie jest źle. Części do niego są śmiesznie tanie (jeżeli się zamawia bezpośrednio w USA).A w PL też nie najgorzej bo średnie ceny takich typowych częsci jak: końcówki drążka to 140zł, sworzeń 120zł,filtr oleju 40zł, filtr powietrza 60zł, jedynie olej do tego motoru jest drogi po za litr dobrego markowego oleju trzeba zapłącic 50-65zl. Przy 4x4 trzeba się jeszcze liczyc z wymianą płynów mostów ale to chyba każdy bierze pod uwage kupując pickupa, terenowca itd. Spalanie : przy dzisiejszym stosunku paliwa do gazu to w miescie wychodzi około 12-15 litrów paliwa (23-27 lpg), na trasie przy normalnej jeździe a nie o kropelke 9.5-11litra paliwa po przeliczeniu (gazu 19-22 ). Katalogi podaja ze benzyny powinien palic 18-22 litrow, tego nie wiem nigdy nei sprawdziłem na benzynie ile faktycznie jej pali. Ale wracajać do stosunku gazu do benzyny i ile tego wychodzi to wcale nie taki diabeł straszny jak go malują
18,2
Dodge Ram III
Pick Up 4.7 235KM 173kW
Kontrowersyjny temat! Jeśli masz firmę i masz potrzebę mieć taki samochód to jest to świetny wybór . Jeśli masz już 2 auta jesteś dobrze zarabiającym człowiekiem to też da się przełknąć . Jeśli myślisz że z pensji zwykłego szarego człowieka utrzymasz auto to się mylisz bo autem rodzinnym jedynym w domu być nie może. Po instalacji gazu ceny spadają o ponad połowę i właściwie jest to poziom dużego rodzinnego auta . Jednak tylko gaz daje taki komfort. Ponieważ jest to auto ciężarowe to wszystkie koszty są do odliczenia i jest lepiej niż we wszystkich Nawarach,L-200 itp. Po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów wychodzi mi po dokładnym skalkulowaniu 30 % więcej niż przy Pasacie B6 TDi 140km . Nie liczę kosztów olejów, obsługi itp. tylko paliwo. Części są zaskakująco tanie często na poziomie niższym niż w autach europejskich. Niestety wszystko jest dużo większe silnik, mosty , przekładnie więc ilości olejów i nawet płynu do spryskiwaczy szyb wchodzi dużo więcej niż normalnie. Chciałoby się by palił jak Yaris ale się nie da 4,7 l zobowiązuje choć i tak mile mnie zaskoczył. Mam instalację Prins. Wymiana filtrów i dobra regulacja + styl jazdy bez szaleństwa spalanie około 10% większe niż pokazuje komputer na benzynie .
23,3
Dodge Ram III
Pick Up 5.7 345KM 254kW
Podczas szybkiego wyprzedzania lub ścigania spala okolo 80-90l/100km przy wdepnietym gazie na full. Podczas startu pali okolo 40l. trasa to minimalnie 19l przy 130-140km/h średnio tankuje do niego 74l i starczy mi to na ponad 300km. jak sie lansowałem po mieście i czasami mu deptałem to na 74l robiłem ponad 200km każde mocniejsze wdepniecie gazu daje bardzo duża rożnice wiec....... jak chodzi o benzyne to według komputera pali trasa minimum 15-16 przy 130km/h srednio 17-18l i w miescie i korkach 22l. kazdy 1km wyprzedzania to nawet pół litra paliwa znika.....
21,3
Liczba komentarzy: 1
Dodge Ram III
Pick Up 8.3 SRT-10 517KM 380kW
Kozackie auto!! RAM 3 osobowy SRT10 8.3L 6 biegowy manual z wydechami borla i CAI K&N 550KM. Spalanie w mieście- 21,5l/100km przy w miarę spokojnej jeździe. Podczas wyścigów spala ok. 26-33. Przyspieszenie 4,5s. Co do prędkości - na 4biegu 220km/h, na 5biegu- 260km/h, na 6 jeszcze nie zmierzona. Na trasie przy spokojnej jeździe do 130km/h spala 14-15l/100km. Jak na tak wielki silnik pali bardzo mało (tyle co V12 5.4L BMW E38 w longu). Do Jeepa SRT8 nie ma podjazdu na przyspieszenia, ale wszystkie BMW M3, M5 wymiękają. Jeep SRT8 mimo napędu na 4 koła spala dużo mniej od SRT10. Dodam, że auto bardzo trudne do opanowania, wymaga niemałych umiejętności żeby nie wylądować na drzewie albo w rowie. Z miejsca ciężko szybko ruszyć bez dymu z opon. Na mokrej nawierzchni ślizga się jak po lodzie. Opony 22" 305 (OEM) to minimum jakie trzeba mieć w tym aucie, żeby dało się jeździć. Brak jakichkolwiek systemów antypoślizgowych (jedynie ABS). Używam auta wyłącznie w lato - jak cabrioleta do jeżdżenia po mieście i przewożenia quada.
20,8
Dodge Ram III
Pick Up 5.7 345KM 254kW
Niestety pali duzo i to bez wzglkędu na rodzaj i sposób jazdy ,chyba że otworzy się tylną burtę na trasie to można zejść do 16 l i nie można przekraczać 120km/h - ja średnio ,autostrada 140km/h .. to niestety 20 l/100 km murowane.Co ciekawe przy owartej tylnej burcie jest dużo mniej czuły na boczny wiatr nawet przy 160km/h.Za to na światłach te 8s do 100km/h robi wrażenie na BMW i reszcie świata..zostają w tyle.. i to 2.5 tony masy jak pocisk..wersja 4x4 ,5,7 hemi 2004r. bez odcinania cylindrów..podwójna kabina RAM 1500.
15,7
Dodge Ram IV
Pick Up 5.7 V8 390KM 287kW
Siemka jezdze kazdego dnia autostada do pracy 22km w jedna strone plus jazda lokalna, dzisiaj dolewalem lpg do pelna po 340kilometrach, zatrzymal sie na 50 litrach. Na trasie holandia polska jezdze z predkoscia 140km/h z tempomatem, srednio 15-16l/100, lokalnie po polskich wsiach 16-17. Jezdze dosc oszczednie, ale przy takich gabarytach jazda "sportowa" i tak nie ma sensu. Pozdrawiam! ps bak 300l (czyli 260) wystarcza mi na 1400-1450km.
23,4
Dodge Ram IV
Pick Up 5.7 V8 390KM 287kW
Nie wiem jak ktoś może mieć spalanie poniżej 20... Nie da się. O ile ktoś pisze 17l to byłbym w stanie uwierzyć, ale 10 to po prostu kłamie. Ja się staram jak mogę i 20 to jest minimum jakie ja osiągam.
18,3
Dodge Ram II
Pick Up 5.9 250KM 184kW
Witam instalacja kme 15 trasa przy normalnej jeździe miasto 18 jak się ciśnie trasa 20 i więcej miasto niema górnej granicy buta 100 litrów spokojnie 500km Sid robi jak na tą wagę i gabaryty jest ok
19,7
Dodge Ram II
Pick Up 5.9 250KM 184kW
Zakładacie niewiadomo jakom instalacje a potem macie takie wyniki ja mam kme minimum 16 w trasie na maksa nie sprawdzałem ale z 30 na pewno no ba silinik robi swoje butla 100litrów spokojnie 500km zrobi przy prędkości 100 150km
19,0
Dodge Ram IV
Pick Up 5.7 V8 390KM 287kW
5.7 V8 małym silnikiem nie jest to fakt, ale moc pod maską ogromna. Mam wsadzoną instalację lpg P&D od Brc i złego słowa nie powiem. Spokojnie radzi sobie z taką mocą, po przełączeniu na lpg silnik pracuje płynnie, nie ma braków..
Dodge Ram