Szukaj

Raporty zużycia paliwa Fiat Doblo III Van

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-jet 16v 120KM 88kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,1
Deklaracja producenta
7,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.0
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-jet 16v 120KM 88kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,7
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.2

Lista raportów zużycia paliwa (5)

10,5
Fiat Doblo III
Van 1.4 T-jet 16v 120KM 88kW
Minimalne spalanie to płynna trasa 80%autostrada reszta drogi lokalne w zimie, prędkość max 100km/h i muskanie gazu. Średnie to trasa mieszana z prędkością max 110km/h. Maksymalne spalanie to trasa z prędkościami w pełni autostradowymi lub przepisowa jazda z małą przyczepka kempingową (jeśli nie jedzie się pod wiatr). Ogólnie auto można polecić za niską awaryjność, dobre prowadzenie, umiarkowany apetyt na paliwo jak na dość starą jednostkę napędową połączoną z sporą i wysoką kubatura nadwozia. Części eksploatacyjne tanie. Urzytkuję od 8 lat i nie narzekam, obecny przebieg 210tys. Poza olejami i filtrami, raz łączniki stabilizatora, raz tarcze + klocki, raz same klocki, przy 200tys sprzegło ale bez dwumay,poza tym leje i śmigam.
10,3
Fiat Doblo III
Van 1.4 T-jet 16v 120KM 88kW
10,3
Fiat Doblo III
Van 1.4 T-jet 16v 120KM 88kW
Posiadam Gaz od roku, średnie spalanie w okolicach 11 litrów w trybie mieszanym. Gaz w silnikach 1.4 t-jet sprawuje się rewelacyjne.
11,2
Fiat Doblo III
Van 1.4 T-jet 16v 120KM 88kW
Spalanie jest rzeczywiste i dotyczy gazu. Auto waży 1700kg, silnik jest mały mimo, że najmocniejszy, ale wspomaga go skrzynia 6tka, więc nie jest najgorzej. Najmniejsze zużycie to jazda w okolicach 90-100km - wówczas można zejść do ok 9,0, ale jak już jedziesz i wyprzedzasz to na każdym takim rajdzie komputer pokazuje ok 25,0 -więc średnio wychodzi 10,0. Na autostradzie- no nie jest to opływowy niski samochód, więc jadąc 130-150 pali tak jak w mieście 12,0. Jedno jest pewne, że jadąc 130km/h pasażerowie nie odczuwają prędkości, bo jedzie się jak w autobusie. Auto ekonomiczne, bo diesel w zakupie był droższy o 10000zł, czyli musze przejechać ok 21000km by dopiero zakup się wyrównał. A diesel nawet paląc 6,5l x 5,30zł=34,50 za 100km, a ten 12,5 x 2,50 = 31,5, a w trasie to nawet 25,00zł. Wniosek przy każdym 1000km mam jeszcze dodatkowe 100km w porównaniu do diesla. Jeśli ktoś myśli, że do diesla kupi lewą ropę - to życzę powodzenia. Serwis takiej usterki silnika na pewno nie uzna za naprawę gwarancyjną. Poprzedni Citroen (też osobowy dostawczak) palił bardzo podobnie, a zimą nawet znacznie więcej, ale miał silnik 1,8. Auto kupiłem z fabrycznym gazem, niestety w Łodzi w ASO nie potrafią tego dobrze regulować - robili już to 3 razy. W benzynie turbina jest zwykła, bez zmiany geometrii łopatek, więc chyba jednak troszke bardziej żywotna
7,9
Fiat Doblo III
Van 1.4 T-jet 16v 120KM 88kW
Spalanie tego auta po mieście na komputerze pokazuje 8.8,w dalszej trasie do setki spala 7 litrów
Fiat Doblo III Van