Szukaj

Raporty zużycia paliwa Fiat Idea

Podsumowanie 61 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Fiat Idea
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,0
39,02 zł
1
6,1
39,83 zł
4
6,7
43,75 zł
25
Silniki Benzynowe Fiat Idea
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,2
29,91 zł
2
Silniki Diesla Fiat Idea
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
37,61 zł
16
5,4
41,01 zł
2
5,1
39,37 zł
11

Lista raportów zużycia paliwa (61)

5,4
Minivan 1.9 JTD 100KM 74kW
Fiat Idea
5,4
Minivan 1.9 JTD 100KM 74kW
Fiat Idea
Komputer nie liczy zużycia na postoju. Wskazania 4,7-4,9 w rzeczywistości litr więcej.
5,4
Minivan 1.9 JTD 100KM 74kW
Fiat Idea
Komputer nie liczy zużycia na postoju. Wskazania 4,7-4,9 w rzeczywistości litr więcej.
3,9
Minivan 1.3 16V MultiJet 70KM 51kW
Fiat Idea
7,8
Minivan 1.4 i 16V 95KM 70kW
Fiat Idea
Trochę pali
4,6
Minivan 1.3 16V MultiJet 70KM 51kW
Fiat Idea
6,8
Minivan 1.4 8V 77KM 57kW
Fiat Idea
5,5
Minivan 1.3 16V Multijet 90KM 66kW
Fiat Idea
6,7
Minivan 1.4 i 16V 95KM 70kW
Fiat Idea
części tanie
4,8
Minivan 1.3 16V MultiJet 70KM 51kW
Fiat Idea
Zima, szerokie opony - 195/15 , trzy miesiące i ok 7,5 tys przebiegu. Wersja na wypasie, z bajerami,pełną elektryką podwójną klimą (większy ciężar..), auto po dużym serwisie, ok 140 000 na zegarze. Wbrew pozorom jazda "na emeryta" w granicach 70-80 nie tylko męczy, ale niewiele daje. wynik - 4,2. jadąc NORMALNIE, w granicach 90-100, dynamicznie wyprzedzając, ALE wszędzie gdzie NIE trzeba ujmując gazu i "żeglując" , spokojnie można oscylować w granicach 4,5-4,7. Testowałem samochód po kupieniu na wszelkie sposoby, mam jako kierowca niezawodowy dobrze ponad pół miliona za kółkiem zrobione. Jadąc ostro, dynamicznie na autostradzie , ze średnią w granicach 140 km/h troszkę przekraczało 6,4, ale po doliczeniu dojazdówek , parę km po mieście - spada do 6,1. Przy jeździe typowo miejskiej oscyluje w granicach 5 - 5,3 Mam bezpośrednie porównanie - niemal równolegle używam Mercedesa A klasę w dieslu ze zbliżonego rocznika, trzyletnie Aveo w benzynie. Komfortem poruszania się Idea zdecydowanie wygrywa, pewność jazdy i spokój za kółkiem jest bezcenny. Mercedes jest zrywniejszy, łatwiej się go prowadzi przy dużych prędkościach, ale i pozycja za kierownicą , manewrowanie w mieście i praca podwozia na dziurawych drogach jest zdecydowanie słabsza. Aveo , mimo bardzo niskiego przebiegu i idealnego stanu przegrywa nadwoziem ( wsiadanie i wysiadanie, pakowanie bagaży) i korzystaniem z bagażnika, słabszą dynamiką i komfortem jazdy - choć to przecież Corsa w innej blasze. Wizualnie Mercedes jest najdojrzalszy, Aveo to kwestia gustu - choć może się podobać a Idea ..o wiele lepiej wygląda ze środka niż z zewnątrz. Za to naprawy Mercedesa to już zupełnie inna półka... Idea i Aveo są sobie w kosztach bliskie. Naprawy Idei .. - słynna już lampa tylna i błąd kompa - pomimo poprawy styku (10 minut , skrawek papieru ściernego 400) i prawidłowego działania komunikat nadal się wyświetla - czekam na wiosnę i trochę bardziej się przyłożę. Włącza się też czasem "antipinch" - czujnik w szybie tylnej (zabezpieczenie przed przytrzaśnięciem szybą głowy czy dłoni)reaguje na jakieś zanieczyszczenie na prowadnicy zapewne - wiosna to wyczyszczę. Bajerów auto ma całą masę - jeszcze się uczę ( ostatnio w związku z wyjazdem w góry - np. oddzielnego otwierania z pilota tylko bagażnika, zablokowania otwarcia bagażnika mimo otwarcie drzwi, uchylania i domykania szyb z pilota.) Mnóstwo mądrze przemyślanych rozwiązań - choćby dodatkowe lusterko sferyczne do kontroli dzieci na tylnym siedzeniu, takie usytuowanie lampek oświetlających wnętrze , że (SPRAWDZONE!) nawet przy włączonych przez wszystkich pasażerów lampkach SWOBODNIE można prowadzić auto nocą.(- swoją drogą bardzo dobre reflektory ) Kupiłem auto trzeźwo , mając KOSZTY utrzymania na pierwszym miejscu - i z czasem jego mankamenty przestają mi przeszkadzać - a coraz bardziej go lubię za całą resztę. POLECAM !
Fiat Idea