AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Fiat
Panda
III
4x4
0.9 8v TwinAir Turbo Start&Stop 85 KM 63 kW
0.9 8v TwinAir Turbo Start&Stop 85 KM 63 kW
Raporty zużycia paliwa
Fiat Panda III 4x4
lpg
- zużycie paliwa dla silnika 0.9 8v TwinAir Turbo Start&Stop 85KM 63kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
9,2
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.0
Sprawdź najnowsze oferty Fiat
Zobacz 211 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(1)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
LPG
9,2
Fiat Panda III
4x4 0.9 8v TwinAir Turbo Start&Stop 85KM 63kW
Dane podane w katalogu są zupełnie nieosiągalne, ale jeżeli ktoś nie spodziewa się spalania rzędu 5l LPG czy 4l PB to nie jest źle. Przy bardzo oszczędnej jeździe za tirem rzędu 75km/h da radę zejść do 6l LPG. Przy umiarkowanej jeździe w cyklu pozamiejskim 7l LPG. Na autostradzie przy prędkości 130km/h spalanie 8,5l LPG. Powyżej z powodu małego silnika i dużych oporów jazda staje się nieopłacalna. 150km/h - 11l LPG a z gazem w podłodze - 170km/h - 14l LPG. Nie wspominając o fakcie, że nie ten samochód nie jest stworzony do takich prędkości. W mieście przy normalnej, w miarę dynamicznej jeździe 10l LPG. Wyniki bez włączonej klimatyzacji. Na benzynie odpowiednio około 15-20% mniej. Butla niestety mała, wchodzi około 31l na której maksymalnie przejechałem 400km. Duży plus za wlew gazu pod klapą z na stałe zamontowaną redukcją.
Dodane
6 lat temu
Poprzednia
1
Następna
Fiat Panda III 4x4 0.9 8v TwinAir Turbo Start&Stop 85KM 63kW 2012-2016
Wybierz inny silnik
0.9 8v TwinAir 85 KM
0.9 8v TwinAir Turbo Start&Stop 85 KM
1.3 Multijet 95 KM
1.3 MultiJet II 16v Start&Stop DPF 75 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Fiat Panda w pigułce
Fiat Panda
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Fiat Panda
Dane techniczne
Fiat Panda III 4x4 0.9 8v TwinAir Turbo Start&Stop 85KM 63kW 2012-2016
Raporty zużycia paliwa
Fiat Panda III 4x4 0.9 8v TwinAir Turbo Start&Stop 85KM 63kW 2012-2016
Opinie
Fiat Panda III 4x4 0.9 8v TwinAir Turbo Start&Stop 85KM 63kW 2012-2016
Usterki
Fiat Panda III 4x4 0.9 8v TwinAir Turbo Start&Stop 85KM 63kW 2012-2016
Publikacje
Fiat Panda
Newsy
Fiat Panda
Galerie
Fiat Panda
Nasze pomiary
Fiat Panda
Filmy
Fiat Panda
Ogłoszenia
Fiat Panda
Ceny aut używanych
Fiat Panda
Dziennik kosztów
Fiat Panda III 4x4 0.9 8v TwinAir Turbo Start&Stop 85KM 63kW 2012-2016
Opinie o instalacjach LPG
Fiat Panda III 4x4 0.9 8v TwinAir Turbo Start&Stop 85KM 63kW 2012-2016
Testy zderzeniowe
Fiat
Aktualnie przeglądasz
Fiat Panda III 4x4
Dane techniczne
1 opinia
użytkowników
82 ogłoszenia
używanych
18 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy