Szukaj

Zużycie paliwa Ford Explorer – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Ford Explorer

12,6
Standard 4.0 212KM 156kW
Ford Explorer IV
Minimum na autostradzie to niecale 10l, przy 5 osobach i tempomacie na 105-110 km/h (czasem trzeba bylo przestawic bo jednak jakas ciezarowke od czasu do czasu trzeba wyprzedzic). W zwyklej jedzie drogami krajowymi spokojnie miesci sie w 11l i to nawet w gorach (o ile sie hamuje silnikiem z gorki). W miescie przy delikatnej jezdzie min to 14l a w cyklu mieszanym (rowniez delikatnie) ok 12. Natomiast jak sie w miescie "cisnie" to moze i w 20 sie nie zamknac. Generalnie jak ktos potrafi spokojnie jezdzic w dluzsze trasy i nie ma cisnienia na wyscigi, to nawet srednio sie oplaca gaz montowac. Ale jak ktos ma ciezka noge, albo musi gnac 140 km/h to LPG ratuje portfel.
15,0
Standard 4.6 295KM 217kW
Ford Explorer IV
4,6 litra V8 i spalanie maks 20 litrów gazu w mieście to wedle mnie wynik świetny. Ze spokojem można w trasie zejść do 15 litrów LPG w trasie. Jak pomyślę , ze po centrum miasta mogę jeździć taką bryką za kwotę około 9-10 litrów benzyny to mi się papa śmieje :) Reszta kosztów, praktycznie orientowałem się tylko teoretycznie, też w miarę przystępna. Cenę generuje raczej rozmiar auta. Nie są to jednak kwoty kosmiczne jak w przypadku X5 czy Q7, raczej auta segmentu D +10-20%. Czyli dla ludzi, w końcu po to jest ten samochód. Czasem trzeba chwilę zaczekać, ale miesiącami jak to twierdzą "fachowcy" a 2-3 dni dłużej niż w standardzie.
16,2
Terenowy 4.0 V6 213KM 157kW
Ford Explorer III
zużycie paliwa z instalacją jak na taki silnik jest bardzo niskiego (w przeliczeniu na benzynę wychodzi jakby ten 4 litrowy stwór spalał 8l/100km benzyny. A to wszystko dzięki amerykańskiemu silnikowi, który na przy normalnej jeździe ma 1500 obrotów, dopiero po dodaniu gazu lub zmiany wajchy automatycznej wskakuje na poważniejsze obroty. Napraw nie ma, a wymiany tylko eksploatacyjne(oleje, filtry, filtry gazowe). Tył na piórach, więc nie ma co wymieniać, a z przodu raz regenerowałem sworznie (koszt 250zł para).
20,3
Standard 4.0 212KM 156kW
Ford Explorer IV
czesc, nie wiem czy mam cos z lpg albo mam ciezka noge ale zawyze spalanie, do 15-16 zszedlem raz na autostradzie z tempomatem przy 110, max to nawet w miescie jak deptam to 30 litrow, wiec uprzedzam innych ;) ta generacja jeszcze lubi łyknąć , tak auta nie zamienilbym na zadne inne, daje 9 na 10, jedyny minus - spalanie ;) pozdro !
14,0
Terenowy 4.0 V6 213KM 157kW
Ford Explorer III
Można zejść ze spalaniem poniżej 14 litrów. Warunek dobrze wyregulowany gaz wymienione filtry gazu i ważne powietrza. Trasa zwykła nie expresowka to zwykłe drogi między miastami. Prędkość między 65-90 km/h.
19,1
Standard 4.0 212KM 156kW
Ford Explorer IV
W trasie pali 19gazu, w mieście max 24gazu. Przeglądy tanie, ceny części nie droższe niż w mondeo i również dostępne. W Niemczech palił mi 14 gazu ale nie przekraczałem 120km/h no i lepszy gaz. Nie jest to jednak samochód dla Kowalskiego z pensją 3000pln. Ja jeżdżę raczej dynamicznie więc może i większe spalanie, ale przy tej masie auta (jest na ramie) to i tak ujdzie.
21,0
Terenowy 4.0 162KM 119kW
Ford Explorer II
nie wiem jak to u innych ale u mnie to około 18 litrów na trasie ,22 do 25 miasto a w terenie to jak ktoś by pytał ile traktor pali na sto ale wrażenia z jazdy są przyjemne niestety kosztem czegoś co i tak do masy auta nie są to najgorsze osiągi
22,0
Terenowy 4.0 205KM 151kW
Ford Explorer II
Spala jak smok wawelski.Ale to jest Śląsk cały czas miasto.Na autostradzie i w górach jeżdżę na bęnzynie 95vpa.Jak mrozy poniżej10 to też bęnzyna.Uruchamia się na bęnzynie czy zimny czy ciepły.Taka instalacja gazowa,pełny wtrysk.O spalaniu to najlepiej nie pisać.Mam naklejkę na tylnej klapie 30l/100km.
21,1
Sport 4.6 390KM 287kW
Ford Explorer IV
Moderator się pomylił bo nie ma jeszcze modelu sport w combi. Jak już to sport trac czyli pickup. I silnik to 4.6 V8 292 KM a nie 390. Explorera Sport Traca 2007 użytkuje już prawie 2 lata. Krótko auto moich marzeń! Wygląd-boski-powala na kolana-Navary, L200 po prostu się chowają! Moja wersja limited-full wypas. Co prawda auto bardziej podchodzi pod luksusowego SUVa niż pod użytkowego pickupa, ale jest cudowny. Moc 300KM! Ok 9s. do 100!
15,0
Terenowy 4.0 213KM 157kW
Ford Explorer II
Spalanie jak dla mnie jest normalne przy takim silniku. Ceny części są przystępniejsze niż do np. mondeo, zatem użytkowanie tego auta nie jest jakieś strasznie kosztowne. Chyba że ktoś nie dba o auto to wtedy zupełnie inaczej.
Ford Explorer