Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Civic XII Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-MMD 184KM 135kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,2
Deklaracja producenta
4,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
4,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
4.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
6.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.4

Lista raportów zużycia paliwa (20)

5,2
Honda Civic XII
Hatchback 2.0 i-MMD 184KM 135kW
5,2
Honda Civic XII
Hatchback 2.0 i-MMD 184KM 135kW
7,0
Honda Civic XII
Hatchback 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Auto jeździ bardzo dobrze jak na hybrydę. Ma tą zaletę, że agregat to nie malutki 3 cylindrowy silnik do kosiarki, ale prawowite 2 litry wolnossącego honorowego silnika. Jeśli chodzi o spalanie to przy normalnej jeździe oscyluje w granicach 5-6 litrów, w mieście albo na podmiejskich drogach przy spokojnym używaniu gazu spada nawet poniżej 5 litrów. Gorzej zaczyna się dziać, kiedy zaczynamy wykorzystywać pełne możliwości silnika i układu jezdnego. Granica 9-10 litrów jest spokojnie do osiągnięcia przy mocnej jeździe na autostradzie albo przy agresywnym deptaniu w trybie sport i wyrywaniu z zakrętów na górskiej krętej drodze. Zasadniczo przy bardzo mocnej jeździe paliwo skończy się po 350-400 kilometrach. Przy spokojnej jeździe jest szansa na przejechanie ok 600 km. Hybryda to dobre auto na miasto, fantastyczny moment plus zaletą startu z baterii sprawiają, że auto mocno wyrywa do przodu i jest dużo szybsze niż mogłoby się wydawać. Niestety przy jeździe na szybkich drogach lub przy mocnym temperamencie kierowcy oszczędności są symboliczne i wtedy warto się zastanowić czy w ogóle rozważać taki zakup. Ogromnym minusem tego modelu jest bardzo mały bagażnik, który niestety wynika z układu baterii.
Dodane 1 miesiąc temu
7,0
Honda Civic XII
Hatchback 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Auto jeździ bardzo dobrze jak na hybrydę. Ma tą zaletę, że agregat to nie malutki 3 cylindrowy silnik do kosiarki, ale prawowite 2 litry wolnossącego honorowego silnika. Jeśli chodzi o spalanie to przy normalnej jeździe oscyluje w granicach 5-6 litrów, w mieście albo na podmiejskich drogach przy spokojnym używaniu gazu spada nawet poniżej 5 litrów. Gorzej zaczyna się dziać, kiedy zaczynamy wykorzystywać pełne możliwości silnika i układu jezdnego. Granica 9-10 litrów jest spokojnie do osiągnięcia przy mocnej jeździe na autostradzie albo przy agresywnym deptaniu w trybie sport i wyrywaniu z zakrętów na górskiej krętej drodze. Zasadniczo przy bardzo mocnej jeździe paliwo skończy się po 350-400 kilometrach. Przy spokojnej jeździe jest szansa na przejechanie ok 600 km. Hybryda to dobre auto na miasto, fantastyczny moment plus zaletą startu z baterii sprawiają, że auto mocno wyrywa do przodu i jest dużo szybsze niż mogłoby się wydawać. Niestety przy jeździe na szybkich drogach lub przy mocnym temperamencie kierowcy oszczędności są symboliczne i wtedy warto się zastanowić czy w ogóle rozważać taki zakup. Ogromnym minusem tego modelu jest bardzo mały bagażnik, który niestety wynika z układu baterii.
Dodane 1 miesiąc temu
4,5
Honda Civic XII
Hatchback 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Bardzo oszczędne auto.
Dodane 2 miesiące temu
4,4
Honda Civic XII
Hatchback 2.0 i-MMD 184KM 135kW
4,8
Honda Civic XII
Hatchback 2.0 i-MMD 184KM 135kW
4,8
Honda Civic XII
Hatchback 2.0 i-MMD 184KM 135kW
6,7
Honda Civic XII
Hatchback 2.0 i-MMD 184KM 135kW
5,5
Honda Civic XII
Hatchback 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Honda Civic XII Hatchback

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów