Szukaj

Najnowsze raporty Honda Civic

6,7
Sedan 4d Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Honda Civic X
Przejechałem nim w 5 miesięcy już oko 7 tys. Średnia ze stacji z tego przebiegu to 7.14. Komputer zniża średnio o 0.5 l (różnie- od 0.3 do 0.8). Przez pierwsze 4-5 tys. km raczej ostrożnie operując obrotami, dla świetego spokoju. Myślałem, że po "dotarciu" zaobserwuję jakieś spadki w spalaniu, ale niespecjalnie to widzę. Z drugiej strony zacząłem też sobie pozwalać na wyższe obroty, więc pewnie się to bilansuje. Średnia maksymalna z jazdy po Warszawie (poza godzinami szczytu), średnia minimalna z trasy z autostradami (do 140-150km/h) i ekspresówkami oraz z 3 pasażerami na pokładzie. Ogólnie uważam się w pewnym stopniu za eco-drivera, ale z tych bardziej dynamicznych. Myślę, że dałoby się zejść ze spalaniem w okolice 6l jeżdżąc spokojniej. Jak na automat i taką moc myślę, że spalanie jest jak najbardziej akceptowalne. Trochę szkoda, że tak mały bak (46l), a do tego komputer zaniża realny zasięg o jakieś 50-100km (info z salonu Hondy, samemu przejechałem jakieś 30-40km na zasięgu wskazującym 0, po czym zatankowałem).
7,4
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Honda Civic VIII
Jazda 80% autostrada 20% wolniejsze trasy i miasto, autostradą z prędkością 160 km/h na liczniku (czasem szybciej wyprzedzanie, czasem spowalniana przez tiry i inne zawalidrogi) - 7,4-7,8 l (w zależności od wiatru, pogody etc.), 110-120 km/h drogą krajową - 6,2 l, najniżej udało się zejść do 4,2 l ale to w nocy odcinek 20 km za ciężarówką bez wyprzedzania 80-100 km/h (idzie umrzeć z nudów). Auto po chipie na 169 KM i 390 Nm (wcześniej spalanie o 0,5 l wyższe w każdej kategorii). Gdybym jeździł po mieście w korkach to pewnie przebiłoby 8,5 l (jeszcze się nie zdarzyło). Komputer kilka razy sprawdzany ze wskazaniami dystrybutora i dawał bardzo realne wyniki (przekłamanie 0,1 - 0,2 l max). Doświadczenia z 15k km, zobaczymy jak będzie dalej.
7,1
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
Auto posiadam dokładnie 3 lata. I tak spalanie średnie w poszczególnych latach użytkowania obliczone na podstawie przejechanych km, tankowanie zawsze do pełna. (Nie liczone ze wskazań komputera - przekłamanie o 0,5l./100km !!!) 1 rok - 6,97 l 2 rok - 7,12 l 3 rok - 6,98 l Czyli wychodzi w ciągu trzech lat z obliczeń średnie spalanie na poziomie 7,02 l. Największe spalanie osiągnąłem o dziwo w marcu, a nie zimą i wynosiło 7,66l./100 km, natomiast najniższe we wrześniu (6,45l/100km) Jazda droga dwupasmowa z dużą ilością sygnalizacji świetlnej (70%) oraz miasto (30%)
5,8
Hatchback 5d Facelifting 1,5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Honda Civic X
Mam manuala. Tutaj mimo wzrostu mocy jest poprawa w stosunku do poprzedniej generacji. Moje średnie spalanie waha sie miedzy 5,5 a 6,5 ale to juz przy naprawde szybkim ecodrivingu... Jazda na wynik to okolice 4-4,4-naprawde imponujace przy tej mocy. Ten zapas mocy nie zmusza do wciskania gazu w podloge i przebywaniu na wysokich obrotach. Mimo ze oryginalne felgi sa b ciezkie a opony primacy 3 nie slyna z oszczednosci ,a opona to az 235. Jest naprawde dobrze , choc vtecami tez trzeba umiec jezdzic, sa specyficzne, lubia ostra jazde ale zrywami i dlugie przebywanie na stalych obrotach/ Dodam kolejny raport na nowych felgach i oponach.
7,4
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
Jestem bardzo zadowolony. Bardzo niskie spalanie, biorąc po uwagę wielkość i moc silnika. Długo szukałem samochodu, gdzie najważniejszym kryterium był stosunkowo dynamiczny silnik wolnossący, przy jednoczesnym niewysokim spalaniu - Civic był bardzo dobrym wyborem. Podaję realne wyniki licząc z tankowania, komputer zaniża średnie spalanie o 0,5 l. Przy jeździe codziennej po Warszawie, średnie spalanie zazwyczaj między 7,4-7,8 l. Mniej więcej 60% po spokojniejszych drogach na przedmieściach i 40% w zatłoczonych dzielnicach. W czasie dłuższych tras na autostradzie i prędkości ok 120 km/h (powyżej tej prędkości robi się głośno, więc dla komfortu większość czasu jazda 120 km/h + wyprzedzanie), spalanie 6,8 l. Na drogach krajowych, uzyskanie spalania 6 l/100 km nie jest wyzwaniem, można zejść niżej.
7,8
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Honda Civic VIII
Witam jest to silnik paliwożerny ocena, temperatura otoczenia 0 stopni miasto dystans do pracy 5km spalanie 11 litrów na setkę trasa S8 150 km 140na tempomacie spalanie 7.1 litra na setkę. Niewiem skąd te spalania 5-6litrów w mieście u innych
Dziennik kosztów dla Honda Civic
Średni koszt przejechania 100 km
31,67 zł
6,1
l/100km
7,9
l/100km
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,2
Hatchback 5d 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Honda Civic IX
Najlepszy silnik w tej generacji, moc odpowiednia do sprawnej jazdy, może nie jest to mistrz jazdy spod świateł, ale 300Nm w tej lekkiej budzie sprawia że jest bardzo elastyczny, czego nie można powiedzieć o 1.8 Jazda głównie w mieście, średnia latem 5-5.3 zimą do 5.7-5.8 Jazda drogą krajową do 120 max spalanie do 4.5 autostrada i tempomat 160-170 to 6.5 średnio.
5,2
Hatchback 5d 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Honda Civic IX
Najlepszy silnik w tej generacji, moc odpowiednia do sprawnej jazdy, może nie jest to mistrz jazdy spod świateł, ale 300Nm w tej lekkiej budzie sprawia że jest bardzo elastyczny, czego nie można powiedzieć o 1.8 Jazda głównie w mieście, średnia latem 5-5.3 zimą do 5.7-5.8 Jazda drogą krajową do 120 max spalanie do 4.5 autostrada i tempomat 160-170 to 6.5 średnio.
10,8
Liczba komentarzy: 1
Hatchback 2.0 i 16V Type S 160KM 118kW
Honda Civic VII
Opisuję prawdziwe realne spalanie, niestety wskaźnik komputera okłamuje. Na trasie pokazując średnio 7,5 l / 100km przy tankowaniu okazuje się że wypalił 10,5 litra, na miejscu jeżdżąc pokazuje 8.5-9 a realnie 11-11.5. Jazda rewelacja, przyspieszenie, moc i spokojna praca silnika przy każdym obciążeniu, ale litraż musi swoje wziać, to nie 1.4. Jak komuś pali tyle co 1.4 to albo czyta z komputera albo zaraz będzie remont bo ubogo jak cholera.
5,2
Sedan 1.3 Hybrid MX 95KM 70kW
Honda Civic VIII
Świetne niskie spalanie przy 120 km/h na autostradzie na tempomacie. Dzięki skrzyni CVT obroty spadają, silnik pracuje spokojniej. To wszystko do momentu gdy trzeba przyspieszać. Wtedy to zajmuje dłuższą chwilę jednak później już wraca wszystko do normy. To jest auto do jazdy ekonomicznej o stałej prędkości.
Honda Civic