AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Hyundai
Kona
I
Crossover Electric
Crossover Electric
Raporty zużycia paliwa
Hyundai Kona I Crossover Electric
Podsumowanie 9 raportów
Filtruj
el
Silniki Elektryczne
Hyundai Kona I Crossover Electric
Silnik
Średni zasięg (km)
Liczba raportów
Dodaj raport
39,2 kWh 136KM 100kW
272
5
64 kWh 204KM 150kW
453
4
Sprawdź najnowsze oferty Hyundai Kona
Zobacz 97 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(9)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
El
457
Hyundai Kona I
Crossover Electric 64 kWh 204KM 150kW
El
377
Hyundai Kona I
Crossover Electric 64 kWh 204KM 150kW
Testowane wielokrotnie na trasie Gdańsk Kraków- maksymalny zasieg 350km w trasie, na styk.
Dodane
2 lata temu
El
283
Hyundai Kona I
Crossover Electric 39,2 kWh 136KM 100kW
El
270
Hyundai Kona I
Crossover Electric 39,2 kWh 136KM 100kW
El
270
Hyundai Kona I
Crossover Electric 39,2 kWh 136KM 100kW
Samochód przy oszczędnej jeździe podmiejskiej, w temperaturze 20 st.C schodzi do 9 KWh/100 km. Przy 10st.C jest już 11 KWh/100 km. W trasie i mieście, jeśli nie przekraczamy 90 Km/h nawet ze stałą prędkością (dwupasmówka) pali ok. 12-14 KWh, znowu wiele zależy od temperatury. Zwiększenie prędkości do autostradowej, dwukrotny wzrost spalania tzn. zaraz mamy 24 KWh/100 km. W takim trybie zasięg do tylko 150 km. Jeśli jedziemy normalnie komputer pokazuje 320-340 km przy w pełni naładowanej baterii, co oznacza czystą teorię, bo nikt nie schodzi o 0, gdyż musiałby wzywać lawetę. Najoszczędniejszy będzie w systemie trochę z góry, trochę pod górę, wtedy wykazuje się rekuperacja. Jeśli z kolei masz ciężką nogę, zapomnij o elektryku, albo planuj ładowanie co 120 km. I jeszcze jedno, prędkość uzupełniania energii - dużo zależy od urządzenia, ale nawet DC licz realnie 35 KWh/godzinę i to do 80%. Potem (80-100%) spada do 14, więc traci sens. Generalnie, użyteczna pojemność akumulatorów to 10-80%, bo da się uzupełnić w 45 minut (szybki obiad, zakupy). Na koniec bilans kosztów: częściowo korzystam z darmowych ładowarek, mam FV na działce i gniazdko w domu. 100 km przejeżdżam od 0 zł (FV, darmowe ładowanie), przez 8 zł/100 km (dom), do 23 zł (szybka ładowarka). Tak samo eksploatowany i oszczędny Passat 1.6TDI spalał (ceny paliwa obecne) od 32 zł (4l/100km w trasie na jednopasmówce) do 56 zł (miasto).
Dodane
3 lata temu
El
270
Hyundai Kona I
Crossover Electric 39,2 kWh 136KM 100kW
Samochód przy oszczędnej jeździe podmiejskiej, w temperaturze 20 st.C schodzi do 9 KWh/100 km. Przy 10st.C jest już 11 KWh/100 km. W trasie i mieście, jeśli nie przekraczamy 90 Km/h nawet ze stałą prędkością (dwupasmówka) pali ok. 12-14 KWh, znowu wiele zależy od temperatury. Zwiększenie prędkości do autostradowej, dwukrotny wzrost spalania tzn. zaraz mamy 24 KWh/100 km. W takim trybie zasięg do tylko 150 km. Jeśli jedziemy normalnie komputer pokazuje 320-340 km przy w pełni naładowanej baterii, co oznacza czystą teorię, bo nikt nie schodzi o 0, gdyż musiałby wzywać lawetę. Najoszczędniejszy będzie w systemie trochę z góry, trochę pod górę, wtedy wykazuje się rekuperacja. Jeśli z kolei masz ciężką nogę, zapomnij o elektryku, albo planuj ładowanie co 120 km. I jeszcze jedno, prędkość uzupełniania energii - dużo zależy od urządzenia, ale nawet DC licz realnie 35 KWh/godzinę i to do 80%. Potem (80-100%) spada do 14, więc traci sens. Generalnie, użyteczna pojemność akumulatorów to 10-80%, bo da się uzupełnić w 45 minut (szybki obiad, zakupy). Na koniec bilans kosztów: częściowo korzystam z darmowych ładowarek, mam FV na działce i gniazdko w domu. 100 km przejeżdżam od 0 zł (FV, darmowe ładowanie), przez 8 zł/100 km (dom), do 23 zł (szybka ładowarka). Tak samo eksploatowany i oszczędny Passat 1.6TDI spalał (ceny paliwa obecne) od 32 zł (4l/100km w trasie na jednopasmówce) do 56 zł (miasto).
Dodane
3 lata temu
El
493
Hyundai Kona I
Crossover Electric 64 kWh 204KM 150kW
Trasa latem 500 km srednie zuzycie 10,5 kW , jazda bez klimy.
Dodane
3 lata temu
El
267
Hyundai Kona I
Crossover Electric 39,2 kWh 136KM 100kW
El
485
Hyundai Kona I
Crossover Electric 64 kWh 204KM 150kW
.
Dodane
6 lat temu
Poprzednia
1
Następna
Hyundai Kona I Crossover Electric
4,7 (5 ocen)
Sprawdź oferty Hyundai Kona
Wybierz silnik
39,2 kWh 136 KM
64 kWh 204 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Hyundai Kona w pigułce
Hyundai Kona
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Hyundai Kona
Dane techniczne
Hyundai Kona I Crossover Electric
Raporty zużycia paliwa
Hyundai Kona I Crossover Electric
Opinie
Hyundai Kona I Crossover Electric
Usterki
Hyundai Kona I Crossover Electric
Publikacje
Hyundai Kona
Newsy
Hyundai Kona
Galerie
Hyundai Kona
Nasze pomiary
Hyundai Kona
Filmy
Hyundai Kona
Ogłoszenia
Hyundai Kona
Ceny aut używanych
Hyundai Kona
Dziennik kosztów
Hyundai Kona I Crossover Electric
Opinie o instalacjach LPG
Hyundai Kona I Crossover Electric
Testy zderzeniowe
Hyundai
Aktualnie przeglądasz
Hyundai Kona I Crossover Electric
Dane techniczne
5 opinii
użytkowników
292 ogłoszenia
używanych
4 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Hyundai Kona
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy