Szukaj

Raporty zużycia paliwa Jeep Compass II

Podsumowanie 150 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Jeep Compass II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,0
40,32 zł
4
7,3
42,35 zł
1
8,3
48,35 zł
9
8,2
47,69 zł
5
12,9
74,80 zł
51
9,8
56,84 zł
38
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Jeep Compass II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
15,4
39,45 zł
6
Silniki Diesla Jeep Compass II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,2
37,98 zł
3
5,3
32,64 zł
1
7,8
47,85 zł
13
7,3
44,79 zł
7
Silniki Hybrydowe Jeep Compass II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
38,42 zł
9
Silniki Hybrydowe Plug-in Jeep Compass II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (150)

19,0
Jeep Compass II
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Średnio 16.5 litra gazu przy normalnej jeździe cykl mieszany, miasto 2 litry więcej. Przy terenie oscyluje w okolicy 24 litrów. Mój stary Jeep Grand Cherokee z silnikiem 3.6 palił praktycznie tyle samo, tyle że mocy miałem dwa razy tyle.
Dodane 4 lata temu
17,8
Jeep Compass II
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
17,7
Jeep Compass II
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Jestem zawiedziona samochód z wyglądu bardzo przypadł mi do gustu, jednak spalanie jest wyraźna poeta Achillesową nie spodziewałam się spalania rzędu 15-18 litrów przy normalnym codziennym użytkowaniu
Dodane 4 lata temu
17,9
Jeep Compass II
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Dramat średnio przy normalnej jeździe 16 l przy dynamicznej jeździe powyżej 20 litrów
Dodane 4 lata temu
17,5
Jeep Compass II
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Średnio 16 litrów trasa przy spokojnej jeździe można się zmieścić w 15 litrach dynamiczna jazda trzeba się liczyć z minum 20 litrami w porównaniu do tego co podaje producent porażka
Dodane 4 lata temu
9,2
Jeep Compass II
SUV 1.4 Multiair 170KM 125kW
W mieście około 11-13 litrów, w zależności od stylu jazdy. W trasie: 70-90km/h - 4-6l/100km 90-120km/h - 6.5-8l/100km 130-140km/h - 8-10l/100km 140-150 - 11-13l/100km 150+ - +15-18l/100km Przy 180 pokazuje po prostu +50l
Dodane 4 lata temu
9,5
Jeep Compass II
SUV 1.4 Multiair 170KM 125kW
9,5
Jeep Compass II
SUV 1.4 Multiair 170KM 125kW
W trasie tempomat 120km pali 6,8 ,po mieście dużo spala w korkach12,2 litra benzyny, elektronika czujniki nie lubią zimy, pojawiają się błędy na wyświetlaczu komputera ,po za tym fajne autko daje dużo przyjemności z jazdy polecam.
Dodane 4 lata temu
8,3
Jeep Compass II
SUV 1.3 TMair 150KM 110kW
No gdzie ta ekologia i idee downsize’ingu, skoro kompaktowy SUV z silnikiem 1,3 spala obecnie tyle, co mój poprzedni, nieco większy samochód - HONDA CR-V o tej samej mocy z silnikiem 2.0? Biorąc pod uwagę spalanie w tabelach producenta, plus realne/standardowo przyjęte dodatkowe 2 litry/100 km, szacowałem średnie zużycie w cyklu miejskim na ok. 8 l/100 km. Realia są takie, że „po mieście” mój Compass, naprawdę bardzo rzadko dociskany „na maksa”, pali średnio 10 l/100 km. Na plus w porównaniu z Hondą zaliczyć trzeba na pewno lepszą dynamikę i elastyczność. Może zatem wyższy moment obrotowy „przejada” jednak potencjalną ekonomiczność, na którą można by było liczyć w przypadku silnika o pojemności mniejszej o całe 0,7 l. Trudno w to uwierzyć, ale tak niestety jest. Strach wcisnąć tryb „SPORT”, bo wtedy to już chyba przysłowiowy „wir w baku”. No… to przynajmniej przy dystrybutorze czuje się „prawie” jak użytkownik Grand Cherokee’a ;)
Dodane 4 lata temu
8,3
Jeep Compass II
SUV 1.3 TMair 150KM 110kW
No gdzie ta ekologia i idee downsize’ingu, skoro kompaktowy SUV z silnikiem 1,3 spala obecnie tyle, co mój poprzedni, nieco większy samochód - HONDA CR-V o tej samej mocy z silnikiem 2.0? Biorąc pod uwagę spalanie w tabelach producenta, plus realne/standardowo przyjęte dodatkowe 2 litry/100 km, szacowałem średnie zużycie w cyklu miejskim na ok. 8 l/100 km. Realia są takie, że „po mieście” mój Compass, naprawdę bardzo rzadko dociskany „na maksa”, pali średnio 10 l/100 km. Na plus w porównaniu z Hondą zaliczyć trzeba na pewno lepszą dynamikę i elastyczność. Może zatem wyższy moment obrotowy „przejada” jednak potencjalną ekonomiczność, na którą można by było liczyć w przypadku silnika o pojemności mniejszej o całe 0,7 l. Trudno w to uwierzyć, ale tak niestety jest. Strach wcisnąć tryb „SPORT”, bo wtedy to już chyba przysłowiowy „wir w baku”. No… to przynajmniej przy dystrybutorze czuje się „prawie” jak użytkownik Grand Cherokee’a ;)
Dodane 4 lata temu
Jeep Compass II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów