Szukaj

Zużycie paliwa Jeep – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze raporty Jeep

19,3
Terenowy 5.2 i V8 Limited 215KM 158kW
Jeep Grand Cherokee I
Spalanie 10.2 litra na trasie 2 osoby skrzynia na dachu zzima. Wlane pod korek w Busku przejazd do Kluszkowce. Trasa lekko górzysta i jechałem zaddupiami zgodnie z przepisami. 60km/h do 110km/h max. Nadmieniam że gazu dotykałem a raczej muskałem noga motyla........!!!! W mieście przy ok 0 stopniach czyli zapał 10 min jazdy stop...... Niestety OK 20 literków przy lekkiej nodze. Myślę że ten czołg może i 30 wciągnąć ale wolę nie testować. JAZDA jest za to MEEEGGGAAA przyjemna. Kocham ten złom!!!!!!
13,3
SUV 2.4 MultiAir 2 Tigershark 185KM 136kW
Jeep Renegade
Jestem zadowolony. Użytkuję wersje LIMITED z USA. Założyłem jedyną dobrą instalacje BRC do tego silnika. Nie jest najtansza ale spisuje sie znakomicie. Spalanie podane na założonych kołach 18 cali. Auto dosc dynamiczne, ciekawie spisuje sie 9 biehowy automat. Amerykanska wygoda za rozsadna cenę. Wrazenia z jazdy autem bezcenne, odczucie w srodku jakbysmy prowadzili 3x wiekszego suva z usa. Silnik o dosx dużej pojemności, bez turbo wiec niewysilony i nie ma sie co psuc. Dzieki duzej pojemności, praca automatu jest tez gladka, fajny moment obrotowy i sporo koni. Jak na amerykanskie auto przystalo reakcja na gaz jest nieco dłuższa niz w europejskich Ecoboostach. Auto najlepiej sprawdza sie przy codzidnnym spokojnym i dostojnym cruisingu po ulicach miasta. Ilosc miejsca w srodku jest ok. Bagażnik moglby byc wiekszy. Jednak moim wczesniejszym autem byla skoda superb combi - stad prawdopodobnie ciezko mi teraz dogodzic pod wzgledem bagaznika. Styl prowadzenia i poczucie za kierownica bez porownania do europejskich nudnych passatów, octavii czy innych renault. Auto ma.charakter
9,3
Terenowy Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM 184kW
Jeep Grand Cherokee IV
Dane podawane przez producenta odbiegają od rzeczywistości ale samochód rekompensuje to osiągami i elastycznością silnika. W jeździe "codziennej" tzn. ok. 25 - 30 kilometrów (trasa dom - szkoła - praca - dom), przy założeniu, że połowa dystansu to miasto reszta strefa podmiejska, średnie spalanie zimą w korkach nawet 11,5 l/100km. Przy rozsądnym obchodzeniu się z gazem i mniejszych korkach spalanie spada do 9,4 l/100km. W dni z mniejszym natężeniem ruchu nawet 8,8 l/100km. Jak na samochód o wadze 2,5 tony z 250 konnym silnikiem oraz stałym napędem na 4 koła to nie są złe wyniki.
9,3
Terenowy Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM 184kW
Jeep Grand Cherokee IV
Dane podawane przez producenta odbiegają od rzeczywistości ale samochód rekompensuje to osiągami i elastycznością silnika. W jeździe "codziennej" tzn. ok. 25 - 30 kilometrów (trasa dom - szkoła - praca - dom), przy założeniu, że połowa dystansu to miasto reszta strefa podmiejska, średnie spalanie zimą w korkach nawet 11,5 l/100km. Przy rozsądnym obchodzeniu się z gazem i mniejszych korkach spalanie spada do 9,4 l/100km. W dni z mniejszym natężeniem ruchu nawet 8,8 l/100km. Jak na samochód o wadze 2,5 tony z 250 konnym silnikiem oraz stałym napędem na 4 koła to nie są złe wyniki.
7,0
Terenowy 2.0 MJD 170KM 125kW
Jeep Cherokee V
Jak na gabaryty auta, silnik silny i zapewniający świetną dynamike jazdy. Przy jeździe na trasie, w dynamicznym stylu ale w stylu eko (m.in. hamowanie silnikiem) spalanie w okolicach 6l/100km. Daleko od "emeryckiej" jazdy, ten silnik naprawdę ma stabilne spalanie.
8,5
Terenowy 2.8 CRD 150KM 110kW
Jeep Cherokee III
nie wiem co z was za szofery... pali mi przy rozsądnej jeździe ok 8 nawet mniej... kiedyś miałem xedosa v6 bałem się spalania, bo też pisali 12 plus...mi brała 7,8 do ...ok.. ale to chyba tak jak z klockami sprzęgłem itd... są ludzie, co wymieniają co 100 tyś sprzęgło albo co 30 tyś klockie...sorry !!!! ale mazdą na klockach zrobiłem 80 tyś. a sprzęgło było przy 260 tyś km ciągle pierwsze i oryg.....ludzie, nauczcie się jeździć !!!
8,8
SUV 1.4 Multiair 170KM 125kW
Jeep Compass II
Spokojna jazda w trasie, troche drogi ekspresowej-20% reszta zwykłymi bocznymi drogami, wynosi w okolicach 7 litrów Po mieście jest bardzo duza rozbieżność, od 7,5 przy bardzo delikatnej jeźdźie w nocy, do 9,5 litra w dzień poza godzinami szczytu przy w miarę spokojnej jeździe, patrząc na gabaryty Jeepa, masę, napęd 4x4 i automatyczna skrzynie biegów, bardzo przyzwoicie
11,0
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 180KM 132kW
Jeep Renegade
Konfiguracja skrzyni biegów i silnika pozostawia wiele do życzenia. Od 1 do 4 biegu silnik wykręca się na obroty przy spokojnym przyśpieszaniu, a hamowanie silnikiem na manualu z góry do 5 jest ok, a na 4 obroty w górę i to już nie jest hamowanie silnikiem.
18,3
Terenowy 4.7 i V8 235KM 173kW
Jeep Grand Cherokee II
V8 wciąga paliwo aż miło. Chęć posłuchania bulgotu silnika wiąże się z większym zapotrzebowaniem na paliwo. Naprawdę trzeba się postarać, żeby spalił poniżej 18 litrów (jechać w tunelu powietrznym za TIR'em). Faktycznie wciąga zazwyczaj około 20 litrów, co wymaga częstych tankowań, realny zasięg na zbiorniku lpg 250-300 km, chociaż raz udało mi się zrobić 370 km.
10,0
SUV 1.4 Multiair 170KM 125kW
Jeep Compass II
Spalanie duze jak na taki silnik, a to za sprawą źle ustawionego automatu , zaciąga wysoko , zmiana manualna poniżej pewnej prędkości nie możliwa , pierwsze 7 biegów ok , 8 bieg powyżej 130 ,9 bieg powyżej 150 , to trochę dużo jak na ten motor , dlatego jazda powyżej 130 to już duże spalanie, ogółem z przebiegu 9500km. 10.2l