AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Nissan
Almera Tino
Almera Tino
Raporty zużycia paliwa
Nissan Almera Tino
Podsumowanie 102 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
olej napędowy
LPG
Filtruj
wyniki
pb
Silniki Benzynowe
Nissan Almera Tino
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.8 114KM 84kW
8,3
47,72 zł
44
2.0 136KM 100kW
8,0
46,28 zł
2
lpg
Silniki Benzynowe
Nissan Almera Tino
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.8 114KM 84kW
10,1
25,90 zł
8
on
Silniki Diesla
Nissan Almera Tino
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
2.2 dCi 112KM 82kW
6,8
41,24 zł
37
2.2 Di 114KM 84kW
6,7
40,46 zł
2
2.2 dCi 136KM 100kW
6,8
41,57 zł
9
Sprawdź najnowsze oferty Nissan
Zobacz 98 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(102)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
7,5
Nissan Almera Tino
Tino 1.8 114KM 84kW
Pb
8,8
Nissan Almera Tino
Tino 1.8 114KM 84kW
Pb
7,9
Nissan Almera Tino
Tino 1.8 114KM 84kW
Silniki 1.8 l tak palą wszystkie prawie tak samo (Vectra b podobnie) wszystko zależy od ciężkości nogi kierowcy
Dodane
5 lat temu
Pb
7,9
Nissan Almera Tino
Tino 1.8 114KM 84kW
Pb
7,3
Nissan Almera Tino
Tino 1.8 114KM 84kW
Pb
8,7
Nissan Almera Tino
Tino 1.8 114KM 84kW
Ten samochód to moja największa życiowa porażka motoryzacyjna. Spalanie jak na ten gabaryt całkiem znośne, bo w mieście bez korków i dłuższych świateł spalanie można było zamknąć do 9 l/100. Zima albo klimatyzacja i spalanie rośnie do 10 l/100 przy spokojnej jeździe. Mocniejsza noga to powyżej 10 l/100, ale tego nie wliczam, bo samochód jest rodzinny, a nie na tor wyścigowy. Pierwsze wrażenia z jazdy wskazują na to, że jest to samochód dalekobieżny, wycieczkowy, rodzinny. Typowy koń pociągowy. Niestety to tylko pozory. Silniki w tych autach to jakaś porażka. Biorą olej w podobnych ilościach jak benzynę. Pierwszy silnik potrafił zjeść 1L oleju na 100 km. Po wymianie silnika brał 1L na 1.000 km - nadal za dużo (koszt z robocizną 4.000 zł). Katalizator umieszczony zaraz na samym początku układu wydechowego. Prawie na silniku, co oznacza, że temperatura i ogień bardzo szybko wypalają katalizator. W ciągu 10.000 km wymieniałem katalizator 2 razy (koszt 1200 zł od sztuki). Immobilizer jest tak zabezpieczony, że ciężko znaleźć mechanika, który chce się podjąć naprawy albo chociaż odcięcia układu (koszt wyłączenia to 700 zł, a naprawa od 1.200 zł). Na szczęście u mnie immobilizer zaskoczył po wymianie bateryjki w kluczu i to był istny cud, bo już szykowałem portfel na naprawę. Radio fabryczne to jest mit. Radio jest, ale ma wadę fabryczną i po prostu nie działa. Nowe radio na allegro to koszt 80 zł, ale pewnie działa tak samo więc nie podjąłem tematu i jeździłem bez radia. Podobno lubi się też zepsuć silnik wycieraczek i koszt też jest nieadekwatnie wysoki (na szczęście mnie to ominęło). Ogólnie elektryka w tym aucie to jakieś dno. Strasznie awaryjne, a ceny napraw oderwane od rzeczywistości. Do tego w środku na pierwszy rzut oka ładny, ale bardzo nie wygodny i niepraktyczny. Fotele niby wyprofilowane. ale nie trafiło w mój wzrost (175 cm) i wiecznie coś mnie gniotło. Oczywiście regulacji brak, jest tylko ta najbardziej podstawowa. Do tego wszystkiego te śmieszne siatki na boczkach drzwiowych... chyba na cebulę. Skrajnie niepraktyczna rzecz. Do auta raczej ciężko z dobrymi zamiennikami. Części są drogie, a naprawy skomplikowane. Do samego immobilizera szukałem mechanika w promieniu 20 km i to w dużym mieście. Kupiłem to auto za 8.500 zł, w ciągu 2 lat zainwestowałem drugie tyle, żeby jakoś jeździł. W obawie o dalsze awarie sprzedałem go dalej. Jeśli masz 7.000-8.000 zł i potrzebujesz auta rodzinnego, a do tego ma być sprawne to rozważ zakup opla zafiry albo reno scenic. Konkurencja jest tańsza, mniej awaryjna, a jak coś się nawet zepsuje to można liczyć na zamienniki
Dodane
5 lat temu
Pb
8,7
Nissan Almera Tino
Tino 1.8 114KM 84kW
Pb
10,0
Nissan Almera Tino
Tino 1.8 114KM 84kW
Za duzo
Dodane
7 lat temu
On
5,9
Nissan Almera Tino
Tino 2.2 Di 114KM 84kW
paliwo-filtry-olej i opony czego chcieć wjęcej
Dodane
8 lat temu
LPG
9,7
Nissan Almera Tino
Tino 1.8 114KM 84kW
Jestem pozytywnie zaskoczony. Części, zwłaszcza eksploatacyjne i to markowych producentów są dość tanie i łatwo dostępne. Jedyny wyjątek to źle skonstruowany i przez to awaryjny silnik przednich wycieraczek, który nowy kosztuje grubo ponad 1000 zł. Ale ja kupiłem za 350 złotych kompletny, używany ale sprawny mechanizm wycieraczek z silniczkiem który rozebrałem, dokładnie wyczyściłem i dodatkowo uszczelniłem i który bez problemu wymieniłem samemu. Cena opon w rozmiarze 185/65R13 jest całkiem przystępna, podobnie jak cena akumulatora. Auto pali mi w trasie (ale nie na autostradzie) ok 8 litrów LPG i ok 11 po mieście, więc jeździ się dość tanio. Do tego raczej rzadko się psuje (pierścienie olejowe i silniczek wycieraczek to ewidentne wady fabryczne, które raz się usunie i powinien być spokój) Ogólnie auto ma dość prostą budowę i po ściągnięciu service manuala (bez problemu można go ściągnąć z internetu) użytkownik trochę obeznany z samochodami wiele rzeczy zrobi samemu. Ja na przykład poza mechanizmem wycieraczek, min. wymieniłem wszystkie żarówki w desce oraz przy użyciu WD40 i smaru w sprayu naprawiłem nie cofającą się klamkę tylnej klapy. Wydatki na mechaników nie będą w takim wypadku duże.
Dodane
8 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
11
Następna
Nissan Almera Tino
4,2 (97 ocen)
Wybierz silnik
1.8 114 KM
2.0 136 KM
2.2 dCi 112 KM
2.2 dCi 136 KM
2.2 Di 114 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Nissan Almera Tino w pigułce
Nissan Almera Tino
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Nissan Almera Tino
Dane techniczne
Nissan Almera Tino
Raporty zużycia paliwa
Nissan Almera Tino
Opinie
Nissan Almera Tino
Usterki
Nissan Almera Tino
Publikacje
Nissan Almera Tino
Newsy
Nissan Almera Tino
Galerie
Nissan Almera Tino
Nasze pomiary
Nissan Almera Tino
Filmy
Nissan Almera Tino
Ogłoszenia
Nissan Almera Tino
Ceny aut używanych
Nissan Almera Tino
Dziennik kosztów
Nissan Almera Tino
Opinie o instalacjach LPG
Nissan Almera Tino
Testy zderzeniowe
Nissan
Aktualnie przeglądasz
Nissan Almera Tino
Dane techniczne
97 opinii
użytkowników
11 zgłoszonych
usterek
1 publikacja
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy