AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Opel
Vectra
C
Kombi
3.0 V6 CDTI ECOTEC 177 KM 130 kW
3.0 V6 CDTI ECOTEC 177 KM 130 kW
Raporty zużycia paliwa
Opel Vectra C Kombi
on
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
8,3
Deklaracja producenta
7,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.3
Sprawdź najnowsze oferty Opel
Zobacz 315 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(20)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
On
11,2
Opel Vectra C
Kombi 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW
On
7,6
Opel Vectra C
Kombi 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW
Przy 105 na 6 jadąc cały czas spala 4.4 więc jak się jedzie daleko da radę
Dodane
5 lat temu
On
9,0
Opel Vectra C
Kombi 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW
On
7,3
Opel Vectra C
Kombi 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW
Dzień dobry! Ponieważ większość opinii to badziewia typu ale mało pali jestem w szoku, postanowiłem bardziej przybliżyć wam korzyści trzylitrowego silnika. Podane średnie liczby są całkowicie prawdziwe. Tankując w Polsce czy Niemczech spalanie na trasie na tempomacie przy 140 + wyprzedzanie natrętów max 7,5l/100, Rekord padł o dziwo na zatankowanym holenderskim paliwie, stacji nie pamiętam z nazwy ale za taką jakość paliwa w Polsce bym się dał pociąć. Przy gazie w podłodze i prędkościach rzędu 180km/h spalił o dziwo 6,5l co można zaliczyć zdecydowanie do rekordu i się cieszyć że takie paliwo się wlało do baku. W mieście można zejść na 8l/100km ale przy bardzo lekkiej nodze. Moje miasto jest malutkie i silnik się nawet nie nagrzewa więc na tych trasach spali kolo 10-12l zależy jak cisnę maszynkę. Ostatnio typowy Janusz znawca passata pyta jak ty możesz to tankować, mówię normalnie, pali mniej niż twój polski synonim luksusu 1,9 z zajechanym dieslem od niemca z przebiegiem 400-500tyś. Co ty gadasz? To kpina? Mój ma 180tyś, haha uśmiałem się do łez. Silnik chodzi jak by tam gwoździ nawalił ale burak kupił od niemca co po paliwko jeździł w niedzielę. Moim zdaniem auta z 3 litrowym silnikiem i tylko 177 koni co daje w sam raz efekty jest zadowalający. V6 i 3 litry daje małą zużywalność sprzętu, natomiast opel 1.9 ze 150koni moim wyrobionym zdaniem bardzo szybko prosi się o wymiany a nawet remont, taka prawda, jak się z czterocylindrówki wynosi 150km to silnik musi się zużywać błyskawicznie. Jeżdżę ponad rok dlatego chciałem się podzielić wrażeniami. Pozostaje kwestia automatu. Byłem zwolennikiem manuala, mieszałem kupę lat, ale dopiero automat dał mi satysfakcję jazdy po mieście. Wygoda i praktyczność musiały dać o sobie znać w moim pierwszym automacie. Pyta się inny gość który o automatach słyszał od starego Janka z garażu. Jak ty możesz tym jeździć? Automat to najgorsze zło:D Pytam: miałeś w życiu choć jednego automata czy nasłuchałeś się opowieści Wója Zenka jak to kiedyś golfem jedynką w automacie poniósł klęskę i pół życia narzeka? Zgasiła się chłopina, super spec automata nie miał ale mówi że to szajs bo tak inni mówią co prawko zdawali za PRL-u na poczciwych maluszkach. Nie chcem nikogo zmuszać, sam byłem zwolennikiem mieszania lewarkiem, jednak automat dał mi to czego nie dał manual po mieście- wygoda, sporo szybciej się przemieszczam, nie martwię się biegami, skupiam na jeździe miejskiej bo aut masa do tego rowery i piesi... w tych czasach 3litrowy automat spali mniej jak 1.9 kibel w manualu którego napaleniec ciśnie do dechy. Uważam że obciążenia są znikome przy tak dużej różnicy w silniku aniżeli w 1.9- takie moje zdanie, nie musicie się zgadzać, ale 2 cylindry więcej odciążają konstrukcję pewnie o prawie połowę przeciążeń. Nikogo nie zmuszam, nikogo nie nakłaniam, sam kiedyś marzyłem o 18 biegowej skrzyni w ciągniku żeby mieszać tymi biegami, niestety czas pokazał że mieszkanie w ciągniku i jazda po europie nie bardzo mi odpowiadają. Jak wspomniałem - to mój pierwszy automat, ale na bank nie ostatni i już manuala nie chcem. Każdy lubi co innego. Zauważyłem że po puszczeniu gazu automat niskim kosztem utrzymuje na długim odcinku prędkość taka jaka była podczas ściągania nogi- 2,5 do 2,8l/100 co moim zdaniem jest kolejnym atutem żeby automata mieć. W manualu puszczasz gaz i od razu czujesz hamowanie więc przejedziesz mniej co jest oczywiste. Co mnie boli? Jedyna wada automatu w Oplu- przy 140 jak chce szybko dać gazu z 5 biegu zredukuje na 4 i zaraz z powrotem wskoczy jak się zorientuje że za mały bieg, nic więcej zarzucić nie można. Jeżeli ktoś sobie ceni wygodę zachęcam do kupna autka ze skrzynią automatyczną. Zarejstrowałęm się tylko dlatego żeby dodać tą opinię i być może po jej przeczytaniu kilku mądrzejszych kierowców doceni urok tak znienawidzonej przez polskich "Januszy" automatycznej skrzyni biegów. Tak samo można by rzec że to pozwoli na docenienie czegoś innego niż passata w tedeiku z 400 kapci przebiegu. Nie jestem fanem Opla, jeżdżę nim przez przypadek. Kolejne za? 3.0 w dieslu przeważnie posiadają prywatni użytkownicy, a 1.9 wiadomo- ma walić duże trasy i mały przebieg to tylko mit. Czy coś jeszcze mogę dodać? Chyba nie. Zadziwiło mnie spalanie- niskie jak na 6 garów. Współczesne diesle w automacie oferują dużo praktycznych rozwiązań, to nie lata osiemdziesiąte. Ps. Jeżeli ktoś nie potrafi docenić szczerości i chęci niesienia pomocy innym, niech po prostu zignoruje moją opinię. Jak wspomniałem wcześniej fanem Opla nie jestem i marzyła mi się inna marka, jednak stan i to że pojeździ sporo lat bez remontu wzięły górę nad moimi marzeniami. Szczerze mówiąc prócz tej marki z czystym sumieniem poleciłbym jakąkolwiek markę samochodu z 3 litrowym dieslem. Ps2. Marzyła mi się beemka siódemka z takim samym motorem piękna w sedanie i czarna rzecz jasna, jednak myśl trefnego okazu i konieczności wsadzania w jej kaski na remonty skutecznie trzyma mnie przy obecnym pojeździe. Może kiedyś jak się Opelek skończy nabędę tamten okaz i znów po sporym przebiegu podzielę się na tej stronie wrażeniami. Pozdrawiam; i co złego to nie ja. Nie zachęcam do zakupu konkretnej marki, mój wpis dotyczy tylko odczucia jakie towarzyszy mi podczas eksploatacji trzylitrowej jednostki, i radości którą mi daje. Może to być zbyt pochopne stwierdzenie, ale myślę że każdy 3.0 V6 jest lepszy niż wyżyłowany 4cylindry 1.9.
Dodane
10 lat temu
On
8,6
Opel Vectra C
Kombi 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW
Kosztów nie ma innych niż w każdym innym aucie - paliwo, olej (no tu sporo tego oleju) i różne drobiazgi typu żarówka, wycieraczki itp.
Dodane
10 lat temu
On
6,8
Opel Vectra C
Kombi 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW
Mega mało palący samochód. Wszystkim się wydaje, że z takim silnikiem, to spalanie będzie grubo powyżej 10l w mieście, jest jednak odwrotnie. Wiadomo, że przy ostrzejszej jeździe, w baku tworzy się tornado, ale wszystko w granicach rozsądku :D
Dodane
11 lat temu
On
7,9
Opel Vectra C
Kombi 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW
On
6,8
Opel Vectra C
Kombi 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW
trasa 6,5/100, miasto 8,5/100 min. 5,5/100, max. 10/100 Jak kupowałem myślałem , że sprzedający wciska kit, by szybko sprzedać. On naprawdę mało pali!!!
Dodane
13 lat temu
On
7,8
Opel Vectra C
Kombi 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW
On
9,5
Opel Vectra C
Kombi 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW
10l przy dynamicznej jeździe w mieście, 9,5l przy jeździe umiarkowanej, 9l przy jeździe na sekwencji, skrzynia automat. Nie jeżdżę po trasach wiec nie wiem skąd takie wartości u innych
Dodane
15 lat temu
Poprzednia
1
2
Następna
Opel Vectra C Kombi 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW 2003-2005
4,3 (12 ocen)
Wybierz inny silnik
1.6 TWINPORT ECOTEC 105 KM
1.8 ECOTEC 122 KM
1.8 ECOTEC 140 KM
1.9 CDTI 120 KM
1.9 CDTI 16V 150 KM
1.9 CDTI ECOTEC 100 KM
1.9 CDTI ECOTEC 120 KM
1.9 CDTI ECOTEC 150 KM
2.0 DTI ECOTEC 100 KM
2.0 i 16V Turbo 175 KM
2.0 turbo ECOTEC 175 KM
2.2 DIRECT ECOTEC 155 KM
2.2 DTI ECOTEC 125 KM
2.2 i 147 KM
2.2 i 16V 155 KM
2.8 V6 turbo ECOTEC 230 KM
2.8 V6 turbo ECOTEC 250 KM
3.0 V6 CDTI ECOTEC 177 KM
3.0 V6 CDTI ECOTEC 184 KM
3.2 V6 ECOTEC 211 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Opel Vectra w pigułce
Opel Vectra
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Opel Vectra
Dane techniczne
Opel Vectra C Kombi 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW 2003-2005
Raporty zużycia paliwa
Opel Vectra C Kombi 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW 2003-2005
Opinie
Opel Vectra C Kombi 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW 2003-2005
Usterki
Opel Vectra C Kombi 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW 2003-2005
Publikacje
Opel Vectra
Newsy
Opel Vectra
Galerie
Opel Vectra
Nasze pomiary
Opel Vectra
Filmy
Opel Vectra
Ogłoszenia
Opel Vectra
Ceny aut używanych
Opel Vectra
Dziennik kosztów
Opel Vectra C Kombi 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW 2003-2005
Opinie o instalacjach LPG
Opel Vectra C Kombi 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW 2003-2005
Testy zderzeniowe
Opel
Aktualnie przeglądasz
Opel Vectra C Kombi
Dane techniczne
279 opinii
użytkowników
12 ogłoszeń
używanych
38 zgłoszonych
usterek
7 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy