AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Opel
Vectra
C
C
Raporty zużycia paliwa
Opel Vectra C
Podsumowanie 1335 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
olej napędowy
LPG
Filtruj
wyniki
pb
Silniki Benzynowe
Opel Vectra C
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
2.2 i 147KM 108kW
8,2
46,10 zł
1
2.0 Turbo 175KM 129kW
8,9
50,04 zł
2
1.6 ECOTEC 100KM 74kW
7,8
43,70 zł
14
1.6 TWINPORT ECOTEC 105KM 77kW
7,2
40,20 zł
6
1.8 ECOTEC 122KM 90kW
8,6
48,42 zł
146
1.8 ECOTEC 140KM 103kW
7,9
44,21 zł
59
2.0 i 16V Turbo 175KM 129kW
10,4
58,35 zł
14
2.0 turbo ECOTEC 175KM 129kW
10,9
61,40 zł
10
2.2 ECOTEC 147KM 108kW
9,1
51,21 zł
50
2.2 16V 155KM 114kW
7,8
43,86 zł
1
2.2 DIRECT ECOTEC 155KM 114kW
9,1
50,88 zł
28
2.2 i 16V 155KM 114kW
9,6
54,23 zł
9
2.8 V6 turbo ECOTEC 250KM 184kW
11,2
62,97 zł
6
2.8 V6 turbo ECOTEC 255KM 188kW
11,8
66,35 zł
4
2.8 V6 turbo ECOTEC 280KM 206kW
11,4
64,10 zł
3
3.2 i V6 24V 211KM 155kW
11,1
62,25 zł
7
3.2 V6 ECOTEC 211KM 155kW
11,4
64,19 zł
42
2.8 V6 turbo ECOTEC 230KM 169kW
-
-
0
Pokaż więcej silników
lpg
Silniki Benzynowe
Opel Vectra C
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.6 ECOTEC 100KM 74kW
8,9
23,32 zł
5
1.6 TWINPORT ECOTEC 105KM 77kW
12,7
33,13 zł
1
1.8 ECOTEC 122KM 90kW
9,2
23,95 zł
65
1.8 ECOTEC 140KM 103kW
9,2
23,93 zł
14
2.0 i 16V Turbo 175KM 129kW
10,8
28,24 zł
4
2.0 turbo ECOTEC 175KM 129kW
11,4
29,72 zł
13
2.2 ECOTEC 147KM 108kW
9,8
25,67 zł
15
2.8 V6 turbo ECOTEC 230KM 169kW
13,3
34,63 zł
4
2.8 V6 turbo ECOTEC 280KM 206kW
13,3
34,70 zł
1
3.2 i V6 24V 211KM 155kW
13,4
34,96 zł
1
3.2 V6 ECOTEC 211KM 155kW
12,6
32,75 zł
19
Pokaż więcej silników
on
Silniki Diesla
Opel Vectra C
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.9 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
6,7
39,62 zł
14
1.9 CDTI 120KM 88kW
6,5
38,43 zł
82
1.9 CDTI ECOTEC 120KM 88kW
6,5
38,47 zł
123
1.9 CDTI 150KM 110kW
6,4
37,70 zł
24
1.9 CDTI 16V 150KM 110kW
6,7
39,48 zł
97
1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
6,8
39,97 zł
151
2.0 DTI ECOTEC 100KM 74kW
6,4
37,53 zł
87
2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
6,7
39,28 zł
183
3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW
8,1
47,75 zł
23
3.0 V6 CDTI ECOTEC 184KM 135kW
8,5
50,10 zł
7
Pokaż więcej silników
Sprawdź najnowsze oferty Opel
Zobacz 292 auta
od ręki
Zużycie paliwa Opel Vectra C
– wybierz wersję
Pokaż wersję z silnikiem:
Benzynowym
Benzynowym LPG
Diesla
Elektrycznym
Hybrydowym
Hybrydowym Diesla
Hybrydowym Diesla plug-in
Hybrydowym plug-in
Opel Vectra C
OPC (2005 - 2008)
8 raportów
Pokaż wersje silnika
Opel Vectra C
Sedan (2002 - 2008)
402 raporty
Pokaż wersje silnika
Opel Vectra C
Kombi (2002 - 2008)
437 raportów
Pokaż wersje silnika
Opel Vectra C
Hatchback (2002 - 2008)
488 raportów
Pokaż wersje silnika
Lista raportów
zużycia paliwa
(1335)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
On
5,7
Opel Vectra C
Hatchback 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
Pb
7,4
Opel Vectra C
Sedan 1.6 ECOTEC 100KM 74kW
Dane podane wyżej w oparciu o 65k km (trasa/miasto - 50/50) staram się jeździć zgodnie z przepisami i w miarę ekonomicznie.
Dodane
10 lat temu
LPG
9,5
Opel Vectra C
Kombi 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
W tej wersji silnikowej z instalacją LPG jest to naprawdę dobry wybór. Niskie koszty paliwa i prosty silnik bez rozbudowanego osprzętu znanego z diesli np. brak EGR dają perspektywy na niskie koszty stałe. Z drugiej strony wielowahacz z tyłu i aluminiowy wahacz z przodu mogą oznaczać większe koszty ewentualnych napraw. Generalnie koszty części zamiennych i serwisu akceptowalne.
Dodane
10 lat temu
On
6,7
Opel Vectra C
Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
meh... kjh jkh kjhkjh kjh jhhhh jkjh kjhhkhjkh jkhjhhhhj hhhuuyyyy ytfgghgf bbnnbnbb jhkjhkhjkhjkuuuuuuu ggggg kkkkkkk bbbbbb gggggggggg fdddddddd rrrrr ddddd really? progress bar sucks!
Dodane
10 lat temu
LPG
12,3
Opel Vectra C
Kombi 2.0 turbo ECOTEC 175KM 129kW
Części tanie w porównaniu z tym co oferuje auto
Dodane
10 lat temu
Pb
8,0
Opel Vectra C
Hatchback 2.2 ECOTEC 147KM 108kW
duży rozrzut w spalaniu, w miescie pociągnie 10 l , jednak jednostajna trasa nie jest obciązeniem dla portfela, w 4 osoby, zapakowany na fulla spala jedynie 6 l( badane na odcinku 500km.) Przy czym po niemieckiej autostradzie przy predkosci przelotowej 150 km/h spala ciut ponad 7 litra
Dodane
10 lat temu
On
6,3
Opel Vectra C
Kombi 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
On
7,3
Opel Vectra C
Kombi 3.0 V6 CDTI ECOTEC 177KM 130kW
Dzień dobry! Ponieważ większość opinii to badziewia typu ale mało pali jestem w szoku, postanowiłem bardziej przybliżyć wam korzyści trzylitrowego silnika. Podane średnie liczby są całkowicie prawdziwe. Tankując w Polsce czy Niemczech spalanie na trasie na tempomacie przy 140 + wyprzedzanie natrętów max 7,5l/100, Rekord padł o dziwo na zatankowanym holenderskim paliwie, stacji nie pamiętam z nazwy ale za taką jakość paliwa w Polsce bym się dał pociąć. Przy gazie w podłodze i prędkościach rzędu 180km/h spalił o dziwo 6,5l co można zaliczyć zdecydowanie do rekordu i się cieszyć że takie paliwo się wlało do baku. W mieście można zejść na 8l/100km ale przy bardzo lekkiej nodze. Moje miasto jest malutkie i silnik się nawet nie nagrzewa więc na tych trasach spali kolo 10-12l zależy jak cisnę maszynkę. Ostatnio typowy Janusz znawca passata pyta jak ty możesz to tankować, mówię normalnie, pali mniej niż twój polski synonim luksusu 1,9 z zajechanym dieslem od niemca z przebiegiem 400-500tyś. Co ty gadasz? To kpina? Mój ma 180tyś, haha uśmiałem się do łez. Silnik chodzi jak by tam gwoździ nawalił ale burak kupił od niemca co po paliwko jeździł w niedzielę. Moim zdaniem auta z 3 litrowym silnikiem i tylko 177 koni co daje w sam raz efekty jest zadowalający. V6 i 3 litry daje małą zużywalność sprzętu, natomiast opel 1.9 ze 150koni moim wyrobionym zdaniem bardzo szybko prosi się o wymiany a nawet remont, taka prawda, jak się z czterocylindrówki wynosi 150km to silnik musi się zużywać błyskawicznie. Jeżdżę ponad rok dlatego chciałem się podzielić wrażeniami. Pozostaje kwestia automatu. Byłem zwolennikiem manuala, mieszałem kupę lat, ale dopiero automat dał mi satysfakcję jazdy po mieście. Wygoda i praktyczność musiały dać o sobie znać w moim pierwszym automacie. Pyta się inny gość który o automatach słyszał od starego Janka z garażu. Jak ty możesz tym jeździć? Automat to najgorsze zło:D Pytam: miałeś w życiu choć jednego automata czy nasłuchałeś się opowieści Wója Zenka jak to kiedyś golfem jedynką w automacie poniósł klęskę i pół życia narzeka? Zgasiła się chłopina, super spec automata nie miał ale mówi że to szajs bo tak inni mówią co prawko zdawali za PRL-u na poczciwych maluszkach. Nie chcem nikogo zmuszać, sam byłem zwolennikiem mieszania lewarkiem, jednak automat dał mi to czego nie dał manual po mieście- wygoda, sporo szybciej się przemieszczam, nie martwię się biegami, skupiam na jeździe miejskiej bo aut masa do tego rowery i piesi... w tych czasach 3litrowy automat spali mniej jak 1.9 kibel w manualu którego napaleniec ciśnie do dechy. Uważam że obciążenia są znikome przy tak dużej różnicy w silniku aniżeli w 1.9- takie moje zdanie, nie musicie się zgadzać, ale 2 cylindry więcej odciążają konstrukcję pewnie o prawie połowę przeciążeń. Nikogo nie zmuszam, nikogo nie nakłaniam, sam kiedyś marzyłem o 18 biegowej skrzyni w ciągniku żeby mieszać tymi biegami, niestety czas pokazał że mieszkanie w ciągniku i jazda po europie nie bardzo mi odpowiadają. Jak wspomniałem - to mój pierwszy automat, ale na bank nie ostatni i już manuala nie chcem. Każdy lubi co innego. Zauważyłem że po puszczeniu gazu automat niskim kosztem utrzymuje na długim odcinku prędkość taka jaka była podczas ściągania nogi- 2,5 do 2,8l/100 co moim zdaniem jest kolejnym atutem żeby automata mieć. W manualu puszczasz gaz i od razu czujesz hamowanie więc przejedziesz mniej co jest oczywiste. Co mnie boli? Jedyna wada automatu w Oplu- przy 140 jak chce szybko dać gazu z 5 biegu zredukuje na 4 i zaraz z powrotem wskoczy jak się zorientuje że za mały bieg, nic więcej zarzucić nie można. Jeżeli ktoś sobie ceni wygodę zachęcam do kupna autka ze skrzynią automatyczną. Zarejstrowałęm się tylko dlatego żeby dodać tą opinię i być może po jej przeczytaniu kilku mądrzejszych kierowców doceni urok tak znienawidzonej przez polskich "Januszy" automatycznej skrzyni biegów. Tak samo można by rzec że to pozwoli na docenienie czegoś innego niż passata w tedeiku z 400 kapci przebiegu. Nie jestem fanem Opla, jeżdżę nim przez przypadek. Kolejne za? 3.0 w dieslu przeważnie posiadają prywatni użytkownicy, a 1.9 wiadomo- ma walić duże trasy i mały przebieg to tylko mit. Czy coś jeszcze mogę dodać? Chyba nie. Zadziwiło mnie spalanie- niskie jak na 6 garów. Współczesne diesle w automacie oferują dużo praktycznych rozwiązań, to nie lata osiemdziesiąte. Ps. Jeżeli ktoś nie potrafi docenić szczerości i chęci niesienia pomocy innym, niech po prostu zignoruje moją opinię. Jak wspomniałem wcześniej fanem Opla nie jestem i marzyła mi się inna marka, jednak stan i to że pojeździ sporo lat bez remontu wzięły górę nad moimi marzeniami. Szczerze mówiąc prócz tej marki z czystym sumieniem poleciłbym jakąkolwiek markę samochodu z 3 litrowym dieslem. Ps2. Marzyła mi się beemka siódemka z takim samym motorem piękna w sedanie i czarna rzecz jasna, jednak myśl trefnego okazu i konieczności wsadzania w jej kaski na remonty skutecznie trzyma mnie przy obecnym pojeździe. Może kiedyś jak się Opelek skończy nabędę tamten okaz i znów po sporym przebiegu podzielę się na tej stronie wrażeniami. Pozdrawiam; i co złego to nie ja. Nie zachęcam do zakupu konkretnej marki, mój wpis dotyczy tylko odczucia jakie towarzyszy mi podczas eksploatacji trzylitrowej jednostki, i radości którą mi daje. Może to być zbyt pochopne stwierdzenie, ale myślę że każdy 3.0 V6 jest lepszy niż wyżyłowany 4cylindry 1.9.
Dodane
10 lat temu
Pb
8,3
Opel Vectra C
Sedan 2.2 ECOTEC 147KM 108kW
początkowo sądziłem, że srednio z 9 litrów nigdy nie zejdę, a jednak, spokojana jazda z predkoscią do 135 km/h , trasa po polsce, przez 300km-18l Pb. Myslę, ze spalanie adekwatne do masy i silnika.
Dodane
10 lat temu
On
5,7
Opel Vectra C
Kombi 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Zależy dużo od opon, na dobrych zimówkach 205/55/r16 trasa Aalesund Oslo regularnie około 5,0, przebieg auta też niezły bo 250 tys. na letnich 17-tkach w granicach 5.4
Dodane
10 lat temu
Poprzednia
1
...
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
...
134
Następna
Opel Vectra C
4,2 (975 ocen)
Wybierz nadwozie
Hatchback
Kombi
OPC
Sedan
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Opel Vectra w pigułce
Opel Vectra
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Opel Vectra
Dane techniczne
Opel Vectra C
Raporty zużycia paliwa
Opel Vectra C
Opinie
Opel Vectra C
Usterki
Opel Vectra C
Publikacje
Opel Vectra
Newsy
Opel Vectra
Galerie
Opel Vectra
Nasze pomiary
Opel Vectra
Filmy
Opel Vectra
Ogłoszenia
Opel Vectra
Ceny aut używanych
Opel Vectra
Dziennik kosztów
Opel Vectra C
Opinie o instalacjach LPG
Opel Vectra C
Testy zderzeniowe
Opel
Aktualnie przeglądasz
Opel Vectra C
Dane techniczne
975 opinii
użytkowników
13 ogłoszeń
używanych
127 zgłoszonych
usterek
7 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy