AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Peugeot
308
I
CC Facelifting
CC Facelifting
Raporty zużycia paliwa
Peugeot 308 I CC Facelifting
Podsumowanie 2 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
2011
2012
2013
2014
2011
2012
2013
2014
Rodzaj paliwa
Każdy
olej napędowy
Filtruj
wyniki
on
Silniki Diesla
Peugeot 308 I CC Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
2.0 HDI FAP 163KM 120kW
6,3
38,29 zł
2
1.6 e-HDI FAP Start&Stop 112KM 82kW
-
-
0
pb
Silniki Benzynowe
Peugeot 308 I CC Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.6 VTI 120KM 88kW
-
-
0
1.6 THP 156KM 115kW
-
-
0
1.6 THP 200KM 147kW
-
-
0
Sprawdź najnowsze oferty Peugeot 308
Zobacz 35 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(2)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
On
6,3
Peugeot 308 I
CC Facelifting 2.0 HDI FAP 163KM 120kW
Silnik bardzo oszczędny jak na swoją moc. Spalanie maksymalne jakie udało mi się osiągnąć to 8L stojąc głównie w korku z zimnym silnikiem. Na trasie między 4,5 a 4,7. Można zejść poniżej 4 ale na 6 biegu i niskiej prędkości więc szkoda dwumasy. Moment obrotowy bardzo satysfakcjonujący, patrząc z perspektywy tego, że jazda bez dachu stawia większe opory. Według mnie 2.0 HDI to najlepszy wybór w tym samochodzie.
Dodane
2 lata temu
On
6,3
Peugeot 308 I
CC Facelifting 2.0 HDI FAP 163KM 120kW
Samochód naprawdę oszczędny. Przy jeździe przepisowej poza terenem zabudowanym, jak i w mieście pali przyzwoicie. Codzienna trasa to 45 km, połowa po trasie S8, połowa po Warszawie, a więc cykl mieszany, po przejechaniu ok. 25 tys. km, średnie spalanie do ok. 5,6-5,7 l/100 km, więc wynik naprawdę dobry. Silnik dynamiczny, jest "w co przycisnąć". Duża frajda z jazdy
Dodane
3 lata temu
Poprzednia
1
Następna
Peugeot 308 I CC Facelifting
Sprawdź oferty Peugeot 308
Wybierz silnik
1.6 e-HDI FAP Start&Stop 112 KM
1.6 THP 156 KM
1.6 THP 200 KM
1.6 VTI 120 KM
2.0 HDI FAP 163 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Peugeot 308 w pigułce
Peugeot 308
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Peugeot 308
Dane techniczne
Peugeot 308 I CC Facelifting
Raporty zużycia paliwa
Peugeot 308 I CC Facelifting
Opinie
Peugeot 308 I CC Facelifting
Usterki
Peugeot 308 I CC Facelifting
Publikacje
Peugeot 308
Newsy
Peugeot 308
Galerie
Peugeot 308
Nasze pomiary
Peugeot 308
Filmy
Peugeot 308
Ogłoszenia
Peugeot 308
Ceny aut używanych
Peugeot 308
Dziennik kosztów
Peugeot 308 I CC Facelifting
Opinie o instalacjach LPG
Peugeot 308 I CC Facelifting
Testy zderzeniowe
Peugeot
Aktualnie przeglądasz
Peugeot 308 I CC Facelifting
Dane techniczne
309 ogłoszeń
używanych
15 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Peugeot 308
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy