Szukaj

Najnowsze raporty Peugeot

7,1
Peugeot 308 III
SW 1.2 PureTech 130KM 96kW
Auto nowe, na przysłowiowym "dotarciu" przejechałem 500km. narazie jestem trochę zawiedziony spalanie. Przy baaardzo delikatnym traktowaniu pedału gazu, oraz redukcji biegów w przypadku hamowania silnikiem udało mi się uzyskać 5,6 na trasie 30km ( droga z pracy :s-ka +6 postojów na światłach). 150-160 km/h to juz okolice 9-10l. auto prywatne ale dużo jeżdżę. skrzynia potrafi "zabłądzić" pod czerwone pole. Przy delikatnej jeździe zdecydowanie lepiej się sprawuje niż 2 sprzęgłowy automat. za 3-5 tys wrzucę kolejną opinie o spalaniu. ale myślę ze niżej w automacie nie da się zejść. co do silnika: dzięki skrzyni AT nie czuć że to 3 cylindry. Start ze świateł do szybkich nie należy, ale to nie wyścigówka.
5,5
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 75KM 55kW
Kupilem auto_poflotowy 300k km 2 lata temu. Przez ten okres śr. Spalanie 6,5 w zimie nieco ponad 7. Obecnie po wymianie świec i wyczyszczeniu wtrysków .dolny zakres obrotów 1300 obr/min. Po zakupie naprawiłem alternator a dziś wstawiłem nowy kolektor wydechowy, 2x sonda lambda+cat . Cat był zapchany a kolektor spękany z uwagi na przegrzanie. Po przeglądzie wstawiam pełen przelot i zastanawiam się czy zmieszczę pod maską jakiś mały kompresor. Kultura silnika obecnie jak klekot motoru Volvo 2.4 d z tym że to 8 zaworów ⚡
9,3
Peugeot 407
Coupe 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Gdyby ktoś się zastanawiał czy warto kupić ten wóz - stanowczo odradzam. W ciągu roku potrafi sypać się na okrągło. Peugeoty są bezawaryjne jeśli poprzedni właściciel dbał, inaczej nie dojdziecie do ładu. Spalanie podane w tym raporcie jest całkowicie rzeczywiste, w trasie 7, w mieście prawie 12, średnio 9l bierze luzem. Padające na okrągło części zawieszenia, padające pompy wspomagania, światła które służą tylko do ozdoby i prowadzenie... Jak przyjdzie mus na agresywny zakręt to trzeba się szykować na to że tylna oś przestanie kleić i idzie bokiem aż miło. Przód wcale nie lepszy- zimą ten wóz nie skręca. Hamulce (o ile są utrzymane w jak kolwiek przyzwoitym stanie) to jedyny plus auta. Połączmy to z kiepską dynamiką auta i mamy piękny obraz tego samochodu. Ten wóz nigdy nie był i nie będzie oszczędny. Ale za to jest awaryjny (a to dopiero początek jego "zalet")
4,3
Peugeot 308 II
SW 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Do 100km/h bardzo oszczedne auto. Po wioskach czy obwodnicach można bardzo nisko zejść ze spalaniem, zasięg może skoczyc do 1300km, ale srednio wychodzi 1200. A w zime 1000/1100 trasa do pracy 17km. 60 km/h 4 bieg spalanie od 2-3L 80 km/h 5 bieg spalanie około 3.5L 100km/h 6 bieg spalanie 3.8-4L 110km/h 6 bieg 4-4.5L
8,9
Peugeot Partner II
Furgon L1 Facelifting 1.6 98KM 72kW
Jestem bardzo pozytywne zaskoczony. Kupiłem auto z przebiegiem ponad 300k i spalanie mnie zaskoczyło . Średnio auto w cyklu mieszanym spala 8,6 L/100km pali mało gazu i mało zużywa oleju :) Silnik dosyć żwawy jak na auto dostawcze .Polecam
7,4
Peugeot 306 I
Sedan 1.4 75KM 55kW
Auto z tych które można naprawić samemu młotkiem i śrubokrętem a przy tym dawało troche frajdy z jazdy mimo kompletnego braku mocy. Najlepsze do małego miasta jako tanie i bezawaryjne wozidełko. Nieważne jak bardzo jezdziłbym ekonomicznie lub dynamicznie - spalanie pod dystrybutorem zawsze wychodziło okolo 7,4l
5,4
Peugeot 308 II
SW 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
fenomenalny silnik, bardzo oszczedny a przy tym dynamiczny, srednia z 10000km 5,6l 50/50 trasa miasto. Przy stalej predkosci 120 mozna spokojnie zejsc ponizej 5l, przy 90 zbliza sie nawet do 3l/100km, przy 140-150 okolo 6l. Z adblue off.
6,1
Peugeot Rifter
Long 1.5 BlueHDI 130KM 96kW
Ze spalania, jestem mega zadowolony. Średnią spalania podaję na podstawie tankowań i wynosi ona 6,3 l/km. Mieszkam w terenie górzystym, praktycznie kręcę się wokół komina, raz na jakiś czas robię dłuższą drogę. Komputer pokazuje 6,4 l/km także zgadza się z rzeczywistością.
12,0
Peugeot 307 II
Cabrio 2.0 16V 140KM 103kW
W lecie pali znacznie mniej, natomiast jazda zimą trochę jest kosztowna.
9,5
Peugeot 307 II
Hatchback 2.0 16V 140KM 103kW
Fajne autko ale dużo pali jak na silnik wolnossący.